Oliebollenquote:Op zondag 16 november 2025 21:00 schreef BillDauterive het volgende:
Wat jullie tegen perentaart hebben, heb ik tegen donuts. Ik vind er niets aan. Maar goed, ik houd ook niet van oliebollen of lángos.
Het oog proeft ook, toch? En ik moet eerlijk zeggen dat ik die donutbloemen er erg leuk uit vond zien en haar dit speldje wel gunde.quote:Op zondag 16 november 2025 21:15 schreef Evangelion het volgende:
Roos overschat omdat ze creatieve dingen doet die niks met bakken te maken hebben
Zeker, de rest zag er fantasieloos uit. Een stapeltje donuts om een keukenrolhouder heen... Waarom werd daar niks van gezegd? Hoezo is dat een spektakelstuk?quote:Op zondag 16 november 2025 21:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het oog proeft ook, toch? En ik moet eerlijk zeggen dat ik die donutbloemen er erg leuk uit vond zien en haar dit speldje wel gunde.
Haha, wie is dat?quote:Op zondag 16 november 2025 20:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Die ene doet me denken aan Anne Neuteboom.
Dat is tenenkrommend slechte cabaret die plaatsvervangende schaamte opwekt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |