Ja, het is niet echt spannend zo.quote:Op zondag 23 november 2025 21:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij te veel wint?
Die kippenboer had ook een goeie taartquote:Op zondag 23 november 2025 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Shai het speldje
Anneke naar huis
Ja kloptquote:Op zondag 23 november 2025 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kippenboer had ook een goeie taart
Liever dat dan allemaal middelmatige bakkers. Als Shai dit seizoen wint, dan komt er in ieder geval een terechte winnaar.quote:Op zondag 23 november 2025 21:09 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja, het is niet echt spannend zo.
Verleden week verknalde hij ook wat.quote:Op zondag 23 november 2025 21:09 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja, het is niet echt spannend zo.
En ik vind die gozer wel leuk eigenlijk (heeft wel humor)quote:Op zondag 23 november 2025 21:20 schreef essnhills het volgende:
Lijkt me terecht
De vorige afleveringen was ze ook al een beetje onderaan
Ik had de laatste jaren best vaak het idee dat er een favoriet was maar er toch een ander won omdat die net iets beter was in de eindopdracht.quote:Op zondag 23 november 2025 23:11 schreef Arcee het volgende:
Altijd wel een beetje shaai als er een uitgesproken favoriet is om eindwinnaar te worden.
Er is ook niet echt iemand die in je irritatie zone gaat zitten, ja die Anne Fleur wel een beetje. Die probeert zo geforceerd hyper grappig te zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 23:11 schreef Arcee het volgende:
Altijd wel een beetje shaai als er een uitgesproken favoriet is om eindwinnaar te worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |