Dat zeiden ze initieel ook na de Southport steekpartij.quote:Op zondag 2 november 2025 12:06 schreef Starhopper het volgende:
Geen terrorisme
Britse politie gaat niet uit van terrorisme bij mesaanval in trein
quote:Op zondag 2 november 2025 12:06 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]2 zwarte mannen die een halve trein neersteken maar niets wijst op terrorisme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://news.sky.com/stor(...)ed-13462248#10456887
oke danI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Niks aan de hand mensen. We kunnen weer veilig slapenquote:Op zondag 2 november 2025 12:06 schreef Starhopper het volgende:
Geen terrorisme
Britse politie gaat niet uit van terrorisme bij mesaanval in trein
Het is nogal een schoffering naar de slachtoffers. De Britse politie spoort echt niet.quote:Op zondag 2 november 2025 12:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
2 zwarte mannen die een halve trein neersteken maar niets wijst op terrorisme.
oke dan
Goh, wat zullen ZK en Japan niet zoveel hebben, wat Europa wel in overvloed heeft...quote:Op zondag 2 november 2025 11:40 schreef Lyrebird het volgende:
Overigens heb me in de trein of bus in Zuid Korea en Japan geen enkel moment onveilig gevoeld. Het kan dus wel.
Gelukkig zeg, het was maar een random steekincident van willekeurige mensen. En geen terrorisme.quote:Op zondag 2 november 2025 12:26 schreef dennis_b het volgende:
[..]
Niks aan de hand mensen. We kunnen weer veilig slapen
Wat pas echt een schoffering naar de slachtoffers is is hun leed gebruiken om je eigen politieke agenda te pushen.quote:Op zondag 2 november 2025 12:32 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het is nogal een schoffering naar de slachtoffers. De Britse politie spoort echt niet.
Kijken naar het probleem, en hier een patroon in herkennen is deel van het oplossen van bijna alle problemen. Daarom is het absoluut noodzakelijk dit te doen, dit weigeren vanuit politieke opvattingen is misdadig en is debet aan dat er nu al zoveel mensen neergestoken zijn in recente jaren.quote:Op zondag 2 november 2025 12:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat pas echt een schoffering naar de slachtoffers is is hun leed gebruiken om je eigen politieke agenda te pushen.
Hoe moet ik dit zien? Mogen we nu ook al niet meer opmerken dat er dingen fout gaan, want daarmee pushen we onze eigen agenda?quote:Op zondag 2 november 2025 12:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat pas echt een schoffering naar de slachtoffers is is hun leed gebruiken om je eigen politieke agenda te pushen.
Nou niet in de trein.quote:Op zondag 2 november 2025 12:26 schreef dennis_b het volgende:
[..]
Niks aan de hand mensen. We kunnen weer veilig slapen
Het is het leed van anderen misbruiken om je haatdragende agenda te verkopen. Mensen zijn net neergestoken en dit staat vol met mensen die hun kans om hun gelijk te halen. Walgelijk.quote:Op zondag 2 november 2025 12:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kijken naar het probleem, en hier een patroon in herkennen is deel van het oplossen van bijna alle problemen. Daarom is het absoluut noodzakelijk dit te doen, dit weigeren vanuit politieke opvattingen is misdadig en is debet aan dat er nu al zoveel mensen neergestoken zijn in recente jaren.
Zwart van huidskleur of zwarte kleding?quote:Op zondag 2 november 2025 12:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
2 zwarte mannen die een halve trein neersteken maar niets wijst op terrorisme.
oke dan
Japan zit niet vol met miljoenen kansarme migranten uit Islamitische landen in (Noord-)Afrika en het Midden-Oosten. Pakweg 0.2% van de bevolking is Islamitisch, waarvan de meesten uit Indonesië komen. Een totaal andere situatie dan in het Westen.quote:Op zondag 2 november 2025 12:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Onzin. Japan zit ramvol met niet-Westerlingen.
Kolder, wegkijken voor de problemen is politiek deugen over de rug van toekomstige slachtoffers.quote:Op zondag 2 november 2025 12:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is het leed van anderen misbruiken om je haatdragende agenda te verkopen. Mensen zijn net neergestoken en dit staat vol met mensen die hun kans om hun gelijk te halen. Walgelijk.
jaquote:Op zondag 2 november 2025 12:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zwart van huidskleur of zwarte kleding?
Het kan hier ook hoor. Voel me zelden onveilig in het R'dams ov. Ik heb me één keer onveilig gevoeld toen een dronken kerel de orde kwam verpesten.quote:Op zondag 2 november 2025 11:40 schreef Lyrebird het volgende:
Het ergste is dat je geen kant opkan.
Ik heb het ook een paar keer meegemaakt, met onvoorspelbare ruziezoekers/dronkaards in een bus of trein gezeten. In onze metropool heeft iedere trein twee bewakers, en als je er nuchter over nadenkt is het onverantwoord om vandaag de dag zonder bewaking te reizen.
Overigens heb me in de trein of bus in Zuid Korea en Japan geen enkel moment onveilig gevoeld. Het kan dus wel.
Dus zelfs als je ongelijk hebt vind je het nog steeds prima om hele groepen weg te zettenquote:Op zondag 2 november 2025 12:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kolder, wegkijken voor de problemen is politiek deugen over de rug van toekomstige slachtoffers.
Zelfs als men ongelijk heeft, is nog altijd de insteek(no pun intended) dat men dit vreselijk vindt en wil voorkomen. Men spreekt uit pure afschuw uit dat het genoeg moet zijn, en die ruimte moet er zijn.
Terreur bagataliseren is precies dat ja. Deden ze ook op bij de Southport aanslag wat later toch wel terreur bleek te zijn.quote:Op zondag 2 november 2025 12:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Er moet altijd ruimte zijn om te analyseren wat er nu precies gaande is, hierin is geen ruimte om dat niet te doen omdat dit niet woke zou zijn. Die insteek heeft ons al gebracht tot waar we nu zijn.quote:Op zondag 2 november 2025 12:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dus zelfs als je ongelijk hebt vind je het nog steeds prima om hele groepen weg te zetten![]()
Precies als je dat nu nog doet ben je gewoon mede verantwoordelijk voor deze slachtoffers.quote:Op zondag 2 november 2025 12:53 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Terreur bagataliseren is precies dat ja. Deden ze ook op bij de Southport aanslag wat later toch wel terreur bleek te zijn.
Hè bah, wat ben jij genuanceerd.quote:Op zondag 2 november 2025 12:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het kan hier ook hoor. Voel me zelden onveilig in het R'dams ov. Ik heb me één keer onveilig gevoeld toen een dronken kerel de orde kwam verpesten.
Maargoed, deze constatering past vast niet in de gedachtegang van e meeste mensen hier.
Ja, stomme party pooper die ik benquote:Op zondag 2 november 2025 12:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hè bah, wat ben jij genuanceerd.
quote:Op zondag 2 november 2025 12:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er moet altijd ruimte zijn om te analyseren wat er nu precies gaande is, hierin is geen ruimte om dat niet te doen omdat dit niet woke zou zijn. Die insteek heeft ons al gebracht tot waar we nu zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |