Jep, raar kijken zoquote:Op zondag 23 november 2025 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Daar gaan we weer
Stottert bij meer NLziet een beetje?
Als het zo blijft ga ik wel via NPO start kijken ofzoquote:Op zondag 23 november 2025 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oke
Al meerdere keren opnieuw gestart, maar dan laat ik het zo
Dank je
Zoiets als te zoet bestaat nietquote:Op zondag 23 november 2025 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mijn vriend vindt zo'n hazelnoot schuimtaart heerlijk, ik ben er minder van gecharmeerd (té zoet)
quote:Op zondag 23 november 2025 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zoiets als te zoet bestaat niet
Annekequote:Op zondag 23 november 2025 20:41 schreef Evangelion het volgende:
Die oudste vrouw zal er wel uit gaan denk ik
Waarom niet?quote:Op zondag 23 november 2025 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom liggen ze op de zijkant?
Ja ik denk dat dat ook een beetje het idee isquote:Op zondag 23 november 2025 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moeilijker? Valt gemakkelijker uiteen
Alles is met een twist deze aflevering, dus vandaar.quote:Op zondag 23 november 2025 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moeilijker? Valt gemakkelijker uiteen
Eens! Dat is het verschil tussen NL en UK. Daar wordt echt meer van de deelnemers verwacht.quote:Op zondag 23 november 2025 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ze krijgen het bladerdeeg
Flauw
Ja datquote:Op zondag 23 november 2025 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eens! Dat is het verschil tussen NL en UK. Daar wordt echt meer van de deelnemers verwacht.
Daar snappen ze vast ook dat een vlinder vier vleugels heeft
Ja, het is niet echt spannend zo.quote:Op zondag 23 november 2025 21:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij te veel wint?
Die kippenboer had ook een goeie taartquote:Op zondag 23 november 2025 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Shai het speldje
Anneke naar huis
Ja kloptquote:Op zondag 23 november 2025 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kippenboer had ook een goeie taart
Liever dat dan allemaal middelmatige bakkers. Als Shai dit seizoen wint, dan komt er in ieder geval een terechte winnaar.quote:Op zondag 23 november 2025 21:09 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja, het is niet echt spannend zo.
Verleden week verknalde hij ook wat.quote:Op zondag 23 november 2025 21:09 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja, het is niet echt spannend zo.
En ik vind die gozer wel leuk eigenlijk (heeft wel humor)quote:Op zondag 23 november 2025 21:20 schreef essnhills het volgende:
Lijkt me terecht
De vorige afleveringen was ze ook al een beetje onderaan
Ik had de laatste jaren best vaak het idee dat er een favoriet was maar er toch een ander won omdat die net iets beter was in de eindopdracht.quote:Op zondag 23 november 2025 23:11 schreef Arcee het volgende:
Altijd wel een beetje shaai als er een uitgesproken favoriet is om eindwinnaar te worden.
Er is ook niet echt iemand die in je irritatie zone gaat zitten, ja die Anne Fleur wel een beetje. Die probeert zo geforceerd hyper grappig te zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 23:11 schreef Arcee het volgende:
Altijd wel een beetje shaai als er een uitgesproken favoriet is om eindwinnaar te worden.
Moest lachenquote:
A man walks down the street, he says, "Why am I soft in the middle now?quote:Op zondag 30 november 2025 20:37 schreef monkyyy het volgende:
Beetje ingezakt in het midden van Shai
Nouja, als ze het allemaal niet wistenquote:
Jaquote:
Ik ben bang dat hij er uit gaat.quote:
Ze is een échte Anne-Fleurrr, hè?quote:Op zondag 30 november 2025 21:05 schreef Evangelion het volgende:
Ze is niet onaardig maar ik trek de stem/maniertjes van Anne Fleurrrr echt niet meer
Ja, dat snap ik ook niet. Doe ze dan op zijn minst in een staartquote:Op zondag 30 november 2025 21:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
Zouden er nou nooit mensen haren in hun baksels terugvinden? Al dat zwierende lange losse haar…
Ik doe mijn haar met bakken wel altijd in een staart, knot of vlecht iddquote:Op zondag 30 november 2025 21:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
Zouden er nou nooit mensen haren in hun baksels terugvinden? Al dat zwierende lange losse haar…
Einde tijdperk Tom ben ik bang.quote:
In de zak terug naar Groningen!quote:Op zondag 30 november 2025 21:15 schreef camilero het volgende:
Tom krijgt de zwarte piet toegespeeld, ja.
quote:
fastelavnsbollerquote:
Die kan altijd heel netjes werken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |