Wat zei je daarover:quote:Op zondag 2 november 2025 11:36 schreef torentje het volgende:
[..]
Nee vriend, nogmaals ik ben nog nooit begonnen met schofferen. Want met schofferen beginnen steeds de lieden die slechts respect hebben voor het sterkste lid.
Ik wel, jij niet. Je durft niet eens je naam te verkondigen.quote:Op zondag 2 november 2025 11:56 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Nou ja hartstikke prima natuurlijk.
Ja, want die 2 miljoen aan bevolkingsgroei uit migratie die we de afgelopen twintig jaar hebben gezien heeft er verder geen enkele invloed op.quote:Op zondag 2 november 2025 09:46 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik quote jou bewust.
De grootste oorzaak van het woningtekort is namelijk dat huishoudens de afgelopen decennia in rap tempo steeds kleiner zijn geworden.
Als we het krimpen van de huishoudens niet stoppen of zelfs deels terugdraaien, dan zijn we wat betreft jou woorden met betrekking tot het woningtekort aan het 'dweilen met de kraan open'.
Dus leg maar uit: hoe denk jij het voor elkaar te krijgen dat huishoudens niet meer steeds kleiner worden. Maar dat er juist weer wat meer mensen in één woning gaan wonen?
Hier tegenover staat dat het leven in prachtige suburbs met grote vrijstaande huizen níet voor een beter welzijn zorgt dan leven in compacte appartementen of rijtjeshuizen.quote:Op zondag 2 november 2025 10:03 schreef torentje het volgende:
[..]
Je haalt historische armoede aan alsof het een model is voor moderne woonnormen. Maar het feit dat mensen vroeger met z’n achten in een lemen hut woonden, is geen bewijs dat dat een acceptabele standaard is het is een bewijs van hoe weinig keuze ze hadden.
Dat sommige rijken nu kiezen voor een appartement in de stad, zegt niets over de massa die in krappe woningen zit omdat ze geen alternatief hebben. Vrije keuze is iets anders dan economische dwang. En het is juist problematisch als we die dwang gaan verkopen als ‘voorkeur’ of ‘efficiëntie’.
Mijn punt is niet dat iedereen een villa moet hebben, maar dat we moeten stoppen met het normaliseren van minimale leefruimte als een soort vooruitgang. Ruimte is geen luxeartikel voor de elite, het is een psychologische en fysieke basisbehoefte. En als beleid mensen structureel leert om minder te verwachten dan ze nodig hebben, dan is dat geen realisme dat is resignatie.
Is wel relevant, want degene die begonnen met schofferen deden nooit het sterkste lid schofferen.quote:Op zondag 2 november 2025 11:59 schreef Wantie het volgende:
De reden waarom je schoffeert is niet relevant
Waar bemoei jij je mee?quote:Op zondag 2 november 2025 11:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik wel, jij niet. Je durft niet eens je naam te verkondigen.
Die conditie heb je niet gegeven bij je statement.quote:Op zondag 2 november 2025 12:06 schreef torentje het volgende:
[..]
Is wel relevant, want degene die begonnen met schofferen deden nooit het sterkste lid schofferen.
Dat speelt uiteraard ook een rol, oorzaken en oplossingen zijn zelden zwart-wit. Maar helaas focussen veel mensen liefst op een klein deel van het probleem zonder naar het gehele plaatje te kijken.quote:Op zondag 2 november 2025 12:00 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, want die 2 miljoen aan bevolkingsgroei uit migratie die we de afgelopen twintig jaar hebben gezien heeft er verder geen enkele invloed op.
Ik ben er echt voor dat mensen wat harder hun best doen om hun relaties te redden, maar laten we vooral niet doen of Nederland onbegrensd volgepropt kan worden. 16 miljoen inwoners is een prima streven.
Schofferen is toch een signaal dat je oorlogszuchtig bent en vrienden zoekt die jou wel willen helpen om de strijd te winnen?quote:Op zondag 2 november 2025 12:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die conditie heb je niet gegeven bij je statement.
Maar toen je er achter kwam dat je jezelf had vastgeluld ging je de doelpalen verleggen.
Maar daar trapt niemand in.
Volgens jou zijn mensen die schofferen niet normaal, en je geeft toe dat je schoffeert.
Ergo: je vindt jezelf niet normaal..
Dat moet even indalen merk ik. En dat gaat natuurlijk met het nodige gestuiter.
Zijn er dan mensen die echt dachten dat er letterlijk 10 nieuwe steden gebouwd zouden worden?quote:Op zondag 2 november 2025 12:56 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Helaas voor de woningzoekenden zijn Jetten's 10 nieuwe steden slechts een metafoor.
Nu je beseft dat je zelf schoffeert probeer je het schofferen te normaliserenquote:Op zondag 2 november 2025 13:10 schreef torentje het volgende:
[..]
Schofferen is toch een signaal dat je oorlogszuchtig bent en vrienden zoekt die jou wel willen helpen om de strijd te winnen?
Dan moet men toch verwachten dat iemand de strijdbijl oppakt en jou schoffeert. Of niet soms?
99% van de mensen op dit forum is en blijft anoniem.quote:Op zondag 2 november 2025 11:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik wel, jij niet. Je durft niet eens je naam te verkondigen.
De meeste D66 kiezers lijkt me zo. Er is nergens de indruk gewekt dat het niet letterlijk om 10 steden ging. Sterker nog, Jetten had de locaties al op een landkaart aangevinkt.quote:Op zondag 2 november 2025 13:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zijn er dan mensen die echt dachten dat er letterlijk 10 nieuwe steden gebouwd zouden worden?
Natuurlijk nietquote:Op zondag 2 november 2025 13:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zijn er dan mensen die echt dachten dat er letterlijk 10 nieuwe steden gebouwd zouden worden?
Ik vind het wel jammer dat men op dit forum anoniem posten kan, waardoor het niet mogelijk is om een einde te maken aan het schofferen van normale mensen.quote:Op zondag 2 november 2025 13:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nu je beseft dat je zelf schoffeert probeer je het schofferen te normaliseren![]()
Je neemt je eigen woorden terug
Je voornaam is torentje?quote:Op zondag 2 november 2025 13:39 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat men op dit forum anoniem posten kan, waardoor het niet mogelijk is om een einde te maken aan het schofferen van normale mensen.
Je kunt ook gewoon stoppen met schofferen.quote:Op zondag 2 november 2025 13:39 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat men op dit forum anoniem posten kan, waardoor het niet mogelijk is om een einde te maken aan het schofferen van normale mensen.
Of zelfs stoppen met FOK!quote:Op zondag 2 november 2025 13:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon stoppen met schofferen.
Ik heb het door, jij en een aantal andere users willen persé slechte vrienden om te kunnen winnen van de minderheid/het goed volk.quote:Op zondag 2 november 2025 13:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon stoppen met schofferen.
En het schofferen gaat gewoon doorquote:Op zondag 2 november 2025 14:14 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik heb het door, jij en een aantal andere users willen persé slechte vrienden om te kunnen winnen van de minderheid/het goed volk.
Jullie doen alle religieuze uitingen uit het straatbeeld zodat de minderheid/het goed volk daardoor niet meer beledigd wordt en dus jullie niet meer hoeven te beledigen.quote:
Kun je dit nog een keer uitleggen?quote:Op zondag 2 november 2025 14:55 schreef torentje het volgende:
[..]
Jullie doen alle religieuze uitingen uit het straatbeeld zodat de minderheid/het goed volk daardoor niet meer beledigd wordt en dus jullie niet meer hoeven te beledigen.
Okay?
Of de woningcrisis. Ook zo’n triviaal probleem.quote:Op zondag 2 november 2025 15:21 schreef RamboDirk het volgende:
Benieuwd wat Jetten I kan (als het kabinet er uberhaupt komt). D66 lijkt mij bij uitstek de partij om vervelende problemen als migratie, islam etc. niet aan te pakken en triviale problemen als co2 uitstoot een paradepaardje te maken. Iets waar het normale volk niks aan heeft.
Ik hang trots de progress-vlag buiten en heb schijt aan wat iedereen daar van vindt.quote:Op zondag 2 november 2025 14:55 schreef torentje het volgende:
[..]
Jullie doen alle religieuze uitingen uit het straatbeeld zodat de minderheid/het goed volk daardoor niet meer beledigd wordt en dus jullie niet meer hoeven te beledigen.
Okay?
Ja, schandalig.quote:Op zondag 2 november 2025 14:34 schreef Chivaz het volgende:
https://x.com/symphony_re(...)DDsct5U5kKJcDXT1q1Ow
Hilarisch dit, vooral omdat ik voor gek werd verklaard door “zeer intelligente mensen” omdat ik stelde dat liegen inherent is aan de politiek. Campagnetijd is voorbij dus nu heeft hij een andere rol en moeten we niet meer zeuren over die tien steden.
Geweldig dit, en heerlijk ook hoe dit zomaar geaccepteerd word door diezelfde “intelligente mensen” die een spuughekel hebben aan liegende politici.
We schaffen morgen nog het eigen risico af. Deze mevrouw kan NIET wachtenquote:Op zondag 2 november 2025 17:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, schandalig.
Nu Jetten de absolute meerderheid heeft in de eerste en tweede kamer zou je van hem verwachten dat hij per decreet alle verkiezingsbeloftes er doorheen jast.
Goed dat je dit opmerkt.
Wel jammer dat de pers niet op deze schaamteloze leugens van Rob duikt.quote:Op zondag 2 november 2025 17:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, schandalig.
Nu Jetten de absolute meerderheid heeft in de eerste en tweede kamer zou je van hem verwachten dat hij per decreet alle verkiezingsbeloftes er doorheen jast.
Goed dat je dit opmerkt.
Ik vermoed dat een aantal users steng gelovig zijn en daarom mij een goedgehumeurde ongelovige, tegenspreken in alles.quote:Op zondag 2 november 2025 15:26 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Kun je dit nog een keer uitleggen?
Die moeten er dan wel zijn.quote:Op zondag 2 november 2025 17:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wel jammer dat de pers niet op deze schaamteloze leugens van Rob duikt.
Zoals 10 steden bouwen.quote:
Mwah, eerder selectief 2 plaatjes uitgezocht en naast elkaar geplakt om zoveel mogelijk tegenstelling te creëren.quote:
Ik kan toch niet dag en nacht bij de gebedshuizen gaan staan om te zien of mijn vermoeden juist is.quote:
Ik las ook al dat we het moeten zien als een metafoor, het draaien is al vroeg begonnen.quote:Op zondag 2 november 2025 17:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, schandalig.
Goed dat je dit opmerkt.
De pers? Diezelfde pers die hem al jaren veren in de reet steekt? Die vieren nu feest dat hun grote held de verkiezingen heeft gewonnen, je denkt toch niet dat hij ook maar een keer kritisch benaderd wordt?quote:Op zondag 2 november 2025 17:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wel jammer dat de pers niet op deze schaamteloze leugens van Rob duikt.
Gelukkig is het geen vs hier en heb je meerdere partijen die beleid maken....quote:Op zondag 2 november 2025 15:21 schreef RamboDirk het volgende:
Benieuwd wat Jetten I kan (als het kabinet er uberhaupt komt). D66 lijkt mij bij uitstek de partij om vervelende problemen als migratie, islam etc. niet aan te pakken en triviale problemen als co2 uitstoot een paradepaardje te maken. Iets waar het normale volk niks aan heeft.
Wel grappig dat ik dat een paar dagen geleden al zei. Dat het meer een metafoor zou zijn voor gewoon meer bouwen.quote:Op zondag 2 november 2025 12:56 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Helaas voor de woningzoekenden zijn Jetten's 10 nieuwe steden slechts een metafoor.
Ik voel je pijnquote:Op zondag 2 november 2025 17:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De pers? Diezelfde pers die hem al jaren veren in de reet steekt? Die vieren nu feest dat hun grote held de verkiezingen heeft gewonnen, je denkt toch niet dat hij ook maar een keer kritisch benaderd wordt?
Dat moet jij weten.quote:Op zondag 2 november 2025 17:28 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik kan toch niet dag en nacht bij de gebedshuizen gaan staan om te zien of mijn vermoeden juist is.
Ja eigenlijk heb je wel gelijk natuurlijk.quote:Op zondag 2 november 2025 17:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik las ook al dat we het moeten zien als een metafoor, het draaien is al vroeg begonnen.
Maar leuk dat het nu van meerderheden moet afhangen, bijzonder hè hoe de een als een leugenaar word bestempeld maar dat we voor Jetten vooral nuance en begrip moeten opbrengen.
Nee hoor, ik beoordeel Jetten op zijn belofte die hij niet na gaat komen. Hij heeft zelf gezegd dat hij 10 nieuwe steden zou bouwen wetende dat hij in een coalitie moet zitten en meerderheden moet halen.quote:Op zondag 2 november 2025 18:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heb je wel gelijk natuurlijk.
Om beleid te kunnen voeren is er geen meerderheid nodig in Nederland.
Gewoon decreten uitvaardigen![]()
Je zit gewoon vuistdiep in je Poetin/Trump bubbel.
Precies, en dat weet heel Nederland.quote:Op zondag 2 november 2025 18:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee hoor, ik beoordeel Jetten op zijn belofte die hij niet na gaat komen. Hij heeft zelf gezegd dat hij 10 nieuwe steden zou bouwen wetende dat hij in een coalitie moet zitten en meerderheden moet halen.
Jaaa, je bent nog steeds boos dat Trump voor leugenaar werd uitgemaakt toen hij zei dat de nieuwe balzaal het Witte Huis ongeschonden zou laten, en kort daarna bijna 1/3 van het Witte Huis tegen de vlakte ging.quote:Waarom mag Jetten wel liegen van je maar andere politici die je niet moet niet?
Moet jij nodig zeggen.quote:Is het nu echt zo moeilijk om principieel te blijven?
Nee, dat heb je niet.quote:Of ga je nu ronduit toegeven dat ik het qua liegende politici en gebrek aan principes bij het rechte eind had?
Ik heb die disclaimer niet gezien tijdens de vele verkiezingsspotjes. Zelfs de locaties waren al gekozen.quote:Op zondag 2 november 2025 18:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wel grappig dat ik dat een paar dagen geleden al zei. Dat het meer een metafoor zou zijn voor gewoon meer bouwen.
10 steden gaat natuurlijk nooit lukken op het huidige stroomnet
Maargoed, geen enkele partij gaat dat dus lukken.
Ja, wat heeft dat met het verkondigen van leugens te maken?quote:Op zondag 2 november 2025 18:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij heeft geen absolute meerderheid.
Hilarisch dit, ja heel Nederland wist dat hij loog, waarom dan nog liegen? Het liegen gaat dan zijn doel voorbij snap je dat?quote:Op zondag 2 november 2025 18:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies, en dat weet heel Nederland.
[..]
Waar ik op aansla is het feit dat ik werd tegengesproken toen ik opmerkte dat geen enkele politicus word verkozen zonder leugens.quote:Jaaa, je bent nog steeds boos dat Trump voor leugenaar werd uitgemaakt toen hij zei dat de nieuwe balzaal het Witte Huis ongeschonden zou laten, en kort daarna bijna 1/3 van het Witte Huis tegen de vlakte ging.
Dus dan zoek je een stok om mee te slaan.
En dan maar het verkiezingsprogramma van D66, waarvan elke Nederlander weet dat het gros niet zal worden uitgevoerd omdat geen enkele partij per decreet kan regeren in Nederland.
[..]
Bla bla bla, muh Trump en muh leugens, politici liegen, geef het gewoon toe ipv alles en iedereen erbij te slepen.quote:Moet jij nodig zeggen.
[..]
Nee, dat heb je niet.
Bovenstaande belofte van Trump is een flagrante leugen.
De verkiezingscampagne van politieke partijen is de ambitie die ze hebben.
Iedereen weet dat dat niet allemaal 1 op 1 kan worden uitgevoerd.
Dat is een verschil met de VS op dit moment.
Trump heeft op alle fronten de meerderheid.
Het slopen van de oostvleugel is niet iets dat buiten zijn macht lag.
En dat is slechts 2 van zijt leugens.
Als je Jetten daarop wilt pakken moet je nog even geduld hebben tot hij premier is en dan A zegt en B doet.
Verder is het verschil tussen jou en ik dat jij liegen heel normaal vindt en ik niet
Bijvoorbeeld wat voor zin heeft het om de persmomenten van het Witte Huis bij te wonen als het de bedoeling is dat Leavitt alles bij elkaar liegt.
Dan had hij het ook niet zo moeten aanstippen dat dit ook makkelijk kon.quote:Op zondag 2 november 2025 18:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wel grappig dat ik dat een paar dagen geleden al zei. Dat het meer een metafoor zou zijn voor gewoon meer bouwen.
10 steden gaat natuurlijk nooit lukken op het huidige stroomnet
Maargoed, geen enkele partij gaat dat dus lukken.
Ja, hij heeft dan ook de verkiezingen verloren.quote:Op zondag 2 november 2025 18:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hilarisch dit, ja heel Nederland wist dat hij loog, waarom dan nog liegen? Het liegen gaat dan zijn doel voorbij snap je dat?
Trump was al verkozen.quote:[..]
Waar ik op aansla is het feit dat ik werd tegengesproken toen ik opmerkte dat geen enkele politicus word verkozen zonder leugens.
Politici horen niet te liegen.quote:Daar waren jij en je fellow travelers zo verbolgen over. Want liegende politici, tja dat kan echt niet want politici liegen doorgaans niet toch Wantie?
Denk om je hartquote:Echt wat een clown ben je ook he, soms is het beter om toe te geven dat je er naast zat. Dat is lang niet zo beschamend dan wat je nu doet.
[..]
Het ging erom dat jij liegen normaliseerde ter verdediging van de vele leugen die Trump verspreidt.quote:Bla bla bla, muh Trump en muh leugens, politici liegen, geef het gewoon toe ipv alles en iedereen erbij te slepen.
Weet jij zeker dat jij geen co-pilot of een ander AI programma bent?quote:Op zondag 2 november 2025 18:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat moet jij weten.
Maar je gebruikt het wel in je argumentatie.
Die daardoor waardeloos is.
Almere en Lelystad zijn ook gebouwd.quote:Op zondag 2 november 2025 18:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, wat heeft dat met het verkondigen van leugens te maken?
Ook met absolute meerderheid in beide kamers was hem dat nooit gelukt.
Syntaxis error at line 5684: unknown boolean value.quote:Op zondag 2 november 2025 19:06 schreef torentje het volgende:
[..]
Weet jij zeker dat jij geen co-pilot of een ander AI programma bent?
Precies. En dan met 10 steden aankomen.quote:Op zondag 2 november 2025 19:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Almere en Lelystad zijn ook gebouwd.
Het heeft vooral te maken met durf.
Nederland durft niet meer.
Dat merk je de afgelopen decennia met meerdere grootschalige projecten.
En dat moeten we een keer doorbreken.
Het is een metafoor hè.quote:Op zondag 2 november 2025 19:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Precies. En dan met 10 steden aankomen.
quote:Op zondag 2 november 2025 19:21 schreef Eightyone het volgende:
(Wat betreft de TT:)
Niet in Christelijk Nederland iig.
https://www.rd.nl/artikel(...)-het-land-van-jetten (morgen pas weer te lezen, want: rustdag)
https://www.trouw.nl/reli(...)van-jetten~b4d6909f/
quote:Fijn dat u belangstelling hebt voor RD.nl
Vandaag is het zondag. Een wekelijkse rustdag, die wij houden op de zondag, is een opdracht en een geschenk van God. We wijden deze dag in het bijzonder aan de dienst van God. Daarbij is de zondag voor christenen ook een wekelijkse echo van de Paaszondag, waarop Jezus Christus opstond uit de dood. Redenen voor ons om vandaag onze site niet te actualiseren
Ja, vreselijk.quote:‘Wordt ons land straks geregeerd door een premier die wil gaan trouwen met een man?
Alle strenge religieuzen terug naar Marokko.quote:Op zondag 2 november 2025 19:21 schreef Eightyone het volgende:
https://www.rd.nl/artikel(...)-het-land-van-jetten (morgen pas weer te lezen, want: rustdag)
Ik meende 7 november.quote:Op zondag 2 november 2025 19:20 schreef Alpha0 het volgende:
De definitieve uitslag horen we dus morgen?
Tja, je kunt niet alles hebben.quote:Waarom zijn die gebeden niet verhoord? Waar was God op 29 oktober?
quote:Op zondag 2 november 2025 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle strenge religieuzen terug naar Marokko.
Ik woon in een gereformeerd dorp en de mensen die ik erover gesproken heb zijn zeer over hem te spreken.quote:Op zondag 2 november 2025 19:21 schreef Eightyone het volgende:
Doe eens rustig makker.quote:Op zondag 2 november 2025 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hou gewoon je mond, antisemiet
Oké man.quote:Op zondag 2 november 2025 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, doe je al jaren.
Je UI is daar een prima voorbeeld van.
Jodenhaat als gebbetje
hilarisch
Waarom zou ik. Ik kan best hier aangeven hoe lollig het is dat zogenaamde 'progressieven' als jij in de kern door en door verrot zijn, waarom je hun boodschappen over hoe het zou 'moeten zijn' gewoon kunt negeren, en al helemaal hun zogenaamde 'zorgen' over democratie.quote:
Oké man, succes ermee.quote:Op zondag 2 november 2025 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Ik kan best hier aangeven hoe lollig het is dat zogenaamde 'progressieven' als jij in de kern door en door verrot zijn, waarom je hun boodschappen over hoe het zou 'moeten zijn' gewoon kunt negeren, en al helemaal hun zogenaamde 'zorgen' over democratie.
Gelukkig krijg je nog wel wat dijen gekletst met je superlollige UI, doet het goed bij de pro-Palestina debielen die je ongetwijfeld een warm hart toedraagt.
antisemiet
Dit gaat over Rob Jetten, Etto.quote:Op zondag 2 november 2025 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Ik kan best hier aangeven hoe lollig het is dat zogenaamde 'progressieven' als jij in de kern door en door verrot zijn, waarom je hun boodschappen over hoe het zou 'moeten zijn' gewoon kunt negeren, en al helemaal hun zogenaamde 'zorgen' over democratie.
Gelukkig krijg je nog wel wat dijen gekletst met je superlollige UI, doet het goed bij de pro-Palestina debielen die je ongetwijfeld een warm hart toedraagt.
antisemiet
Het is ook zijn zondag.quote:Op zondag 2 november 2025 19:55 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Dit gaat over Rob Jetten, Etto.
Ik ben het regelmatig inhoudelijk met je eens, maar je komt nu gewoon een beetje over als een dronken oom.
Zoek gewoon in 's mans pohi.quote:Op zondag 2 november 2025 19:55 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Dit gaat over Rob Jetten, Etto.
Ik ben het regelmatig inhoudelijk met je eens, maar je komt nu gewoon een beetje over als een dronken oom.
Ik ben hem geregeld tegengekomen op dit forum en wij hebben al flink gebotst inderdaad.quote:
Waar héb je het over?quote:Op zondag 2 november 2025 20:00 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ik ben hem geregeld tegengekomen op dit forum en wij hebben al flink gebotst inderdaad.
Maar er was nu echt totaal geen aanleiding om hier binnen te komen struikelen met de fles jenever in je ene hand en een reeds gedoofde sigaret in je andere hand, brabbelend over anne frank en boekenkasten terwijl de zweetkringen onder je oksels staan.
Dat gezegd hebbende, kunnen we het weer enigszins bij (de overwinning van) Rob Jetten houden, en wat de implicaties daarvan zullen zijn voor de formatie en ons land?
Misschien kun je er dan beter een nemen vandaagquote:Op zondag 2 november 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar héb je het over?
Ik drink sowieso geen jenever
jenever is niet te zuipen man...quote:Op zondag 2 november 2025 20:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Misschien kun je er dan beter een nemen vandaag
Zo zag ik het voor mequote:Op zondag 2 november 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar héb je het over?
Ik drink sowieso geen jenever
Vooral een president die de Civil Rights act in werking heeft gesteld en de Cubacrisis heeft bedwongen.quote:Op zondag 2 november 2025 20:08 schreef Starhopper het volgende:
Best gedurft om met een rokende dode president in je avatar anderen op smaak aan te spreken
Laat ik het zo zeggen: zoiets overkomt me niet zonder inspiratiebron, Etto.quote:
welke inspiratie is dat?quote:Op zondag 2 november 2025 20:11 schreef 2172619626795 het volgende:
Waar zien jullie avatars? Bij mij zien ze er allemaal zo uit:
[ afbeelding ]
[..]
Laat ik het zo zeggen: zoiets overkomt me niet zonder inspiratiebron, Etto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |