Plasman moet niet zo dom lullen. Van Koppen behoort helemaal niet tot een 'kamp', dat kan die zich helemaal niet permitteren. Dat-ie geregeld kritiek levert op het onderzoek van het OM, maakt hem nog geen kamplid van de verdachte partij.quote:Op dinsdag 4 november 2025 05:18 schreef Vallon het volgende:
[..]
:
Plasman deed het "tegenbewijs" af dat dit allemaal één en alleen afkomstig was vanuit kamp Borsato
Wat heeft dit met de rechtszaak Borsato te maken?quote:Op dinsdag 4 november 2025 02:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eloi Youssef, bizar geweldige muziek.
Zegt jullie idioten niks. Google ff.
Pilletje niet genomen vanavond?quote:Op dinsdag 4 november 2025 01:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Zangles op niveau is ¤1500,-
Vioolles op top niveau is ¤2000,-
Drumles is goedkoop want leerling moet een afgesloten oefenruimte hebben.
Muzikale theorie is minimaal twee uur per week. Solvage, noemen ze geloof ik dat is drie/vier uur per week.
En wat zijn nu hun idolen anno 2025?
S10 met een knettergekke familie, en Bente haar BBF, en miss Hazes.
Roxy die niet kan zingen.
Bankzitters en snelle.
Echt culture armoede.
En we hadden een goede zanger, maar die is Joods en moet kapot.
Wel naakt schoonmaken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:49 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Gaat nergens meer over dit.
Ff schoonmaakbeurt?
Die wilde toch zelf niet meer?quote:Op dinsdag 4 november 2025 02:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eloi Youssef, bizar geweldige muziek.
Zegt jullie idioten niks. Google ff.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:08 schreef Droopie het volgende:
Blijkbaar heeft Marco ook gezegd tijdens het tas gesprek wat hij gedaan heeft "megaongepast" is.
Volgens mij zijn beide partijen het er wel over eens dat de zaak aangehouden wordt en de 500 uur tapes onderzocht gaan worden.
Volgens Plasman bestaan die 500 uur grotendeels uit normale gesprekken met vriendinnen.
Ja het ziet er allemaal niet goed uit voor hem. Plasman legde nog uit dat Borsato ook nog had kunnen toegeven dat één en ander was voorgevallen ná haar 15e, dat zou tactisch best handig geweest zijn. Maar nee hij blijft volharden dat er nooit wat gebeurd is, en dat is samen met zijn eigen 'zwaar ongepast' uitspraken niet erg plausibel meer.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Vanaf 12:12. Borsato zegt zelf 'zwaar ongepast' en 'als je er met een loep naar kijkt, en dingen isoleert, ziet het er zeer naar uit'.
Dat tas op tafel-gesprek is nog slechter voor de positie van Borsato dan we aanvankelijk dachten.
Hij heeft ook nog gewoon miljoenen op de bank. Daarmee kan je je tot je hoogbejaard bent aan kinderen gaan vergrijpen in Thailand. Daar lopen wel meer Marco’s rond.quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:36 schreef DrDentz het volgende:
Ze doen ook net alsof hij de doodstraf krijgt. Kom op, een paar maandjes brommen maar, volgend jaar kerst weer op vrije voeten, dan kan hij van zijn royalties gaan leven in een huisje in Italië, waar iedereen wat aanrakeriger is.
quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog gewoon miljoenen op de bank. Daarmee kan je je tot je hoogbejaard bent aan kinderen gaan vergrijpen in Thailand. Daar lopen wel meer Marco’s rond.
Zie het probleem niet zo.
Plasman: “Daar ga ik niks over zeggen”.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Gemiste kans van Pauw om niet te vragen waarom het slachtoffer eerst naar de (roddel)pers is gestapt, en pas veel later naar de politie.
Ai, en nog slecht ookquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:45 schreef quirina het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Het is gewoon de knuffelaar uit Alkmaar.
Ligt gevoelig en dit dan al snel, volgens allerlei volk, een gevalletje zg victim-blaming zou zijn (want "meisjes" hebben gelijk) en het makkelijker is om Borsato op allerlei wijze "vermakelijk" af te branden.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Gemiste kans van Pauw om niet te vragen waarom het slachtoffer eerst naar de (roddel)pers is gestapt, en pas veel later naar de politie.
Wat stel jij voor dan? Je moet ergens een grens trekken. Zodra ze haartjes krijgen kunnen ze volgepompt worden?quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:41 schreef Vallon het volgende:
NB: Het blijft mij altijd wat wonderlijk dat een scherp afgebakend getal, een verdenking of de gevolgen van een (strafbaar) feit bepalen.
Volgens het verhaal van het meisje gebeurde het sowieso niet met haar instemming, dus linksom of rechtsom heb je het in dit geval nog steeds over aanranding, zelfs al was ze wel 16.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:41 schreef Vallon het volgende:
NB: Het blijft mij altijd wat wonderlijk dat een scherp afgebakend getal, een verdenking of de gevolgen van een (strafbaar) feit bepalen.
En dan komen we weer op wat voor wie vanuit en in omstandigheden, te classificeren is als hier dan iets anders; aanranding. Alles staat/valt in dit soort zedenzaken met de verhoudingen en omstandigheden die voor partijen er wel degelijk toedoen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Volgens het verhaal van het meisje gebeurde het sowieso niet met haar instemming, dus linksom of rechtsom heb je het in dit geval nog steeds over aanranding, zelfs al was ze wel 16.
Hoop woorden voor "ik denk dat ze een liegende slet is"quote:Op woensdag 5 november 2025 00:14 schreef Vallon het volgende:
[..]
En dan komen we weer op wat voor wie vanuit en in omstandigheden, te classificeren is als hier dan iets anders; aanranding. Alles staat/valt in dit soort zedenzaken met de verhoudingen en omstandigheden die voor partijen er wel degelijk toedoen.
Hierbij maak ik onderscheid tussen ongepast (cq grensoverschrijdend) gedrag en (uitgelokte?) handelingen tot doel om een (vooropgezet? seksueel?) misbruik haar vorm te geven.
Ik zou het hier niet zo raar vinden wanneer het mogelijk zou zijn dat zowel het vermeende slachtoffer en verdachte onderzocht worden op hun gedragingen. Ook het gebrek aan aandacht door het OM voor de omstandigheden, vind ik discutabel.
Is het meisje in haar eigen belevingen en in omstandigheden wel die onschuldige prooi en/of is Borsato dat seksuele roofdier dat van hem nu wordt geschetst ?
Ik geloof hier niet zo in een zwart/wit stelling, zeker niet als ze deel zijn van een kennelijk gangbare omgang.
Dat de wet iemand het bewijs voor 'dwang' weglaat onder de 16 jaar wil ik nog volgen maar niet dat daarmee alles dus zo zou zijn aangedaan.
Daar mag je van alles van vinden; dat verder hier niet de casus is.quote:Op woensdag 5 november 2025 00:21 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoop woorden voor "ik denk dat ze een liegende slet is"
Maar even vanuit gaande dat je gelijk hebt he. Stel ze was 16, stel ze liep naakt de kamer in, sprong naakt bij Marco op schoot en smeekte hem om haar te vingeren... It takes two to tango. Dan vindt jij het dus normaal dat een man van 50 (naar eigen zeggen als een stiefvader voor haar) een meisje van 16 vingert en moeten we daar met z'n allen gewoon niets van vinden?
Daar moeten we zéker met z'n allen wat van vinden ja, als een 16-jarige haar 50-jarige stiefvader smeekt om haar te vingerenquote:Op woensdag 5 november 2025 00:21 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoop woorden voor "ik denk dat ze een liegende slet is"
Maar even vanuit gaande dat je gelijk hebt he. Stel ze was 16, stel ze liep naakt de kamer in, sprong naakt bij Marco op schoot en smeekte hem om haar te vingeren... It takes two to tango. Dan vindt jij het dus normaal dat een man van 50 (naar eigen zeggen als een stiefvader voor haar) een meisje van 16 vingert en moeten we daar met z'n allen gewoon niets van vinden?
Als een 16-jarige smeekt om haar te vingeren, kun je moeilijk volhouden dat dat niet haar instemming heeftquote:Op dinsdag 4 november 2025 23:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Volgens het verhaal van het meisje gebeurde het sowieso niet met haar instemming, dus linksom of rechtsom heb je het in dit geval nog steeds over aanranding, zelfs al was ze wel 16.
Heb je dat ook met b.v. snelheidsovertredingen?quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:41 schreef Vallon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |