Dat is een extra stem die hij kan uitdelen. Heeft hij zelf in feite niet zoveel aan.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:35 schreef schetterklep het volgende:
Maar Flo staat dan alweer in de finale nu toch met die extra stem uit het bondje die hij kreeg? Of zie ik dat verkeerd?
Angelo heeft alles afgekeken van Roma. Wachtte steeds met drukken tot Roma gedrukt had en drukte dan hetzelfde. Goeie tactiek: Als je het niet weet hetzelfde drukken en hopen dat er een vraag komt die je zeker weet.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:25 schreef Cirilico het volgende:
Gokt een keer iets goed voor de verandering en doet meteen alsof ie het wist.
Dat is dus het gemene van Julia: Zij heeft Roma ervan overtuigd dat Demi haar genaaid heeft met die minpunten. "En dat noemt zich dan je vriendin! Fijne vriendin ben je dan!" Echt heel gemeen van Julia om dit zo uit te spelen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
Hoezo zou Demi, van de haaien, rekening moeten houden met Roma, van de vossen.
Het is een spel, bondjes strijden tegen bondjes, al 3 jaar...
nee als ze 1ste worden is het een extra stem voor hemquote:Op woensdag 5 november 2025 08:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is een extra stem die hij kan uitdelen. Heeft hij zelf in feite niet zoveel aan.
Zelfs Erik doet er aan mee aan al die relletjes. Blijkbaar op aandringen van de FEBO, die lijkt totaal niet zichzelf zoals we hem kennen uit EJVJL en ook een soort rolletje aanneemt daar.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:35 schreef DilanoNirvana het volgende:
Het is een spel, en je naait dus ook je beste vriendin of vriend, als ze in andere bondjes zitten. Dat is nu net de bedoeling om dit soort "Ruzie's" uittelokken.
Zo maak je tv, en daarom wordt het goed bekeken.
Wat mij betreft zorgt hij dat die achterlijke Julia van hem opdondert naar huis en hij nog even blijft. Hij maakt wel TV.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:49 schreef 5thencounter het volgende:
Peter is de enige echte Entertainer... "Bal in de basket gegooid, blablabla gele kaart..50 punten, 2 kaart progr verlaaatuuhh... applausjehh" die gozer weet hoe het hoort![]()
[ afbeelding ]
Al die wijven zijn "DamoclesJankers" zal ik maar zeggen, ze leren snel bijquote:Op woensdag 5 november 2025 12:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat mij betreft zorgt hij dat die achterlijke Julia van hem opdondert naar huis en hij nog even blijft. Hij maakt wel TV.
Oh, dan zijn er dus feitelijk 5 stemmen in het bondje.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee als ze 1ste worden is het een extra stem voor hem
als ze 2de of lager worden is het een extra stem die hij kan geven
tis zo spannend weerquote:Op woensdag 5 november 2025 19:25 schreef spapaars het volgende:
Geweldige prijzen een kinderkoptelefoon te winnen.
Ben er weer!
Voor een droger, bij mij doet een frisse wind dat.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis zo spannend weer
slechts 500 euro spelling
jepquote:Op woensdag 5 november 2025 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
Was zoiets trouwens vroeger niet ook al op TV, met Hans Kazan?
ben Valentijne al beuquote:Op woensdag 5 november 2025 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
Nice, Julia en Valentijne stoken en wij zitten weer met een jankende Roma...
ok bedanktquote:Op woensdag 5 november 2025 08:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is een extra stem die hij kan uitdelen. Heeft hij zelf in feite niet zoveel aan.
Ja, maar als zij blijft ten koste van Roma, heb ik daar 1000% vrede meequote:Op woensdag 5 november 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben Valentijne al beu
enorm beu
dan allebeiquote:Op woensdag 5 november 2025 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, maar als zij blijft ten koste van Roma, heb ik daar 1000% vrede mee
Ook goedquote:Op woensdag 5 november 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan allebei
niet valentijne of roma
die zit zo vast in haar slachtofferrolquote:Op woensdag 5 november 2025 19:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Loeder Demi heeft weer een virtuele bloedneus
tis zo'n dieselquote:
geen idee wie vorige maand een gesprek met Demi heeft gevoerd voor nog een maandquote:Op woensdag 5 november 2025 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Er moeten dringend koffers gepakt worden, anders zitten we de volgende cyclus wéér met die kloojoos
quote:Op woensdag 5 november 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
Hoor je dat @:Kinkijan
Roma is regenbogen en zonneschijn
Dezelfde die o.a. Roma daar al veel te lang houdt ..... 'DiE mAaKt TenMiNste Tv' ....quote:Op woensdag 5 november 2025 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee wie vorige maand een gesprek met Demi heeft gevoerd voor nog een maand
die moeten ze ontslaan
Nu Demi nogquote:Op woensdag 5 november 2025 19:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kijk die pupillen...... die heeft een "Upper" geslikt
roma zit er al lang genoegquote:Op woensdag 5 november 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dezelfde die o.a. Roma daar al veel te lang houdt ..... 'DiE mAaKt TenMiNste Tv' ....
Neequote:Op woensdag 5 november 2025 19:58 schreef DilanoNirvana het volgende:
Kan je hier je account verwijderen? Zoja hoe?
even aan Danny vragenquote:Op woensdag 5 november 2025 19:58 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ga je 24uur aanvragen?quote:Op woensdag 5 november 2025 19:58 schreef DilanoNirvana het volgende:
Op woensdag 5 november 2025 20:01 schreef 5thencounter het volgende:Jaaa🤣quote:
Die had ze allang gehad van mij, Geert heeft wel erg veel geduld😲quote:Op woensdag 5 november 2025 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Demi solliciteerd echt naar een slag voor d;r harses
Nee joh, gewoon lekker blijven. Laten verwijderen en dan later een nieuwe aanmaken als je toch terug zou willen kost ook veel meer moeitequote:
bedanktquote:Op woensdag 5 november 2025 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Effe aan Vonny vragen![]()
@:Yvonne
verrassendquote:
Dit zijn echt van die types waar uiteindelijk of de politie aan de deur komt of je hoort jaren later dat ze er elke keer n paar voor d'r kop kreegquote:Op woensdag 5 november 2025 20:11 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Die had ze allang gehad van mij, Geert heeft wel erg veel geduld😲
nopequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |