Misschien dromen ze er van kaartjescontroleur te worden?quote:Op zondag 2 november 2025 12:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
2 zwarte mannen die een halve trein neersteken maar niets wijst op terrorisme.
oke dan
Precies dit.quote:Op zondag 2 november 2025 12:44 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit zien? Mogen we nu ook al niet meer opmerken dat er dingen fout gaan, want daarmee pushen we onze eigen agenda?
Hoe zit dat met Palestijnen? Als die iets overkomen dan houd jij voortaan je mond, want anders loop jij je politieke agenda over hun rug te pushen?
Je weet niet wat erachter steekt.quote:Op zondag 2 november 2025 13:00 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Misschien dromen ze er van kaartjescontroleur te worden?
Of wilden ze weten of hun nieuw aangeschafte messen wel scherp genoeg waren?
Of proberen ze tevergeefs indruk te maken op een paar meisjes?
Wie weet.
Moordlust.quote:Op zondag 2 november 2025 13:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je weet niet wat erachter steekt.
Die mensen komen over alsof ze compleet gevoelloos zijn, ja. Ik hoop echt dat ik of de mensen van wie ik hou nooit zo iemand tegenkomen. Andere mensen ook niet. Eigenlijk. Maar dat stop je niet.quote:
Scherpe opmerking.quote:Op zondag 2 november 2025 13:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je weet niet wat erachter steekt.
Bij terrorisme draaien ze een drol naast de slachtoffers.quote:Op zondag 2 november 2025 13:16 schreef 3rr0r het volgende:
Ze hebben nog geen idee naar de oorzaak maar dat het geen terrorisme is weten ze op een of andere manier wel altijd direct.
Dat zeg ik dan ook niet. Ik zeg dat ze ramvol zitten met niet-Westerlingen.quote:Op zondag 2 november 2025 12:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Japan zit niet vol met miljoenen kansarme migranten uit Islamitische landen in (Noord-)Afrika en het Midden-Oosten. Pakweg 0.2% van de bevolking is Islamitisch, waarvan de meesten uit Indonesië komen. Een totaal andere situatie dan in het Westen.
Hoe is dat relevant als er gevraagd werd hoe het daar gesteld is met de "Niet-westerse allochtonen"?quote:Op zondag 2 november 2025 13:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook niet. Ik zeg dat ze ramvol zitten met niet-Westerlingen.
Ze zitten ook ramvol met niet-Westerse allochtonen.quote:Op zondag 2 november 2025 13:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe is dat relevant als er gevraagd werd hoe het daar gesteld is met de "Niet-westerse allochtonen"?
Psychopaatje jijquote:Op zondag 2 november 2025 01:26 schreef Joppiez het volgende:
Doet me weinig tot niks meer dit soort nieuws. Gewoon weer een verwarde woestijnrat, en weer door.
Je ziet dit overal terug. 10-15 jaar geleden zou dit nieuws voorpaginanieuws zijn en zou er een extra journaal voor ingelast worden. Dit nieuws is op de NOS alweer overschaduwd door de drinkwaterbacterie, het schaatsen en Heracles die met 6-1 voorstaat tegen PEC. De mensen en de politiek kijken steeds apathischer tegen dit soort gebeurtenissen aan.quote:Op zondag 2 november 2025 01:26 schreef Joppiez het volgende:
Doet me weinig tot niks meer dit soort nieuws. Gewoon weer een verwarde woestijnrat, en weer door.
Incidentjequote:Op zondag 2 november 2025 13:32 schreef asco het volgende:
Geen terrorisme??
Nou dan ben ik wel heel benieuwd wat met 2 man 11 mensen neersteken in een trein dan wél is. 🙄🙄
Misschien waren ze al overmeesterdquote:Op zondag 2 november 2025 13:21 schreef 3rr0r het volgende:
Snap trouwens niet dat niemand aan de noodrem heeft getrokken zodat men uit de trein kon. Of bestaat dat niet in de treinen daar? Snap dat je als machinist voor de hulpdiensten denkt, beter doorrijden naar het eerstvolgende station, maar als men als ratten in een val zit en er mensen stuk voor stuk vermoord dreigen te worden is dat toch een aparte keuze. Machinist zit zelf 'lekker veilig' in z'n hokkie.
Onbegrepen gedrag .....quote:Op zondag 2 november 2025 13:32 schreef asco het volgende:
Geen terrorisme??
Nou dan ben ik wel heel benieuwd wat met 2 man 11 mensen neersteken in een trein dan wél is. 🙄🙄
Dat hebben ze wel, maar de machinist is doorgereden naar het volgende station, waar hulpdiensten klaar stonden.quote:Op zondag 2 november 2025 13:21 schreef 3rr0r het volgende:
Snap trouwens niet dat niemand aan de noodrem heeft getrokken zodat men uit de trein kon.
Dat leek mij ook beter dan zomaar ergens stoppen idd.quote:Op zondag 2 november 2025 13:50 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel, maar de machinist is doorgereden naar het volgende station, waar hulpdiensten klaar stonden.
Dit moet je maar accepteren als prijs voor diversiteit.quote:Op zondag 2 november 2025 13:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Je ziet dit overal terug. 10-15 jaar geleden zou dit nieuws voorpaginanieuws zijn en zou er een extra journaal voor ingelast worden. Dit nieuws is op de NOS alweer overschaduwd door de drinkwaterbacterie, het schaatsen en Heracles die met 6-1 voorstaat tegen PEC. De mensen en de politiek kijken steeds apathischer tegen dit soort gebeurtenissen aan.
De politiek geeft ook een compleet verkeerd signaal af. De grenzen hadden allang dicht gemoeten voor Niet-Westerse allochtonen die de Europese landen afbreken en onveilig maken. Ondanks dat alles komen ze nog steeds met karrenvrachten binnen en faciliteert de politiek dat ze op de samenleving worden losgelaten.
Dan zal de trein toch meteen tot stilstand moeten zijn gekomen? Of heeft een machinist nog enkele seconden om dat te overrulenquote:Op zondag 2 november 2025 13:50 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel, maar de machinist is doorgereden naar het volgende station, waar hulpdiensten klaar stonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |