Jep, raar kijken zoquote:Op zondag 23 november 2025 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Daar gaan we weer
Stottert bij meer NLziet een beetje?
Als het zo blijft ga ik wel via NPO start kijken ofzoquote:Op zondag 23 november 2025 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oke
Al meerdere keren opnieuw gestart, maar dan laat ik het zo
Dank je
Zoiets als te zoet bestaat nietquote:Op zondag 23 november 2025 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mijn vriend vindt zo'n hazelnoot schuimtaart heerlijk, ik ben er minder van gecharmeerd (té zoet)
quote:Op zondag 23 november 2025 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zoiets als te zoet bestaat niet
Annekequote:Op zondag 23 november 2025 20:41 schreef Evangelion het volgende:
Die oudste vrouw zal er wel uit gaan denk ik
Waarom niet?quote:Op zondag 23 november 2025 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom liggen ze op de zijkant?
Ja ik denk dat dat ook een beetje het idee isquote:Op zondag 23 november 2025 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moeilijker? Valt gemakkelijker uiteen
Alles is met een twist deze aflevering, dus vandaar.quote:Op zondag 23 november 2025 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moeilijker? Valt gemakkelijker uiteen
Eens! Dat is het verschil tussen NL en UK. Daar wordt echt meer van de deelnemers verwacht.quote:Op zondag 23 november 2025 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ze krijgen het bladerdeeg
Flauw
Ja datquote:Op zondag 23 november 2025 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eens! Dat is het verschil tussen NL en UK. Daar wordt echt meer van de deelnemers verwacht.
Daar snappen ze vast ook dat een vlinder vier vleugels heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |