Weet ik wel zeker ja.quote:Op zondag 2 november 2025 08:19 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Duizenden Engelsen gaan vervolgd worden voor racistische tweets nav hiervan. Dat kan je al aan zien komen. Je zal maar in GB wonen, verschrikkelijk land is dat geworden.
Ik heb liever dat ze in hun eigen mongolenland blijven.quote:Op zondag 2 november 2025 10:41 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik heb liever een terrorist wat met een mes tekeergaat dan met een automatisch geweer.
Ik heb liever dat ze in hun eigen mongolenland blijven.quote:Op zondag 2 november 2025 10:41 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik heb liever een terrorist wat met een mes tekeergaat dan met een automatisch geweer.
Bizar dat er nu zoveel stabbings zijn dat je ze niet meer uit elkaar kan houden.quote:Op zondag 2 november 2025 11:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
https://x.com/BGatesIsaPyscho/status/1983181309196546294
Welk type volk mist er in Japan en Koreaquote:Op zondag 2 november 2025 11:40 schreef Lyrebird het volgende:
Het ergste is dat je geen kant opkan.
Ik heb het ook een paar keer meegemaakt, met onvoorspelbare ruziezoekers/dronkaards in een bus of trein gezeten. In onze metropool heeft iedere trein twee bewakers, en als je er nuchter over nadenkt is het onverantwoord om vandaag de dag zonder bewaking te reizen.
Overigens heb me in de trein of bus in Zuid Korea en Japan geen enkel moment onveilig gevoeld. Het kan dus wel.
Maar wat hebben bussen of treinen in Europa met Engeland voorop met elkaar gemeen wat landen als Zuid Korea en Japan niet hebben?quote:Op zondag 2 november 2025 11:40 schreef Lyrebird het volgende:
Overigens heb me in de trein of bus in Zuid Korea en Japan geen enkel moment onveilig gevoeld. Het kan dus wel.
In Japan hebben ze aparte secties voor vrouwen zodat ze niet verkracht worden dus dat vind ik ook geen voorbeeld. In Korea liggen ze meer voor de trein ook geen succes.quote:Op zondag 2 november 2025 11:40 schreef Lyrebird het volgende:
Ik heb het ook een paar keer meegemaakt, met onvoorspelbare ruziezoekers/dronkaards in een bus of trein gezeten. In onze metropool heeft iedere trein twee bewakers, en als je er nuchter over nadenkt is het onverantwoord om vandaag de dag zonder bewaking te reizen.
Om andere mensen niet te dwingen tot het geven van ongemakkelijke antwoorden, zal ik het zelf doen:quote:Op zondag 2 november 2025 11:42 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Maar wat hebben bussen of treinen in Europa met Engeland voorop met elkaar gemeen wat landen als Zuid Korea en Japan niet hebben?
Ik heb er vrienden wonen en ben er zo’n 5-6 x per jaar, het is echt achteruit gegaan de afgelopen jaren vriendquote:Op zondag 2 november 2025 09:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Omdat ik afgelopen zomer Engeland juist heb ervaren als een geweldig land. Dus ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt en het niet zo extreem is als hij schetst.
Je bent er zelf geweest en hebt zelf ondervonden hoe gevaarlijk het daar is?quote:Op zondag 2 november 2025 11:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In Japan hebben ze aparte secties voor vrouwen zodat ze niet verkracht worden dus dat vind ik ook geen voorbeeld. In Korea liggen ze meer voor de trein ook geen succes.
Jij hebt nu toch ook een oordeel over verschillende landen waar je niet woont.quote:Op zondag 2 november 2025 11:56 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je bent er zelf geweest en hebt zelf ondervonden hoe gevaarlijk het daar is?
Dat geloof ik graag. Dat geldt voor heel veel landen. Maar als jij er nog 5-6x per jaar komt zal het vast niet zo verschrikkelijk zijn als hij schetste.quote:Op zondag 2 november 2025 11:45 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik heb er vrienden wonen en ben er zo’n 5-6 x per jaar, het is echt achteruit gegaan de afgelopen jaren vriend
Er is nog steeds niet bekend inderdaad, alleen dat er een enorme politiemacht aanwezig is.quote:Op zondag 2 november 2025 10:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, daar kunnen we nog niet veel mee. Afwachten dus maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onzin. Japan zit ramvol met niet-Westerlingen.quote:Op zondag 2 november 2025 11:44 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Om andere mensen niet te dwingen tot het geven van ongemakkelijke antwoorden, zal ik het zelf doen:
Een overdaad aan niet-Westerse allochtonen.
Om de problemen te duiden - al willen velen dat niet want polariseren. Waarom wordt de afkomst niet vermeld? Dat weten ze natuurlijk al lang maar het doelbewust achterhouden van dit soort informatie zegt al meer dan genoeg!!!quote:Op zondag 2 november 2025 10:55 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dit tuig is gearresteerd. Waar heb je een signalement voor nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://news.sky.com/stor(...)ed-13462248#10456887
Staat er gewoon nog op, Ingrid.quote:Op zondag 2 november 2025 12:05 schreef LaDaDiDa het volgende:
Waarom is dit artikel helemaal verdwenen van de hoofdpagina op nu.nl? Staat als hoofdartikel op NOS.
Begin echt een beetje achterdochtig te worden of de hoofdredacteur betaald krijgt van het COA ofzo...
Propaganda site.
Ik heb in bussen en treinen in het VK gezeten. Kan niet zeggen dat ik me daar altijd veilig voelde. Heb een jongen een jongedame in haar borsten zien knijpen en was te ontgoocheld om in te grijpen.quote:Op zondag 2 november 2025 11:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij hebt nu toch ook een oordeel over verschillende landen waar je niet woont.
Het zijn vooral (Zuid-)Oost Aziaten, die dezelfde normen en waarden hebben (Chinezen, Koreanen, Vietnamezen, Cambodjanen, etc.).quote:Op zondag 2 november 2025 12:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Onzin. Japan zit ramvol met niet-Westerlingen.
Nee hoor, natuurlijk niet.quote:Op zondag 2 november 2025 12:06 schreef Starhopper het volgende:
Geen terrorisme
Britse politie gaat niet uit van terrorisme bij mesaanval in trein
Nou het is wel een beetje zorgwekkend dat ik nu liever in east midlands ben dan in London omdat London echt een crimineel nest is gewordenquote:Op zondag 2 november 2025 12:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Dat geldt voor heel veel landen. Maar als jij er nog 5-6x per jaar komt zal het vast niet zo verschrikkelijk zijn als hij schetste.
Net als bij die kerk laatst zeker in Manchester waar jihadi John er een aantal overhoop stakquote:Op zondag 2 november 2025 12:06 schreef Starhopper het volgende:
Geen terrorisme
Jajaquote:Op zondag 2 november 2025 12:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zeiden ze initieel ook na de Southport steekpartij.quote:Op zondag 2 november 2025 12:06 schreef Starhopper het volgende:
Geen terrorisme
quote:Op zondag 2 november 2025 12:06 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]2 zwarte mannen die een halve trein neersteken maar niets wijst op terrorisme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://news.sky.com/stor(...)ed-13462248#10456887
oke danI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Niks aan de hand mensen. We kunnen weer veilig slapenquote:Op zondag 2 november 2025 12:06 schreef Starhopper het volgende:
Geen terrorisme
Het is nogal een schoffering naar de slachtoffers. De Britse politie spoort echt niet.quote:Op zondag 2 november 2025 12:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
2 zwarte mannen die een halve trein neersteken maar niets wijst op terrorisme.
oke dan
Goh, wat zullen ZK en Japan niet zoveel hebben, wat Europa wel in overvloed heeft...quote:Op zondag 2 november 2025 11:40 schreef Lyrebird het volgende:
Gelukkig zeg, het was maar een random steekincident van willekeurige mensen. En geen terrorisme.quote:Op zondag 2 november 2025 12:26 schreef dennis_b het volgende:
[..]
Niks aan de hand mensen. We kunnen weer veilig slapen
Wat pas echt een schoffering naar de slachtoffers is is hun leed gebruiken om je eigen politieke agenda te pushen.quote:Op zondag 2 november 2025 12:32 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het is nogal een schoffering naar de slachtoffers. De Britse politie spoort echt niet.
Kijken naar het probleem, en hier een patroon in herkennen is deel van het oplossen van bijna alle problemen. Daarom is het absoluut noodzakelijk dit te doen, dit weigeren vanuit politieke opvattingen is misdadig en is debet aan dat er nu al zoveel mensen neergestoken zijn in recente jaren.quote:Op zondag 2 november 2025 12:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat pas echt een schoffering naar de slachtoffers is is hun leed gebruiken om je eigen politieke agenda te pushen.
Hoe moet ik dit zien? Mogen we nu ook al niet meer opmerken dat er dingen fout gaan, want daarmee pushen we onze eigen agenda?quote:Op zondag 2 november 2025 12:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat pas echt een schoffering naar de slachtoffers is is hun leed gebruiken om je eigen politieke agenda te pushen.
Nou niet in de trein.quote:Op zondag 2 november 2025 12:26 schreef dennis_b het volgende:
[..]
Niks aan de hand mensen. We kunnen weer veilig slapen
Het is het leed van anderen misbruiken om je haatdragende agenda te verkopen. Mensen zijn net neergestoken en dit staat vol met mensen die hun kans om hun gelijk te halen. Walgelijk.quote:Op zondag 2 november 2025 12:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kijken naar het probleem, en hier een patroon in herkennen is deel van het oplossen van bijna alle problemen. Daarom is het absoluut noodzakelijk dit te doen, dit weigeren vanuit politieke opvattingen is misdadig en is debet aan dat er nu al zoveel mensen neergestoken zijn in recente jaren.
Zwart van huidskleur of zwarte kleding?quote:Op zondag 2 november 2025 12:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oke dan
Japan zit niet vol met miljoenen kansarme migranten uit Islamitische landen in (Noord-)Afrika en het Midden-Oosten. Pakweg 0.2% van de bevolking is Islamitisch, waarvan de meesten uit Indonesië komen. Een totaal andere situatie dan in het Westen.quote:Op zondag 2 november 2025 12:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Kolder, wegkijken voor de problemen is politiek deugen over de rug van toekomstige slachtoffers.quote:Op zondag 2 november 2025 12:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is het leed van anderen misbruiken om je haatdragende agenda te verkopen. Mensen zijn net neergestoken en dit staat vol met mensen die hun kans om hun gelijk te halen. Walgelijk.
jaquote:Op zondag 2 november 2025 12:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zwart van huidskleur of zwarte kleding?
Het kan hier ook hoor. Voel me zelden onveilig in het R'dams ov. Ik heb me één keer onveilig gevoeld toen een dronken kerel de orde kwam verpesten.quote:Op zondag 2 november 2025 11:40 schreef Lyrebird het volgende:
Dus zelfs als je ongelijk hebt vind je het nog steeds prima om hele groepen weg te zettenquote:Op zondag 2 november 2025 12:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kolder, wegkijken voor de problemen is politiek deugen over de rug van toekomstige slachtoffers.
Zelfs als men ongelijk heeft, is nog altijd de insteek(no pun intended) dat men dit vreselijk vindt en wil voorkomen. Men spreekt uit pure afschuw uit dat het genoeg moet zijn, en die ruimte moet er zijn.
Terreur bagataliseren is precies dat ja. Deden ze ook op bij de Southport aanslag wat later toch wel terreur bleek te zijn.quote:Op zondag 2 november 2025 12:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Er moet altijd ruimte zijn om te analyseren wat er nu precies gaande is, hierin is geen ruimte om dat niet te doen omdat dit niet woke zou zijn. Die insteek heeft ons al gebracht tot waar we nu zijn.quote:Op zondag 2 november 2025 12:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dus zelfs als je ongelijk hebt vind je het nog steeds prima om hele groepen weg te zetten![]()
Precies als je dat nu nog doet ben je gewoon mede verantwoordelijk voor deze slachtoffers.quote:Op zondag 2 november 2025 12:53 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Terreur bagataliseren is precies dat ja. Deden ze ook op bij de Southport aanslag wat later toch wel terreur bleek te zijn.
Hè bah, wat ben jij genuanceerd.quote:Op zondag 2 november 2025 12:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het kan hier ook hoor. Voel me zelden onveilig in het R'dams ov. Ik heb me één keer onveilig gevoeld toen een dronken kerel de orde kwam verpesten.
Maargoed, deze constatering past vast niet in de gedachtegang van e meeste mensen hier.
Ja, stomme party pooper die ik benquote:Op zondag 2 november 2025 12:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hè bah, wat ben jij genuanceerd.
quote:Op zondag 2 november 2025 12:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er moet altijd ruimte zijn om te analyseren wat er nu precies gaande is, hierin is geen ruimte om dat niet te doen omdat dit niet woke zou zijn. Die insteek heeft ons al gebracht tot waar we nu zijn.
Misschien dromen ze er van kaartjescontroleur te worden?quote:Op zondag 2 november 2025 12:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oke dan
Precies dit.quote:Op zondag 2 november 2025 12:44 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit zien? Mogen we nu ook al niet meer opmerken dat er dingen fout gaan, want daarmee pushen we onze eigen agenda?
Hoe zit dat met Palestijnen? Als die iets overkomen dan houd jij voortaan je mond, want anders loop jij je politieke agenda over hun rug te pushen?
Je weet niet wat erachter steekt.quote:Op zondag 2 november 2025 13:00 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Misschien dromen ze er van kaartjescontroleur te worden?
Of wilden ze weten of hun nieuw aangeschafte messen wel scherp genoeg waren?
Of proberen ze tevergeefs indruk te maken op een paar meisjes?
Wie weet.
Moordlust.quote:Op zondag 2 november 2025 13:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je weet niet wat erachter steekt.
Die mensen komen over alsof ze compleet gevoelloos zijn, ja. Ik hoop echt dat ik of de mensen van wie ik hou nooit zo iemand tegenkomen. Andere mensen ook niet. Eigenlijk. Maar dat stop je niet.quote:
Scherpe opmerking.quote:Op zondag 2 november 2025 13:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je weet niet wat erachter steekt.
Bij terrorisme draaien ze een drol naast de slachtoffers.quote:Op zondag 2 november 2025 13:16 schreef 3rr0r het volgende:
Ze hebben nog geen idee naar de oorzaak maar dat het geen terrorisme is weten ze op een of andere manier wel altijd direct.
Dat zeg ik dan ook niet. Ik zeg dat ze ramvol zitten met niet-Westerlingen.quote:Op zondag 2 november 2025 12:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Japan zit niet vol met miljoenen kansarme migranten uit Islamitische landen in (Noord-)Afrika en het Midden-Oosten. Pakweg 0.2% van de bevolking is Islamitisch, waarvan de meesten uit Indonesië komen. Een totaal andere situatie dan in het Westen.
Hoe is dat relevant als er gevraagd werd hoe het daar gesteld is met de "Niet-westerse allochtonen"?quote:Op zondag 2 november 2025 13:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook niet. Ik zeg dat ze ramvol zitten met niet-Westerlingen.
Ze zitten ook ramvol met niet-Westerse allochtonen.quote:Op zondag 2 november 2025 13:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe is dat relevant als er gevraagd werd hoe het daar gesteld is met de "Niet-westerse allochtonen"?
Psychopaatje jijquote:Op zondag 2 november 2025 01:26 schreef Joppiez het volgende:
Doet me weinig tot niks meer dit soort nieuws. Gewoon weer een verwarde woestijnrat, en weer door.
Je ziet dit overal terug. 10-15 jaar geleden zou dit nieuws voorpaginanieuws zijn en zou er een extra journaal voor ingelast worden. Dit nieuws is op de NOS alweer overschaduwd door de drinkwaterbacterie, het schaatsen en Heracles die met 6-1 voorstaat tegen PEC. De mensen en de politiek kijken steeds apathischer tegen dit soort gebeurtenissen aan.quote:Op zondag 2 november 2025 01:26 schreef Joppiez het volgende:
Doet me weinig tot niks meer dit soort nieuws. Gewoon weer een verwarde woestijnrat, en weer door.
Incidentjequote:Op zondag 2 november 2025 13:32 schreef asco het volgende:
Geen terrorisme??
Nou dan ben ik wel heel benieuwd wat met 2 man 11 mensen neersteken in een trein dan wél is. 🙄🙄
Misschien waren ze al overmeesterdquote:Op zondag 2 november 2025 13:21 schreef 3rr0r het volgende:
Snap trouwens niet dat niemand aan de noodrem heeft getrokken zodat men uit de trein kon. Of bestaat dat niet in de treinen daar? Snap dat je als machinist voor de hulpdiensten denkt, beter doorrijden naar het eerstvolgende station, maar als men als ratten in een val zit en er mensen stuk voor stuk vermoord dreigen te worden is dat toch een aparte keuze. Machinist zit zelf 'lekker veilig' in z'n hokkie.
Onbegrepen gedrag .....quote:Op zondag 2 november 2025 13:32 schreef asco het volgende:
Geen terrorisme??
Nou dan ben ik wel heel benieuwd wat met 2 man 11 mensen neersteken in een trein dan wél is. 🙄🙄
Dat hebben ze wel, maar de machinist is doorgereden naar het volgende station, waar hulpdiensten klaar stonden.quote:Op zondag 2 november 2025 13:21 schreef 3rr0r het volgende:
Snap trouwens niet dat niemand aan de noodrem heeft getrokken zodat men uit de trein kon.
Dat leek mij ook beter dan zomaar ergens stoppen idd.quote:Op zondag 2 november 2025 13:50 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel, maar de machinist is doorgereden naar het volgende station, waar hulpdiensten klaar stonden.
Dit moet je maar accepteren als prijs voor diversiteit.quote:Op zondag 2 november 2025 13:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Je ziet dit overal terug. 10-15 jaar geleden zou dit nieuws voorpaginanieuws zijn en zou er een extra journaal voor ingelast worden. Dit nieuws is op de NOS alweer overschaduwd door de drinkwaterbacterie, het schaatsen en Heracles die met 6-1 voorstaat tegen PEC. De mensen en de politiek kijken steeds apathischer tegen dit soort gebeurtenissen aan.
De politiek geeft ook een compleet verkeerd signaal af. De grenzen hadden allang dicht gemoeten voor Niet-Westerse allochtonen die de Europese landen afbreken en onveilig maken. Ondanks dat alles komen ze nog steeds met karrenvrachten binnen en faciliteert de politiek dat ze op de samenleving worden losgelaten.
Dan zal de trein toch meteen tot stilstand moeten zijn gekomen? Of heeft een machinist nog enkele seconden om dat te overrulenquote:Op zondag 2 november 2025 13:50 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel, maar de machinist is doorgereden naar het volgende station, waar hulpdiensten klaar stonden.
Caribische afkomst lees ik.quote:Op zondag 2 november 2025 14:00 schreef Kim-Holland het volgende:
This is the dramatic moment one of the Huntingdon train stabbing suspects is tasered and arrested by armed police - and is heard to shout out: 'Kill me, kill me.'
Video;https://www.dailymail.co.(...)ttempted-murder.html
[ afbeelding ]
Dat deden ze bij Rudakabana ook niet, zelfs noemen dat hij uit een christelijk gezin kwam, totdat er uiteindelijk naar buiten kwam dat hij bergen met Isis materiaal had.quote:Op zondag 2 november 2025 12:06 schreef Starhopper het volgende:
Geen terrorisme
Pas maar op met dit soort teksten.quote:Op zondag 2 november 2025 13:10 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Mensen, het is vijf voor twaalf.
[…]
Ja, trek het maar weer in het belachelijke, deze schanddaad. Niet te persoonlijk toch?quote:Op zondag 2 november 2025 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Caribische afkomst lees ik.
Te veel jointjes gerookt en in de war?
Ik denk dat ze de daders bedoeld?quote:Op zondag 2 november 2025 14:05 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja, trek het maar weer in het belachelijke, deze schanddaad. Niet te persoonlijk toch?
4 tegen 1quote:Op zondag 2 november 2025 14:00 schreef Kim-Holland het volgende:
This is the dramatic moment one of the Huntingdon train stabbing suspects is tasered and arrested by armed police - and is heard to shout out: 'Kill me, kill me.'
Video;https://www.dailymail.co.(...)ttempted-murder.html
[ afbeelding ]
Wat is je probleem?quote:Op zondag 2 november 2025 14:05 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja, trek het maar weer in het belachelijke, deze schanddaad. Niet te persoonlijk toch?
Het is dus geen terrorisme maar wat is het dan wel als mensen die wiens voorouders niet hier zijn geboren maar buiten Europa, zomaar andere mensen overhoop gaan steken ? Ik ontdekte net dat je dit soort mensen niet eens meer allochtoon mag noemen ?quote:De politie meldt dat één verdachte een zwarte Britse staatsburger is en de andere een Britse staatsburger van Caribische afkomst. Beide mannen, 32 en 35 jaar oud, zijn in het Verenigd Koninkrijk geboren.
Is ook raar. Of ze nu zwart, getint of wit zijn; dit is terrorisme. Angst aanjagen, extreem geweld.quote:Op zondag 2 november 2025 14:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het is dus geen terrorisme maar wat is het dan wel als mensen die wiens voorouders niet hier zijn geboren maar buiten Europa, zomaar andere mensen overhoop gaan steken ? Ik ontdekte net dat je dit soort mensen niet eens meer allochtoon mag noemen ?
https://www.theguardian.c(...)3ba68f081a1dc7fc002b
Mooi vraagteken.quote:Op zondag 2 november 2025 14:13 schreef tesssssssss het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe moet je dit nou zien als "evidence"?
Klopt. Die kans is ook vrij klein. Helaas nog steeds wel aanwezig.quote:Op zondag 2 november 2025 12:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelukkig zeg, het was maar een random steekincident van willekeurige mensen. En geen terrorisme.
Dat zal de forensen goed doen, de kans dat zoiets nog een keer gebeurd is natuurlijk nihil.
Sowieso debiel om meteen te stellen dat het vooral gèèn terrorisme is, maar dat het onderzoek nog volop gaande is en daarom ook nog niks gezegd kan worden over een motief.quote:Op zondag 2 november 2025 14:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het is dus geen terrorisme maar wat is het dan wel als mensen die wiens voorouders niet hier zijn geboren maar buiten Europa, zomaar andere mensen overhoop gaan steken ? Ik ontdekte net dat je dit soort mensen niet eens meer allochtoon mag noemen ?
Nederland stemt massaal D’66? 17% van de Nederlanders stemt D’66…quote:Op zondag 2 november 2025 14:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Sowieso debiel om meteen te stellen dat het vooral gèèn terrorisme is, maar dat het onderzoek nog volop gaande is en daarom ook nog niks gezegd kan worden over een motief.
Dat kan dus gewoon wel degelijk terrorisme zijn.
Maargoed, deze kansenparels waren natuurlijk ook gewoon Brits. Net zoals hier in Nederland dat ook Nederlanders genoemd moeten worden opdat het in de statistieken allemaal wat minder opvalt hoe zeer dat achterlijk grafvolk oververtegenwoordigd is in alle negatieve cijfers.
Het is werkelijk waar zum kotzen.
En Nederland stemt massaal D66.
We verdienen niet beter. Stelletje hersenlozen
Jetten: "Hold my beer"quote:Op zondag 2 november 2025 14:20 schreef vosss het volgende:
En jn de UK zou ik nu opgepakt worden vanwege bovenstaande post. Hier wordt hooguit het stukje achterlijk grafvolk niet heel ok gevonden. Het is te debiel voor woorden hoe snel en hoe zeer heel west Europa de vernieling ingeholpdn wordt.
Weer aanvallen van mensen die eigenlijk niet in de UK hadden mogen zijn en zijn binnengelaten door politici.quote:Op zondag 2 november 2025 14:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Massaal? Net een op de zes. Valt allemaal nogal mee.quote:Op zondag 2 november 2025 14:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Sowieso debiel om meteen te stellen dat het vooral gèèn terrorisme is, maar dat het onderzoek nog volop gaande is en daarom ook nog niks gezegd kan worden over een motief.
Dat kan dus gewoon wel degelijk terrorisme zijn.
Maargoed, deze kansenparels waren natuurlijk ook gewoon Brits. Net zoals hier in Nederland dat ook Nederlanders genoemd moeten worden opdat het in de statistieken allemaal wat minder opvalt hoe zeer dat achterlijk grafvolk oververtegenwoordigd is in alle negatieve cijfers.
Het is werkelijk waar zum kotzen.
En Nederland stemt massaal D66.
We verdienen niet beter. Stelletje hersenlozen
Nuance is sommige mensen vreemd. Daarom stemmen ze ‘massaal’ op de PVV. Die kennen het woord nuance ook niet.quote:Op zondag 2 november 2025 14:21 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Massaal? Net een op de zes. Valt allemaal nogal mee.
Je zou denken dat het meeste bewijs nog in het ziekenhuis ligt.quote:Op zondag 2 november 2025 14:22 schreef tesssssssss het volgende:
Ik probeer het nog een keer.
Hoe moet je dit nou zien als evidence? (ja, het werkt)
A forensic investigator pictured carrying a bag full of evidence on Sunday morning as investigations continue
[img=634,423]https://i.dailymail.co.uk(...)90_1762082894523.jpg[/img
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |