Doet hij expres, zal hem ook een worst wezen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
geloven jullie dit?
is hij het echt vergeten?
Nee, gewoon dommigheid lijkt me. Snap ook niet dat zo'n Julia niet uithaalt naar Demi om gewoon te zeggen dat ze zwaar borderline is ofzo. Dan heb je d'r misschien n keer op haar plek gezet.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
geloven jullie dit?
is hij het echt vergeten?
Julia en demi zijn vanaf het begin water en vuurquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben wel echt gelijk wat Demi betreft, die gaat hier echt supergoed op
ik zie haar nog in het begin jankend zeggen dat ze helemaal geen vrienden heeft en dat ze zo alleen is.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat is het ook een pleuriswijf die Demi
Ze heeft een gesprekje gehad, dat ze haar bibbernde jankkutjes act moet laten varen.. en zie, binnen één dag een rellend lachende gilkippie act ...quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat is het ook een pleuriswijf die Demi
Haar ware aard kwam even bovenquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
soowww valentijne
die gaat even los op de halve loods
Sorry Fatimaquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
MAAK DIE KOELKASTDEUREN NOU EENS DICHT, OPDONDEREN! IK HOU DAAR NIET VAN!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |