abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 november 2025 @ 13:00:36 #151
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_219176163
quote:
16s.gif Op zondag 2 november 2025 12:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
2 zwarte mannen die een halve trein neersteken maar niets wijst op terrorisme.

oke dan
Misschien dromen ze er van kaartjescontroleur te worden?

Of wilden ze weten of hun nieuw aangeschafte messen wel scherp genoeg waren?

Of proberen ze tevergeefs indruk te maken op een paar meisjes?

Wie weet.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 2 november 2025 @ 13:00:48 #152
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_219176165
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 12:44 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Hoe moet ik dit zien? Mogen we nu ook al niet meer opmerken dat er dingen fout gaan, want daarmee pushen we onze eigen agenda?

Hoe zit dat met Palestijnen? Als die iets overkomen dan houd jij voortaan je mond, want anders loop jij je politieke agenda over hun rug te pushen?
Precies dit.

Velen in de links en progressieve kringen doen niet anders dan het leed van anderen gebruiken voor politiek gewin.

Maar oh jee als men in de rechts en conservatieve contreien terecht op de problemen van migratie en de Islam wijst, zoals een oververtegenwoordiging van deze mensen in de criminaliteit en terrorisme.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219176172
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 13:00 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Misschien dromen ze er van kaartjescontroleur te worden?

Of wilden ze weten of hun nieuw aangeschafte messen wel scherp genoeg waren?

Of proberen ze tevergeefs indruk te maken op een paar meisjes?

Wie weet.
Je weet niet wat erachter steekt.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 2 november 2025 @ 13:03:16 #154
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_219176176
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 13:02 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Moordlust.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_219176184
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 13:03 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Moordlust.
Die mensen komen over alsof ze compleet gevoelloos zijn, ja. Ik hoop echt dat ik of de mensen van wie ik hou nooit zo iemand tegenkomen. Andere mensen ook niet. Eigenlijk. Maar dat stop je niet.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 2 november 2025 @ 13:05:53 #156
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_219176191
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 13:02 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Scherpe opmerking. :D
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_219176219
Mensen, het is vijf voor twaalf.

Niet in Nederland maar in Europa.

En wilt u dat? Ik sta voor dit land! Wat hier in vijf, zes eeuwen is opgebouwd. We hebben hier godverdomme een vijfde colonne. Laat ik nu maar alles zeggen. Een vijfde colonne, van mensen die dit land naar de verdommenis willen helpen. En daar ga ik niet voor. En ik zeg: “U mag hier blijven, maar u past u aan.”

Ik moet daar horen: Allah is groot, ik ben een vies varken. U bent een christenhond! Dat zeggen zij! En u vindt dat goed. En ik ben heel beheerst tot nu toe, ik heb het nooit herhaald. Maar u laat over zich lopen. En ik doe het niet meer. En dát is waar ik die zetels vandaan haal.

Want dit land is het zat! Cést ca. Daar sta ik voor. En als ik dat anders moet verwoorden, prima. Maar het gaat om uw kinderen, en om uw kleinkinderen, waar gaat het anders om? Moet ik nog meer hier neerzetten?

Ik kan niet anders, en ik doe niet anders.

Dan maar ik afgemaakt. Okay, prima. Maar het probleem, meneer, dat blijft. Dat blijft. Mensen hebben er meer dan genoeg van.

Godverdomme, in mijn stad, Marokkaanse jongens, Turkse jongens, die niet die Turken en niet die Marokkanen beroven, maar u en mij, oude vrouwtjes. En de politie, wat doen ze? Godverdomme niks. Die zeggen: Als je dat zegt discrimineert u.

En dat verwoord ik van het Nederlandse volk. En ik sta ervoor. Ik sta ervoor. Mag het niet? Okay, ik respecteer je. Cést ca.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_219176253
Ze hebben nog geen idee naar de oorzaak maar dat het geen terrorisme is weten ze op een of andere manier wel altijd direct.
pi_219176278
Snap trouwens niet dat niemand aan de noodrem heeft getrokken zodat men uit de trein kon. Of bestaat dat niet in de treinen daar? Snap dat je als machinist voor de hulpdiensten denkt, beter doorrijden naar het eerstvolgende station, maar als men als ratten in een val zit en er mensen stuk voor stuk vermoord dreigen te worden is dat toch een aparte keuze. Machinist zit zelf 'lekker veilig' in z'n hokkie.
pi_219176283
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 13:16 schreef 3rr0r het volgende:
Ze hebben nog geen idee naar de oorzaak maar dat het geen terrorisme is weten ze op een of andere manier wel altijd direct.
Bij terrorisme draaien ze een drol naast de slachtoffers.
pi_219176290
quote:
14s.gif Op zondag 2 november 2025 12:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Japan zit niet vol met miljoenen kansarme migranten uit Islamitische landen in (Noord-)Afrika en het Midden-Oosten. Pakweg 0.2% van de bevolking is Islamitisch, waarvan de meesten uit Indonesië komen. Een totaal andere situatie dan in het Westen.
Dat zeg ik dan ook niet. Ik zeg dat ze ramvol zitten met niet-Westerlingen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  FOK!fotograaf zondag 2 november 2025 @ 13:26:15 #162
842 Zorro
Z
pi_219176310
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 13:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat zeg ik dan ook niet. Ik zeg dat ze ramvol zitten met niet-Westerlingen.
Hoe is dat relevant als er gevraagd werd hoe het daar gesteld is met de "Niet-westerse allochtonen"?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_219176316
quote:
6s.gif Op zondag 2 november 2025 13:26 schreef Zorro het volgende:

[..]
Hoe is dat relevant als er gevraagd werd hoe het daar gesteld is met de "Niet-westerse allochtonen"?
Ze zitten ook ramvol met niet-Westerse allochtonen.

Wat je eigenlijk wilt zeggen is dat ze weinig moslims hebben. Dat mag hoor, maar zeg dat dan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Miss 200.000.000! zondag 2 november 2025 @ 13:27:58 #164
367000 roos94
pi_219176322
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 01:26 schreef Joppiez het volgende:
Doet me weinig tot niks meer dit soort nieuws. Gewoon weer een verwarde woestijnrat, en weer door.
Psychopaatje jij
  zondag 2 november 2025 @ 13:32:25 #165
22565 asco
Los in deze tent
pi_219176370
Geen terrorisme??

Nou dan ben ik wel heel benieuwd wat met 2 man 11 mensen neersteken in een trein dan wél is. 🙄🙄
pi_219176401
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 01:26 schreef Joppiez het volgende:
Doet me weinig tot niks meer dit soort nieuws. Gewoon weer een verwarde woestijnrat, en weer door.
Je ziet dit overal terug. 10-15 jaar geleden zou dit nieuws voorpaginanieuws zijn en zou er een extra journaal voor ingelast worden. Dit nieuws is op de NOS alweer overschaduwd door de drinkwaterbacterie, het schaatsen en Heracles die met 6-1 voorstaat tegen PEC. De mensen en de politiek kijken steeds apathischer tegen dit soort gebeurtenissen aan.

De politiek geeft ook een compleet verkeerd signaal af. De grenzen hadden allang dicht gemoeten voor Niet-Westerse allochtonen die de Europese landen afbreken en onveilig maken. Ondanks dat alles komen ze nog steeds met karrenvrachten binnen en faciliteert de politiek dat ze op de samenleving worden losgelaten.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_219176424
Ik heb de reacties op Fok nog eens doorgelezen uit 2002, vlak na de moord op Fortuyn. Je merkt duidelijk dat het een totaal andere tijd was, velen konden niet geloven dat zoiets in Nederland kon gebeuren. Tegenwoordig lijkt het heel normaal dat mensen worden vermoord of dat zoiets elk moment kan plaatsvinden.
Graag verwijderen
pi_219176472
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 13:32 schreef asco het volgende:
Geen terrorisme??

Nou dan ben ik wel heel benieuwd wat met 2 man 11 mensen neersteken in een trein dan wél is. 🙄🙄
Incidentje
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219176481
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 13:21 schreef 3rr0r het volgende:
Snap trouwens niet dat niemand aan de noodrem heeft getrokken zodat men uit de trein kon. Of bestaat dat niet in de treinen daar? Snap dat je als machinist voor de hulpdiensten denkt, beter doorrijden naar het eerstvolgende station, maar als men als ratten in een val zit en er mensen stuk voor stuk vermoord dreigen te worden is dat toch een aparte keuze. Machinist zit zelf 'lekker veilig' in z'n hokkie.
Misschien waren ze al overmeesterd
  zondag 2 november 2025 @ 13:49:51 #170
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_219176517
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 13:32 schreef asco het volgende:
Geen terrorisme??

Onbegrepen gedrag .....
pi_219176524
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 13:21 schreef 3rr0r het volgende:
Snap trouwens niet dat niemand aan de noodrem heeft getrokken zodat men uit de trein kon.
Dat hebben ze wel, maar de machinist is doorgereden naar het volgende station, waar hulpdiensten klaar stonden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219176554
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 13:50 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Dat hebben ze wel, maar de machinist is doorgereden naar het volgende station, waar hulpdiensten klaar stonden.
Dat leek mij ook beter dan zomaar ergens stoppen idd.
pi_219176587
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 13:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Je ziet dit overal terug. 10-15 jaar geleden zou dit nieuws voorpaginanieuws zijn en zou er een extra journaal voor ingelast worden. Dit nieuws is op de NOS alweer overschaduwd door de drinkwaterbacterie, het schaatsen en Heracles die met 6-1 voorstaat tegen PEC. De mensen en de politiek kijken steeds apathischer tegen dit soort gebeurtenissen aan.

De politiek geeft ook een compleet verkeerd signaal af. De grenzen hadden allang dicht gemoeten voor Niet-Westerse allochtonen die de Europese landen afbreken en onveilig maken. Ondanks dat alles komen ze nog steeds met karrenvrachten binnen en faciliteert de politiek dat ze op de samenleving worden losgelaten.
Dit moet je maar accepteren als prijs voor diversiteit.
Maakt niet uit dat er al honderden, wat zeg ik, duizenden, onschuldigen het slachtoffer zijn.
pi_219176592
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 13:50 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Dan zal de trein toch meteen tot stilstand moeten zijn gekomen? Of heeft een machinist nog enkele seconden om dat te overrulen
pi_219176633
This is the dramatic moment one of the Huntingdon train stabbing suspects is tasered and arrested by armed police - and is heard to shout out: 'Kill me, kill me.'

Video;https://www.dailymail.co.(...)ttempted-murder.html

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')