Er kan veel, maar Luctor uitleggen in 1 minuut is onmogelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoelang moet zo'n pitch eigenlijk duren? We kunnen ook Luctor uitleggen in een simpel liedje in 1 minuut.
[ afbeelding ]
In dit gezelschap komen we er maar één keerquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:21 schreef H_T het volgende:
[..]
En stress niet te veel als het niet allemaal lukt, want je kan ook gewoon later nog een keer gaanDan kan je je beter richten op wat er nog wél kan
Met "Zeeuw" ben je al een heel eind opgeschoten, is nog ruim het grootste deel van die minuut over voor de laatste details.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er kan veel, maar Luctor uitleggen in 1 minuut is onmogelijk.
IK WIL OOK WEL EENS EEN VROUW MET MASCARAquote:
Zeeuw dekt nog niet eens 1% of de ladingquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met "Zeeuw" ben je al een heel eind opgeschoten, is nog ruim het grootste deel van die minuut over voor de laatste details.
Zoals ik Zeeuwen ken wel, het verklaart iig een hoop.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeeuw dekt nog niet eens 1% of de lading
De kerstboom stond al vandaagquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
We hopen dat we vrijdag zoveel mogelijk attracties kunnen doen, zaterdag wordt het naar verwachting erg druk, omdat het dan de eerste dag van kerst is... Wisten we niet toen we boekten, dat werd pas later bekend. Maar dan krijgen we wel mooi de kerst-sfeer mee, dat is wel weer heel leuk
Ik heb een begin gemaakt:quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er kan veel, maar Luctor uitleggen in 1 minuut is onmogelijk.
Ik draag vrijwel altijd mascara!quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:57 schreef Meke het volgende:
[..]
IK WIL OOK WEL EENS EEN VROUW MET MASCARA
Beginnen alle Zeeuwen al zo vroeg tijdens het weekend dat het weekend weer voorbij is?quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zoals ik Zeeuwen ken wel, het verklaart iig een hoop.
Stil, mooi.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb een begin gemaakt:
Luctor uit Zeeland ligt op tijd in bed
Om negen uur zegt hij 't is uit met de pret
Dan belt de accountant, je cijfers kloppen niet
Diep zuchten doet Luctor om dat stuk verdriet
quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb een begin gemaakt:
Luctor uit Zeeland ligt op tijd in bed
Om negen uur zegt hij 't is uit met de pret
Dan belt de accountant, je cijfers kloppen niet
Diep zuchten doet Luctor om dat stuk verdriet
Ik heb al weekendquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:11 schreef zorro28 het volgende:
Had gewerkt, op tijd naar bed en dan morgen weer hard werken. Dan donderdag iets minder hard werken en dan is het weer weekend.
Zeker. En als echte gierigzuinigaards zorgen ze er ook altijd voor dat de cijfertjes kloppen, dus kunnen ze aardig kriebelig worden van eigenwijze accountants en zo.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beginnen alle Zeeuwen al zo vroeg tijdens het weekend dat het weekend weer voorbij is?
OMGquote:
"Luctor is een man én Zeeuw tegelijkertijd. Ook speelt hij badminton op een niveau. Luctor zegt soms dingen maar soms ook niet."quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we met @:Strani beginnen. Die heeft vast mooie lovende woorden over Luctor!
De vraag is dan vooral. Willen wij meer wetenquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:04 schreef Strani het volgende:
Op basis van mijn en jullie posts over Luctor moeten we eigenlijk concluderen dat we heel weinig over Luctor weten.
Mja, mja... Weet niet.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
De vraag is dan vooral. Willen wij meer weten
Nou ja over jou weten we heel veel en dat...quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, mja... Weet niet.
Maar ja het idee is dat we iets over Luctor bedenken wat wél de interesse wekt.
dan zou je kunnen zeggen dat ik mysterieus ben.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:04 schreef Strani het volgende:
Op basis van mijn en jullie posts over Luctor moeten we eigenlijk concluderen dat we heel weinig over Luctor weten.
Is dat zo? Is er iets wat we nog niet weten?quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan zou je kunnen zeggen dat ik mysterieus ben.
Je zegt zelf net dat jullie heel weinig over mij weten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat zo? Is er iets wat we nog niet weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |