en je kijkt daar 'standaard' nooit?quote:Op dinsdag 4 november 2025 14:19 schreef freaky40 het volgende:
Julia blijft vanavond nog even zuur zag ik op Insta.
Dat zou Julia ook niet hebben gedaan. Het ging tussen de Haaien en de Vossen om de tweede plaats. Dus deze keuze is vrij logisch.quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:27 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Julia heeft in deze gewoon gelijk, geef die minpunten aan de slangen. kom je dichterbij.
Je bent daar toch om te winnen, nu alleen maar pesten
neeheeequote:Op dinsdag 4 november 2025 17:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zou Julia ook niet hebben gedaan. Het ging tussen de Haaien en de Vossen om de tweede plaats. Dus deze keuze is vrij logisch.
Ik kom daar altijd om te klagen omdat ik vermoed dat febo daar wel mee leest en hier nietquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:55 schreef freaky40 het volgende:
Dat wil niet zeggen dat ik er helemaal niets van zie, die berichten komen gewoon langs op mijn timeline.
het verleden heeft uitgewezen dat ze hier wel meelezenquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:25 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik kom daar altijd om te klagen omdat ik vermoed dat febo daar wel mee leest en hier niet![]()
Oh ok. Dacht laatst juist dat ze Demi en Geert wat minder in beeld brachten met al dat gedoe omdat op Instagram nogal los ging vanwege het slechte voorbeeld sldat daar vanuit straalt. Maar kan ook toeval zijn geweest natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
het verleden heeft uitgewezen dat ze hier wel meelezen
maaarrr dat kan ook maarzo zijn veranderd
Dit is zo'n ontzettend schot voor open doel, dat ik de bal voor een keer maar eens laat liggenquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
Roma is motorisch wel wat zwakbegaafd
Gelukkig niet motorisch gestoord, krijg je van die onrustige beeldenquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
Roma is motorisch wel wat zwakbegaafd
Maar zegt niet dat hij de finale haaltquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:35 schreef schetterklep het volgende:
Maar Flo staat dan alweer in de finale nu toch met die extra stem uit het bondje die hij kreeg? Of zie ik dat verkeerd?
nee niet echtquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
geloven jullie dit?
is hij het echt vergeten?
Doet hij expres, zal hem ook een worst wezen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
geloven jullie dit?
Nee, gewoon dommigheid lijkt me. Snap ook niet dat zo'n Julia niet uithaalt naar Demi om gewoon te zeggen dat ze zwaar borderline is ofzo. Dan heb je d'r misschien n keer op haar plek gezet.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
geloven jullie dit?
Julia en demi zijn vanaf het begin water en vuurquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben wel echt gelijk wat Demi betreft, die gaat hier echt supergoed op
ik zie haar nog in het begin jankend zeggen dat ze helemaal geen vrienden heeft en dat ze zo alleen is.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat is het ook een pleuriswijf die Demi
Ze heeft een gesprekje gehad, dat ze haar bibbernde jankkutjes act moet laten varen.. en zie, binnen één dag een rellend lachende gilkippie act ...quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat is het ook een pleuriswijf die Demi
Haar ware aard kwam even bovenquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
soowww valentijne
die gaat even los op de halve loods
Sorry Fatimaquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
MAAK DIE KOELKASTDEUREN NOU EENS DICHT, OPDONDEREN! IK HOU DAAR NIET VAN!
![]()
Ik vind dit sowieso een vervelende groep.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:58 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat heb je nu aan die figuranten, weet eens de namen niet eens van die nepzanger en t homoootje. Die zullen wel geen contract meer krijgen. Opzouten wordt tijd voor nieuwe bewoners!
Er zijn er 'n paar die ik een enkele reis Siberië gunquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind dit sowieso een vervelende groep.
Die maffia dame wel ja, de voetbalcoach leeft nog. En kennelijk 'de volkszanger' ookquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is toch al jaren geleden overleden?
Geen punten meer nodig he, dan mag hij ook een keerquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:11 schreef Cirilico het volgende:
Succes met Angelo. Die heeft reeds bewezen niet te kunnen inschatten.
zwakjes dit jaquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:18 schreef Soury het volgende:
Wat voor nut heeft het om voor 50 punten tegen de slangen te spelen? Gewoon hup 100 op de haaien, met een beetje mazzel zijn ze van de laatste plek af.
het is veeeeel makkelijker de schuld bij een ander te leggen dan in de spiegel te kijkenquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
WAT????
vroeg ze dat echt???
waarom laat iedereen mij altijd stikken
Ik vind het ook overdreven hoor, je moet vriendschap los van het spel zien. Ze zitten niet meer in één bondje.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
Hoezo zou Demi, van de haaien, rekening moeten houden met Roma, van de vossen.
Het is een spel, bondjes strijden tegen bondjes, al 3 jaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |