https://www.heelhollandbakt.nl/home/quote:De Nederlandse versie van de Britse kijkcijferhit ‘The Great British Bake Off’ is vanaf zondag 2 november 2025 weer te zien bij MAX.
In Heel Holland Bakt gaan we op zoek naar Nederlands meest getalenteerde thuisbakker. Gedurende acht weken nemen tien gepassioneerde amateurbakkers het tegen elkaar op met als uiteindelijk doel; Wie wordt de beste thuisbakker van Nederland? Ook in seizoen 13 strijden 10 nieuwe kandidaten strijden om de titel Beste Thuisbakker van Nederland 2025.
Onder toeziend oog van de professionele jury worden de bakfanaten getest op alle disciplines binnen de bakkerswereld; van verjaardagstaart tot tarte tartin en van brood tot beignets.
*MAX is tegenstrijdig met het begintijdstip, dus zit maar klaar met koffie/thee en een roze koek om 20.25!quote:Elke zondag, 20.25/20.30 uur, NPO 1*
De deelnemers van 2025:quote:Je kunt alle uitzending tot 30 dagen na de betreffende uitzending online terugkijken. Daarna kun je alleen nog fragmenten bekijken. Dit heeft te maken met de uitzendrechten die rusten op het beeldmateriaal.
https://www.heelhollandba(...)3-nieuwe-kandidaten/quote:Anne Fleur, Anneke, Bianca, Daan, Jip, Jurian, Roos, Shai, Tom en Tracy zijn de nieuwe kandidaten in seizoen 13 van Heel Holland Bakt!
Beetje chaotisch, lijkt mij wel een sympathieke vrouw.quote:
Ze riep zelf nog als eerste dat er iets verbrand rook. Niet bij mij!.quote:Op zondag 2 november 2025 20:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Beetje chaotisch, lijkt mij wel een sympathieke vrouw.
Ze snuffelde aan d'r pannetje en die was niet verbrandquote:Op zondag 2 november 2025 20:38 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ze riep zelf nog als eerste dat er iets verbrand rook. Niet bij mij!.
Hij moet goed stijf zijn als je wilt spuiten - Pien.quote:
Dit ging ook niet helemaal lekker.quote:Op zondag 2 november 2025 20:52 schreef Timwonnacott het volgende:
Zou me verbazen als Tracy niet naar huis ging, dit lijkt ook al niet echt soepel te gaan.
thiccquote:Op zondag 2 november 2025 21:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een lichaam heeft die Jannie zeg, bohhh
Ja... dit gaat wel vaker mis in seizoenen... bij de action heb voor onder een euro heel veel plakkertjes en een penquote:Op zondag 2 november 2025 21:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Voor de ideeënbus: sticker met je naam erop?
Zoutbus en suikerpot verwisselen?quote:Op zondag 2 november 2025 21:02 schreef Evangelion het volgende:
Roos is ook wel zo'n bitch die dit Jurrian nooit gaat vergeven denk ik
Die heeft die avond vast al een spiritueel ritueel uitgevoerd om hem ongeluk te brengenquote:Op zondag 2 november 2025 21:02 schreef Evangelion het volgende:
Roos is ook wel zo'n bitch die dit Jurrian nooit gaat vergeven denk ik
Beter dan 45000 geitebokken.quote:
Die is natuurlijk wel met zijn beroep gewend om netjes te (af)werken.quote:Op zondag 2 november 2025 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Shai is me te perfect. Succesvol op alle fronten en dan nog vriendelijk ook...
En ik gun het hem van harte hoor trouwens. Geen afgunst
haha, ik snap jequote:Op zondag 2 november 2025 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Shai is me te perfect. Succesvol op alle fronten en dan nog vriendelijk ook...
En ik gun het hem van harte hoor trouwens. Geen afgunst
Zoiets van heb even een pukkeltje of iets imperfectsquote:
Ja... wel voor op televisie een leuk mensquote:Op zondag 2 november 2025 21:22 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja wel sneu, volgens mij hartstikke aardig mens
Als hij die had kan hij ze zelf weghalen.quote:Op zondag 2 november 2025 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zoiets van heb even een pukkeltje of iets imperfects
Maar goed... hij komt super aardig over. Presteert goed. Dus het is super verdiend en gegund!
quote:Op zondag 2 november 2025 21:33 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Als hij die had kan hij ze zelf weghalen.
Arts he, die kunnen meestal wel iets veroorlovenquote:
Ja zo grappigquote:Op zondag 9 november 2025 20:19 schreef Magica het volgende:
Dat voorstukje in die golfkar.
Is daar geen gifje van? Janny en Robert die bijna uit die kar stuiteren
Anne-Fleur doet ook nog eens aan Yoga.quote:Op zondag 9 november 2025 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Anne Fleur en Lodewijk
Klinkt als een Hockey stel
Ik vind het vrij weinig aan eerlijk gezegd, die standaard slagroomtaart.quote:
Waar blijft mijn honorarium?quote:Op zondag 2 november 2025 21:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Voor de ideeënbus: sticker met je naam erop?
Dat dacht ik ook alquote:Op zondag 9 november 2025 20:34 schreef derLudolf het volgende:
Slagroomtaart met limoen en basilicum - nee bedankt Anne Fleur
Gooise R en de naam Anne Fleur. Dan ook nog yoga en een vriend genaamd Lodewijk. Schiet op met de bingokaart.
Ik eet nu een stroopwafel.quote:Op zondag 9 november 2025 20:36 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het is te laat voor een sugar rush eigenlijk
Nee, hoor.quote:Op zondag 9 november 2025 20:36 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het is te laat voor een sugar rush eigenlijk
Het vervelende is dat hij ook aardig overkomt. Dus ik gun het hem ook nog...quote:Op zondag 9 november 2025 20:38 schreef Evangelion het volgende:
Die plastisch chirurg is vast weer perfect. De klootzak.
quote:Op zondag 9 november 2025 20:38 schreef Evangelion het volgende:
Die plastisch chirurg is vast weer perfect. De klootzak.
quote:Op zondag 9 november 2025 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het vervelende is dat hij ook aardig overkomt. Dus ik gun het hem ook nog...
Alleen van mij mag hij wel een pukkel krijgen of zo. Even minder knap en perfect
Toen dacht ik zelfs aan twee pukkelsquote:Op zondag 9 november 2025 21:01 schreef Magica het volgende:
[..]
[..]
En wint natuurlijk de technische opdracht
quote:Op zondag 9 november 2025 20:19 schreef Magica het volgende:
Dat voorstukje in die golfkar.
Is daar geen gifje van? Janny en Robert die bijna uit die kar stuiteren
jaquote:Op zondag 9 november 2025 21:37 schreef Burdie het volgende:
De eerste aflevering werd toch gepresenteerd door Martine?
ie foto was van 10 jaar geleden vertelde Janny.quote:Op zondag 9 november 2025 21:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Omdat die niet op de foto stond van de eerste aflevering, bedoel ik.
Niet onze ondertitelingquote:Op zondag 9 november 2025 20:36 schreef derLudolf het volgende:
Dat is m'n cue? Wat bedoelt ze - in de ondertiteling hebben ze het niet eens vertaald @:morgane89
Zo heb ik mijn slagroom het liefstquote:Op zondag 9 november 2025 20:41 schreef derLudolf het volgende:
Te weinig suiker in de slagroom - kwestie van smaak ook. Kan slagroom zonder suiker zoals Duitse bakkers vaak doen, inmiddels ook wel waarderen
Ze drinkt vast cappuccino met havermelk.quote:Op zondag 9 november 2025 20:34 schreef derLudolf het volgende:
Slagroomtaart met limoen en basilicum - nee bedankt Anne Fleur
Gooise R en de naam Anne Fleur. Dan ook nog yoga en een vriend genaamd Lodewijk. Schiet op met de bingokaart.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |