Diversiteit kan inderdaad ook positief uitpakken ja. Maar natuurlijk niet wanneer de "diversiteit" bestaat uit een verzameling van allerlei probleemgevallen.quote:Op zondag 2 november 2025 03:29 schreef Fleischmeister het volgende:
Straks ook in Nederland! Diversiteit is onze kracht
Ja want dat verwacht je ook, als je in de trein een spelletje zit te doen op je telefoon, dat iemand met een mes iedereen random doodsteekt.quote:Op zondag 2 november 2025 08:51 schreef Jahr00n het volgende:
Wel bizar dat niemand iets doet tegen dit soort figuren. Helemaal als iemand een zwaard heeft, die pak je toch zo met zn allen aan.
Jij bent er recent nog geweest?quote:Op zondag 2 november 2025 08:19 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Duizenden Engelsen gaan vervolgd worden voor racistische tweets nav hiervan. Dat kan je al aan zien komen. Je zal maar in GB wonen, verschrikkelijk land is dat geworden.
Dat hoeft niet, je kan toch gewoon het nieuws lezen? Ben jij in Gaza geweest?quote:
Omdat ik afgelopen zomer Engeland juist heb ervaren als een geweldig land. Dus ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt en het niet zo extreem is als hij schetst.quote:Op zondag 2 november 2025 09:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, je kan toch gewoon het nieuws lezen? Ben jij in Gaza geweest?
Dat ligt er maar net aan in welke wijk je woont, denk ik.quote:Op zondag 2 november 2025 09:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Omdat ik afgelopen zomer Engeland juist heb ervaren als een geweldig land. Dus ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt en het niet zo extreem is als hij schetst.
Dooddoener.quote:Op zondag 2 november 2025 09:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Diversiteit kan inderdaad ook positief uitpakken ja. Maar natuurlijk niet wanneer de "diversiteit" bestaat uit een verzameling van allerlei probleemgevallen.
Zeker, en daarom is het ook overdreven om het weg te zetten als een verschrikkelijk land.quote:Op zondag 2 november 2025 09:10 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan in welke wijk je woont, denk ik.
Maar Geenstijl, 4chan, The Daily Mail en allerlei X accounts zeggen het... dus dan is het zo.quote:Op zondag 2 november 2025 09:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeker, en daarom is het ook overdreven om het weg te zetten als een verschrikkelijk land.
Vergeet de gemiddelde Brit niet.quote:Op zondag 2 november 2025 09:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Maar Geenstijl, 4chan, The Daily Mail en allerlei X accounts zeggen het... dus dan is het zo.
Je kunt het gemakkelijk met je eigen ogen zien, wat daar allemaal gebeurt.quote:Op zondag 2 november 2025 09:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Maar Geenstijl, 4chan, The Daily Mail en allerlei X accounts zeggen het... dus dan is het zo.
Vind dit soort opmerkingen altijd nogal naïef. Het is dan iedereen voor zichzelf. Je mag echt van geluk spreken als er al één persoon is die in de aanval gaat.quote:Op zondag 2 november 2025 08:51 schreef Jahr00n het volgende:
Wel bizar dat niemand iets doet tegen dit soort figuren. Helemaal als iemand een zwaard heeft, die pak je toch zo met zn allen aan.
Zoals overal.quote:Op zondag 2 november 2025 09:10 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan in welke wijk je woont, denk ik.
Het gaat om een zwartgeklede zwarte man, volgens getuigen.quote:Op zondag 2 november 2025 10:32 schreef HowardRoark het volgende:
Ik zie hier veel gespeculeer, maar is er überhaupt al iets bekend over de dader(s)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |