Weet ik wel zeker ja.quote:Op zondag 2 november 2025 08:19 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Duizenden Engelsen gaan vervolgd worden voor racistische tweets nav hiervan. Dat kan je al aan zien komen. Je zal maar in GB wonen, verschrikkelijk land is dat geworden.
Ik heb liever dat ze in hun eigen mongolenland blijven.quote:Op zondag 2 november 2025 10:41 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik heb liever een terrorist wat met een mes tekeergaat dan met een automatisch geweer.
Ik heb liever dat ze in hun eigen mongolenland blijven.quote:Op zondag 2 november 2025 10:41 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik heb liever een terrorist wat met een mes tekeergaat dan met een automatisch geweer.
Bizar dat er nu zoveel stabbings zijn dat je ze niet meer uit elkaar kan houden.quote:Op zondag 2 november 2025 11:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
https://x.com/BGatesIsaPyscho/status/1983181309196546294
Welk type volk mist er in Japan en Koreaquote:Op zondag 2 november 2025 11:40 schreef Lyrebird het volgende:
Het ergste is dat je geen kant opkan.
Ik heb het ook een paar keer meegemaakt, met onvoorspelbare ruziezoekers/dronkaards in een bus of trein gezeten. In onze metropool heeft iedere trein twee bewakers, en als je er nuchter over nadenkt is het onverantwoord om vandaag de dag zonder bewaking te reizen.
Overigens heb me in de trein of bus in Zuid Korea en Japan geen enkel moment onveilig gevoeld. Het kan dus wel.
Maar wat hebben bussen of treinen in Europa met Engeland voorop met elkaar gemeen wat landen als Zuid Korea en Japan niet hebben?quote:Op zondag 2 november 2025 11:40 schreef Lyrebird het volgende:
Overigens heb me in de trein of bus in Zuid Korea en Japan geen enkel moment onveilig gevoeld. Het kan dus wel.
In Japan hebben ze aparte secties voor vrouwen zodat ze niet verkracht worden dus dat vind ik ook geen voorbeeld. In Korea liggen ze meer voor de trein ook geen succes.quote:Op zondag 2 november 2025 11:40 schreef Lyrebird het volgende:
Het ergste is dat je geen kant opkan.
Ik heb het ook een paar keer meegemaakt, met onvoorspelbare ruziezoekers/dronkaards in een bus of trein gezeten. In onze metropool heeft iedere trein twee bewakers, en als je er nuchter over nadenkt is het onverantwoord om vandaag de dag zonder bewaking te reizen.
Om andere mensen niet te dwingen tot het geven van ongemakkelijke antwoorden, zal ik het zelf doen:quote:Op zondag 2 november 2025 11:42 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Maar wat hebben bussen of treinen in Europa met Engeland voorop met elkaar gemeen wat landen als Zuid Korea en Japan niet hebben?
Ik heb er vrienden wonen en ben er zo’n 5-6 x per jaar, het is echt achteruit gegaan de afgelopen jaren vriendquote:Op zondag 2 november 2025 09:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Omdat ik afgelopen zomer Engeland juist heb ervaren als een geweldig land. Dus ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt en het niet zo extreem is als hij schetst.
Je bent er zelf geweest en hebt zelf ondervonden hoe gevaarlijk het daar is?quote:Op zondag 2 november 2025 11:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In Japan hebben ze aparte secties voor vrouwen zodat ze niet verkracht worden dus dat vind ik ook geen voorbeeld. In Korea liggen ze meer voor de trein ook geen succes.
Jij hebt nu toch ook een oordeel over verschillende landen waar je niet woont.quote:Op zondag 2 november 2025 11:56 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je bent er zelf geweest en hebt zelf ondervonden hoe gevaarlijk het daar is?
Dat geloof ik graag. Dat geldt voor heel veel landen. Maar als jij er nog 5-6x per jaar komt zal het vast niet zo verschrikkelijk zijn als hij schetste.quote:Op zondag 2 november 2025 11:45 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik heb er vrienden wonen en ben er zo’n 5-6 x per jaar, het is echt achteruit gegaan de afgelopen jaren vriend
Er is nog steeds niet bekend inderdaad, alleen dat er een enorme politiemacht aanwezig is.quote:Op zondag 2 november 2025 10:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, daar kunnen we nog niet veel mee. Afwachten dus maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onzin. Japan zit ramvol met niet-Westerlingen.quote:Op zondag 2 november 2025 11:44 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Om andere mensen niet te dwingen tot het geven van ongemakkelijke antwoorden, zal ik het zelf doen:
Een overdaad aan niet-Westerse allochtonen.
Om de problemen te duiden - al willen velen dat niet want polariseren. Waarom wordt de afkomst niet vermeld? Dat weten ze natuurlijk al lang maar het doelbewust achterhouden van dit soort informatie zegt al meer dan genoeg!!!quote:Op zondag 2 november 2025 10:55 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dit tuig is gearresteerd. Waar heb je een signalement voor nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://news.sky.com/stor(...)ed-13462248#10456887
Staat er gewoon nog op, Ingrid.quote:Op zondag 2 november 2025 12:05 schreef LaDaDiDa het volgende:
Waarom is dit artikel helemaal verdwenen van de hoofdpagina op nu.nl? Staat als hoofdartikel op NOS.
Begin echt een beetje achterdochtig te worden of de hoofdredacteur betaald krijgt van het COA ofzo...
Propaganda site.
Ik heb in bussen en treinen in het VK gezeten. Kan niet zeggen dat ik me daar altijd veilig voelde. Heb een jongen een jongedame in haar borsten zien knijpen en was te ontgoocheld om in te grijpen.quote:Op zondag 2 november 2025 11:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij hebt nu toch ook een oordeel over verschillende landen waar je niet woont.
Het zijn vooral (Zuid-)Oost Aziaten, die dezelfde normen en waarden hebben (Chinezen, Koreanen, Vietnamezen, Cambodjanen, etc.).quote:Op zondag 2 november 2025 12:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Onzin. Japan zit ramvol met niet-Westerlingen.
Nee hoor, natuurlijk niet.quote:Op zondag 2 november 2025 12:06 schreef Starhopper het volgende:
Geen terrorisme
Britse politie gaat niet uit van terrorisme bij mesaanval in trein
Nou het is wel een beetje zorgwekkend dat ik nu liever in east midlands ben dan in London omdat London echt een crimineel nest is gewordenquote:Op zondag 2 november 2025 12:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Dat geldt voor heel veel landen. Maar als jij er nog 5-6x per jaar komt zal het vast niet zo verschrikkelijk zijn als hij schetste.
Net als bij die kerk laatst zeker in Manchester waar jihadi John er een aantal overhoop stakquote:Op zondag 2 november 2025 12:06 schreef Starhopper het volgende:
Geen terrorisme
Britse politie gaat niet uit van terrorisme bij mesaanval in trein
Jajaquote:Op zondag 2 november 2025 12:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Onzin. Japan zit ramvol met niet-Westerlingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |