het is veeeeel makkelijker de schuld bij een ander te leggen dan in de spiegel te kijkenquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
WAT????
vroeg ze dat echt???
waarom laat iedereen mij altijd stikken
Ik vind het ook overdreven hoor, je moet vriendschap los van het spel zien. Ze zitten niet meer in één bondje.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
Hoezo zou Demi, van de haaien, rekening moeten houden met Roma, van de vossen.
Het is een spel, bondjes strijden tegen bondjes, al 3 jaar...
Dat is een extra stem die hij kan uitdelen. Heeft hij zelf in feite niet zoveel aan.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:35 schreef schetterklep het volgende:
Maar Flo staat dan alweer in de finale nu toch met die extra stem uit het bondje die hij kreeg? Of zie ik dat verkeerd?
Angelo heeft alles afgekeken van Roma. Wachtte steeds met drukken tot Roma gedrukt had en drukte dan hetzelfde. Goeie tactiek: Als je het niet weet hetzelfde drukken en hopen dat er een vraag komt die je zeker weet.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:25 schreef Cirilico het volgende:
Gokt een keer iets goed voor de verandering en doet meteen alsof ie het wist.
Dat is dus het gemene van Julia: Zij heeft Roma ervan overtuigd dat Demi haar genaaid heeft met die minpunten. "En dat noemt zich dan je vriendin! Fijne vriendin ben je dan!" Echt heel gemeen van Julia om dit zo uit te spelen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
Hoezo zou Demi, van de haaien, rekening moeten houden met Roma, van de vossen.
Het is een spel, bondjes strijden tegen bondjes, al 3 jaar...
nee als ze 1ste worden is het een extra stem voor hemquote:Op woensdag 5 november 2025 08:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is een extra stem die hij kan uitdelen. Heeft hij zelf in feite niet zoveel aan.
Zelfs Erik doet er aan mee aan al die relletjes. Blijkbaar op aandringen van de FEBO, die lijkt totaal niet zichzelf zoals we hem kennen uit EJVJL en ook een soort rolletje aanneemt daar.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:35 schreef DilanoNirvana het volgende:
Het is een spel, en je naait dus ook je beste vriendin of vriend, als ze in andere bondjes zitten. Dat is nu net de bedoeling om dit soort "Ruzie's" uittelokken.
Zo maak je tv, en daarom wordt het goed bekeken.
Wat mij betreft zorgt hij dat die achterlijke Julia van hem opdondert naar huis en hij nog even blijft. Hij maakt wel TV.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:49 schreef 5thencounter het volgende:
Peter is de enige echte Entertainer... "Bal in de basket gegooid, blablabla gele kaart..50 punten, 2 kaart progr verlaaatuuhh... applausjehh" die gozer weet hoe het hoort![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |