Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Die neemt die buis tot aan d'r huigquote:Op maandag 3 november 2025 19:46 schreef Soury het volgende:
Nou leuk een blow-job. Ik denk dat Roma wel goed geoefend heeft.
joey en floris roken allebei?quote:Op maandag 3 november 2025 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha, had niet gedacht dat de Slangen dit zo slecht zouden doen
deze beelden wil ik helemaal niet weer zienquote:
Lekker hoor.quote:Op maandag 3 november 2025 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgende week heeft ze een koortslipiedereen heeft die pijp in de mond gehad
Schoon gelikt door Roma?quote:Op maandag 3 november 2025 19:58 schreef greysbones het volgende:
het buisje werd tussentijds gereinigd
maarrr ik had echt bedankt
tis geen ER
Wel blaasvoetbalspel gespeeld vroeger en dan droop het kwijl uit die buisjesquote:Op maandag 3 november 2025 19:58 schreef greysbones het volgende:
tis geen ER
zo smerigquote:Op maandag 3 november 2025 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel blaasvoetbalspel gespeeld vroeger en dan droop het kwijl uit die buisjes
Gadverdamme.quote:Op maandag 3 november 2025 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel blaasvoetbalspel gespeeld vroeger en dan droop het kwijl uit die buisjes
ER!? Als in die ziekenhuisserie?!quote:Op maandag 3 november 2025 19:58 schreef greysbones het volgende:
tis geen ER
Expeditie Robinsonquote:Op maandag 3 november 2025 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
ER!? Als in die ziekenhuisserie?!
Ze hoefde 'alleen maar' te blazen he, niks anders met die buis!
Belachelijk maken is schijnbaar leuker.quote:Op maandag 3 november 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
er is niemand die Roma even kan uitleggen dat ze een zesje moet maken ?
En een schreeuwende Julia...quote:Op maandag 3 november 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
ow wacht
we krijgen ook nog een blèrende Demi
Snap ik als iedereen stil moet zijn omdat Roma moet denken, maar ze zelf wel aan het kakelen isquote:
Is persoonlijk voordeel, extra stem om in de finale te komen (of mochten slangen 2e worden, dan mag ie en extra stem uitdelen).quote:Op maandag 3 november 2025 20:25 schreef schetterklep het volgende:
Dat snap ik niet , geven ze Floris nu het voordeel? Die staan toch al bovenaan
Nou ja, hij spreekt uit ervaringquote:Op maandag 3 november 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
zegt Peter nu
hoe je er aan komt
kom je er ook weer vanaf![]()
![]()
pot/ketel![]()
Hij heeft min of meer hetzelfde gedaan dusquote:Op maandag 3 november 2025 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ja, hij spreekt uit ervaring
Dat is morgen weer over.quote:
Misschien had Julia dan toch een punt, ze kan blijkbaar wel lachen als een ander iets niet leuk vindt; de sadistquote:Op maandag 3 november 2025 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zal vast wel, het viel iig heel erg op nu omdat ze bijna nooit lacht.
Misschien is demi een soort van spiegel van Juliaquote:Op maandag 3 november 2025 21:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien had Julia dan toch een punt, ze kan blijkbaar wel lachen als een ander iets niet leuk vindt; de sadist
Nee hoor, klopte geen jota van. Ze zei dat z=a enz....Dat was niet zo. Volgens mij schoof het wel een aantal letters op.quote:
Die ziet het PGB aan haar neus voorbij gaan. Weer geen frikandellen!quote:
Julia heeft in deze gewoon gelijk, geef die minpunten aan de slangen. kom je dichterbij.quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:09 schreef Gia het volgende:
Snap Julia niet zo. Met die min 50, minus 400 pgb gaan ze in de min. "Maar anders hadden we nog 500 punten kunnen pakken met de joker en nog bovenaan kunnen eindigen." Ja, virtueel, Julia! Ook dat is nog niet zeker, hè!
Anyway, als ze punten pakken met die joker komen ze ook weer uit de min.
Maar nu gaan ze dus niet meedoen met het pgb. Kan ook weer leuke tv opleveren, omdat dan ander bondjes weer zuur worden. Weer zin in.
Julia had die minpunten niet aan de slangen gegeven. Ze zou liever de Vossen voorbijgaan in de ranking. Liever 2 dan 3de. En dan was het uiteraard heel logisch geweest.quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:27 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Julia heeft in deze gewoon gelijk, geef die minpunten aan de slangen. kom je dichterbij.
Je bent daar toch om te winnen, nu alleen maar pesten
Volgens mij zeiden Peter en Julia onlangs tegen elkaar dat ze nog wel een paar maanden bleven.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:01 schreef DilanoNirvana het volgende:
Dat Demi en Geert weggaan is bekend, maar gaan Julia en Peter ook? Ik hoop het wel, en Roma wat gaat zij doen? Of wordt ze weggestemd als ze laatste eindigen?
en je kijkt daar 'standaard' nooit?quote:Op dinsdag 4 november 2025 14:19 schreef freaky40 het volgende:
Julia blijft vanavond nog even zuur zag ik op Insta.
Dat zou Julia ook niet hebben gedaan. Het ging tussen de Haaien en de Vossen om de tweede plaats. Dus deze keuze is vrij logisch.quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:27 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Julia heeft in deze gewoon gelijk, geef die minpunten aan de slangen. kom je dichterbij.
Je bent daar toch om te winnen, nu alleen maar pesten
neeheeequote:Op dinsdag 4 november 2025 17:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zou Julia ook niet hebben gedaan. Het ging tussen de Haaien en de Vossen om de tweede plaats. Dus deze keuze is vrij logisch.
Ik kom daar altijd om te klagen omdat ik vermoed dat febo daar wel mee leest en hier nietquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:55 schreef freaky40 het volgende:
Dat wil niet zeggen dat ik er helemaal niets van zie, die berichten komen gewoon langs op mijn timeline.
het verleden heeft uitgewezen dat ze hier wel meelezenquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:25 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik kom daar altijd om te klagen omdat ik vermoed dat febo daar wel mee leest en hier niet![]()
Oh ok. Dacht laatst juist dat ze Demi en Geert wat minder in beeld brachten met al dat gedoe omdat op Instagram nogal los ging vanwege het slechte voorbeeld sldat daar vanuit straalt. Maar kan ook toeval zijn geweest natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
het verleden heeft uitgewezen dat ze hier wel meelezen
maaarrr dat kan ook maarzo zijn veranderd
Dit is zo'n ontzettend schot voor open doel, dat ik de bal voor een keer maar eens laat liggenquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
Roma is motorisch wel wat zwakbegaafd
Gelukkig niet motorisch gestoord, krijg je van die onrustige beeldenquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
Roma is motorisch wel wat zwakbegaafd
Maar zegt niet dat hij de finale haaltquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:35 schreef schetterklep het volgende:
Maar Flo staat dan alweer in de finale nu toch met die extra stem uit het bondje die hij kreeg? Of zie ik dat verkeerd?
nee niet echtquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
geloven jullie dit?
is hij het echt vergeten?
Doet hij expres, zal hem ook een worst wezen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
geloven jullie dit?
Nee, gewoon dommigheid lijkt me. Snap ook niet dat zo'n Julia niet uithaalt naar Demi om gewoon te zeggen dat ze zwaar borderline is ofzo. Dan heb je d'r misschien n keer op haar plek gezet.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
geloven jullie dit?
Julia en demi zijn vanaf het begin water en vuurquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben wel echt gelijk wat Demi betreft, die gaat hier echt supergoed op
ik zie haar nog in het begin jankend zeggen dat ze helemaal geen vrienden heeft en dat ze zo alleen is.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat is het ook een pleuriswijf die Demi
Ze heeft een gesprekje gehad, dat ze haar bibbernde jankkutjes act moet laten varen.. en zie, binnen één dag een rellend lachende gilkippie act ...quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat is het ook een pleuriswijf die Demi
Haar ware aard kwam even bovenquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
soowww valentijne
die gaat even los op de halve loods
Sorry Fatimaquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
MAAK DIE KOELKASTDEUREN NOU EENS DICHT, OPDONDEREN! IK HOU DAAR NIET VAN!
![]()
Ik vind dit sowieso een vervelende groep.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:58 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat heb je nu aan die figuranten, weet eens de namen niet eens van die nepzanger en t homoootje. Die zullen wel geen contract meer krijgen. Opzouten wordt tijd voor nieuwe bewoners!
Er zijn er 'n paar die ik een enkele reis Siberië gunquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind dit sowieso een vervelende groep.
Die maffia dame wel ja, de voetbalcoach leeft nog. En kennelijk 'de volkszanger' ookquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is toch al jaren geleden overleden?
Geen punten meer nodig he, dan mag hij ook een keerquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:11 schreef Cirilico het volgende:
Succes met Angelo. Die heeft reeds bewezen niet te kunnen inschatten.
zwakjes dit jaquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:18 schreef Soury het volgende:
Wat voor nut heeft het om voor 50 punten tegen de slangen te spelen? Gewoon hup 100 op de haaien, met een beetje mazzel zijn ze van de laatste plek af.
het is veeeeel makkelijker de schuld bij een ander te leggen dan in de spiegel te kijkenquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
WAT????
vroeg ze dat echt???
waarom laat iedereen mij altijd stikken
Ik vind het ook overdreven hoor, je moet vriendschap los van het spel zien. Ze zitten niet meer in één bondje.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
Hoezo zou Demi, van de haaien, rekening moeten houden met Roma, van de vossen.
Het is een spel, bondjes strijden tegen bondjes, al 3 jaar...
Dat is een extra stem die hij kan uitdelen. Heeft hij zelf in feite niet zoveel aan.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:35 schreef schetterklep het volgende:
Maar Flo staat dan alweer in de finale nu toch met die extra stem uit het bondje die hij kreeg? Of zie ik dat verkeerd?
Angelo heeft alles afgekeken van Roma. Wachtte steeds met drukken tot Roma gedrukt had en drukte dan hetzelfde. Goeie tactiek: Als je het niet weet hetzelfde drukken en hopen dat er een vraag komt die je zeker weet.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:25 schreef Cirilico het volgende:
Gokt een keer iets goed voor de verandering en doet meteen alsof ie het wist.
Dat is dus het gemene van Julia: Zij heeft Roma ervan overtuigd dat Demi haar genaaid heeft met die minpunten. "En dat noemt zich dan je vriendin! Fijne vriendin ben je dan!" Echt heel gemeen van Julia om dit zo uit te spelen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
Hoezo zou Demi, van de haaien, rekening moeten houden met Roma, van de vossen.
Het is een spel, bondjes strijden tegen bondjes, al 3 jaar...
nee als ze 1ste worden is het een extra stem voor hemquote:Op woensdag 5 november 2025 08:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is een extra stem die hij kan uitdelen. Heeft hij zelf in feite niet zoveel aan.
Zelfs Erik doet er aan mee aan al die relletjes. Blijkbaar op aandringen van de FEBO, die lijkt totaal niet zichzelf zoals we hem kennen uit EJVJL en ook een soort rolletje aanneemt daar.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:35 schreef DilanoNirvana het volgende:
Het is een spel, en je naait dus ook je beste vriendin of vriend, als ze in andere bondjes zitten. Dat is nu net de bedoeling om dit soort "Ruzie's" uittelokken.
Zo maak je tv, en daarom wordt het goed bekeken.
Wat mij betreft zorgt hij dat die achterlijke Julia van hem opdondert naar huis en hij nog even blijft. Hij maakt wel TV.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:49 schreef 5thencounter het volgende:
Peter is de enige echte Entertainer... "Bal in de basket gegooid, blablabla gele kaart..50 punten, 2 kaart progr verlaaatuuhh... applausjehh" die gozer weet hoe het hoort![]()
[ afbeelding ]
Al die wijven zijn "DamoclesJankers" zal ik maar zeggen, ze leren snel bijquote:Op woensdag 5 november 2025 12:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat mij betreft zorgt hij dat die achterlijke Julia van hem opdondert naar huis en hij nog even blijft. Hij maakt wel TV.
Oh, dan zijn er dus feitelijk 5 stemmen in het bondje.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee als ze 1ste worden is het een extra stem voor hem
als ze 2de of lager worden is het een extra stem die hij kan geven
tis zo spannend weerquote:Op woensdag 5 november 2025 19:25 schreef spapaars het volgende:
Geweldige prijzen een kinderkoptelefoon te winnen.
Ben er weer!
Voor een droger, bij mij doet een frisse wind dat.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis zo spannend weer
slechts 500 euro spelling
jepquote:Op woensdag 5 november 2025 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
Was zoiets trouwens vroeger niet ook al op TV, met Hans Kazan?
ben Valentijne al beuquote:Op woensdag 5 november 2025 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
Nice, Julia en Valentijne stoken en wij zitten weer met een jankende Roma...
ok bedanktquote:Op woensdag 5 november 2025 08:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is een extra stem die hij kan uitdelen. Heeft hij zelf in feite niet zoveel aan.
Ja, maar als zij blijft ten koste van Roma, heb ik daar 1000% vrede meequote:Op woensdag 5 november 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben Valentijne al beu
enorm beu
dan allebeiquote:Op woensdag 5 november 2025 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, maar als zij blijft ten koste van Roma, heb ik daar 1000% vrede mee
Ook goedquote:Op woensdag 5 november 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan allebei
niet valentijne of roma
die zit zo vast in haar slachtofferrolquote:Op woensdag 5 november 2025 19:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Loeder Demi heeft weer een virtuele bloedneus
tis zo'n dieselquote:
geen idee wie vorige maand een gesprek met Demi heeft gevoerd voor nog een maandquote:Op woensdag 5 november 2025 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Er moeten dringend koffers gepakt worden, anders zitten we de volgende cyclus wéér met die kloojoos
quote:Op woensdag 5 november 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
Hoor je dat @:Kinkijan
Roma is regenbogen en zonneschijn
Dezelfde die o.a. Roma daar al veel te lang houdt ..... 'DiE mAaKt TenMiNste Tv' ....quote:Op woensdag 5 november 2025 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee wie vorige maand een gesprek met Demi heeft gevoerd voor nog een maand
die moeten ze ontslaan
Nu Demi nogquote:Op woensdag 5 november 2025 19:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kijk die pupillen...... die heeft een "Upper" geslikt
roma zit er al lang genoegquote:Op woensdag 5 november 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dezelfde die o.a. Roma daar al veel te lang houdt ..... 'DiE mAaKt TenMiNste Tv' ....
Neequote:Op woensdag 5 november 2025 19:58 schreef DilanoNirvana het volgende:
Kan je hier je account verwijderen? Zoja hoe?
even aan Danny vragenquote:Op woensdag 5 november 2025 19:58 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ga je 24uur aanvragen?quote:Op woensdag 5 november 2025 19:58 schreef DilanoNirvana het volgende:
Op woensdag 5 november 2025 20:01 schreef 5thencounter het volgende:Jaaa🤣quote:
Die had ze allang gehad van mij, Geert heeft wel erg veel geduld😲quote:Op woensdag 5 november 2025 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Demi solliciteerd echt naar een slag voor d;r harses
Nee joh, gewoon lekker blijven. Laten verwijderen en dan later een nieuwe aanmaken als je toch terug zou willen kost ook veel meer moeitequote:
bedanktquote:Op woensdag 5 november 2025 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Effe aan Vonny vragen![]()
@:Yvonne
verrassendquote:
Dit zijn echt van die types waar uiteindelijk of de politie aan de deur komt of je hoort jaren later dat ze er elke keer n paar voor d'r kop kreegquote:Op woensdag 5 november 2025 20:11 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Die had ze allang gehad van mij, Geert heeft wel erg veel geduld😲
nopequote:
is Roma die meid, die zo sloom praat?quote:Op woensdag 5 november 2025 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben bij! En ik vind Julia en Demi net zo kut. Vind het alleen zielig voor Roma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |