Snap ik als iedereen stil moet zijn omdat Roma moet denken, maar ze zelf wel aan het kakelen isquote:
Is persoonlijk voordeel, extra stem om in de finale te komen (of mochten slangen 2e worden, dan mag ie en extra stem uitdelen).quote:Op maandag 3 november 2025 20:25 schreef schetterklep het volgende:
Dat snap ik niet , geven ze Floris nu het voordeel? Die staan toch al bovenaan
Nou ja, hij spreekt uit ervaringquote:Op maandag 3 november 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
zegt Peter nu
hoe je er aan komt
kom je er ook weer vanaf![]()
![]()
pot/ketel![]()
Hij heeft min of meer hetzelfde gedaan dusquote:Op maandag 3 november 2025 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ja, hij spreekt uit ervaring
Dat is morgen weer over.quote:
Misschien had Julia dan toch een punt, ze kan blijkbaar wel lachen als een ander iets niet leuk vindt; de sadistquote:Op maandag 3 november 2025 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zal vast wel, het viel iig heel erg op nu omdat ze bijna nooit lacht.
Misschien is demi een soort van spiegel van Juliaquote:Op maandag 3 november 2025 21:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien had Julia dan toch een punt, ze kan blijkbaar wel lachen als een ander iets niet leuk vindt; de sadist
Nee hoor, klopte geen jota van. Ze zei dat z=a enz....Dat was niet zo. Volgens mij schoof het wel een aantal letters op.quote:
Die ziet het PGB aan haar neus voorbij gaan. Weer geen frikandellen!quote:
Julia heeft in deze gewoon gelijk, geef die minpunten aan de slangen. kom je dichterbij.quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:09 schreef Gia het volgende:
Snap Julia niet zo. Met die min 50, minus 400 pgb gaan ze in de min. "Maar anders hadden we nog 500 punten kunnen pakken met de joker en nog bovenaan kunnen eindigen." Ja, virtueel, Julia! Ook dat is nog niet zeker, hè!
Anyway, als ze punten pakken met die joker komen ze ook weer uit de min.
Maar nu gaan ze dus niet meedoen met het pgb. Kan ook weer leuke tv opleveren, omdat dan ander bondjes weer zuur worden. Weer zin in.
Julia had die minpunten niet aan de slangen gegeven. Ze zou liever de Vossen voorbijgaan in de ranking. Liever 2 dan 3de. En dan was het uiteraard heel logisch geweest.quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:27 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Julia heeft in deze gewoon gelijk, geef die minpunten aan de slangen. kom je dichterbij.
Je bent daar toch om te winnen, nu alleen maar pesten
Volgens mij zeiden Peter en Julia onlangs tegen elkaar dat ze nog wel een paar maanden bleven.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:01 schreef DilanoNirvana het volgende:
Dat Demi en Geert weggaan is bekend, maar gaan Julia en Peter ook? Ik hoop het wel, en Roma wat gaat zij doen? Of wordt ze weggestemd als ze laatste eindigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |