Whaha, eigenlijk valt alleen dat laatste plaatje onder ‘rechts’. De rest van de antwoorden zijn hardstikke links.quote:
Dat klinkt als een pleidooi voor minimale leefruimte verpakt als rationeel argument. Maar laten we niet doen alsof studenten in bezemkasten wonen uit pure levensvreugde — dat is noodzaak, geen keuze. En ouderen? Die hebben misschien geen zin in onderhoud, maar dat betekent niet dat ze geen behoefte hebben aan rust, privacy en een groene omgeving. Alsof iedereen die geen gezin heeft automatisch genoegen neemt met een betonnen doos. Ruimte is geen luxe, het is een fundament voor welzijn. Het feit dat onze maatschappij mensen leert genoegen te nemen met minder, betekent niet dat ze er geen behoefte aan hebben."quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:00 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nee, absoluut niet.. bejaarden bijvoorbeeld allemaal niet. die hebben geen energie meer om al dat onderhoud te doen.
jongeren ook niet, die hebben er geen tijd voor, en stoppen hun energie liever in het opbouwen van sociale (en seksuele) relaties en het veroveren van de wereld . Studenten wonen zonder problemen in kleine kamertjes en hebben de tijd van hun leven.
De enige mensen die graag een vrijstaande woning hebben zijn gezinnen en mensen van middelbare leeftijd. En zelfs dan niet altijd.
Nee hoor. Ik quote jou bewust.quote:Op zondag 2 november 2025 01:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Huh, wat?! Je quote denk ik de verkeerde.
In de geschiedenis van de mensheid heeft 99,9% met hele families in een klein hutje of huisje gewoond, alleen de heersende klasse had een groot gebouw om in te wonen.quote:Op zondag 2 november 2025 09:14 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat klinkt als een pleidooi voor minimale leefruimte verpakt als rationeel argument. Maar laten we niet doen alsof studenten in bezemkasten wonen uit pure levensvreugde — dat is noodzaak, geen keuze. En ouderen? Die hebben misschien geen zin in onderhoud, maar dat betekent niet dat ze geen behoefte hebben aan rust, privacy en een groene omgeving. Alsof iedereen die geen gezin heeft automatisch genoegen neemt met een betonnen doos. Ruimte is geen luxe, het is een fundament voor welzijn. Het feit dat onze maatschappij mensen leert genoegen te nemen met minder, betekent niet dat ze er geen behoefte aan hebben."
quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:53 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Als de eenden niet het brood eten dat ik in de vijver gooi dan worden de vissen ook niet boos. Mijn vrouw vraagt me nu al weken om planten te snoeien, maar ik heb geen zin.
Wat glashelder uitgelegd.quote:Op zondag 2 november 2025 09:14 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat klinkt als een pleidooi voor minimale leefruimte verpakt als rationeel argument. Maar laten we niet doen alsof studenten in bezemkasten wonen uit pure levensvreugde — dat is noodzaak, geen keuze. En ouderen? Die hebben misschien geen zin in onderhoud, maar dat betekent niet dat ze geen behoefte hebben aan rust, privacy en een groene omgeving. Alsof iedereen die geen gezin heeft automatisch genoegen neemt met een betonnen doos. Ruimte is geen luxe, het is een fundament voor welzijn. Het feit dat onze maatschappij mensen leert genoegen te nemen met minder, betekent niet dat ze er geen behoefte aan hebben."
Je haalt historische armoede aan alsof het een model is voor moderne woonnormen. Maar het feit dat mensen vroeger met z’n achten in een lemen hut woonden, is geen bewijs dat dat een acceptabele standaard is het is een bewijs van hoe weinig keuze ze hadden.quote:Op zondag 2 november 2025 09:52 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
In de geschiedenis van de mensheid heeft 99,9% met hele families in een klein hutje of huisje gewoond, alleen de heersende klasse had een groot gebouw om in te wonen.
Uiteraard was dat niet fijn, dus sinds de 20ste eeuw zijn we in de 1ste wereld welvarend genoeg om een eigen huis bereikbaar te maken voor een groot deel van de bevolking, maar het is ook weer overdreven om te stellen dat essentieel is voor je welzijn. genoeg rijken die bewust in een appartement in de stad wonen omdat ze het bruisende leven belangrijker vinden dan een tuin.
je moet niet jouw voorkeur zomaar op de hele bevolking projecteren alsof dat de enige optie is
Triggeredquote:Op zondag 2 november 2025 08:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Domlinkse grap, die niet helemaal begrijpt dat Joey (logischerwijs) al bij het eerste antwoord de mist ingaat.
Dan is het nu wachten op jouw besef dat je dit niet normaal bent volgens je eigen maatstaven..quote:Op zondag 2 november 2025 09:54 schreef torentje het volgende:
[..]
Normale mensen schofferen mensen met een andere mening niet.
Vriend, ik ben nooit de persoon die begon met schofferen. Kijk de topics maar na waar ik een bijdrage aan leverde.quote:Op zondag 2 november 2025 10:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan is het nu wachten op jouw besef dat je dit niet normaal bent volgens je eigen maatstaven..
Je geeft dus toe dat je schoffeert..quote:Op zondag 2 november 2025 10:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Vriend, ik ben nooit de persoon die begon met schofferen. Kijk de topics maar na waar ik een bijdrage aan leverde.
Jouw soort schoffeer ik met alle plezier, want jullie respecteren toch slechts het sterkste lid.quote:Op zondag 2 november 2025 10:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat je schoffeert..
quote:Op zondag 2 november 2025 10:51 schreef torentje het volgende:
[..]
Jouw soort schoffeer ik met alle plezier, want jullie respecteren toch slechts het sterkste lid.
Ergo, jij bent niet normaal volgens je eigen maatstaf.quote:Normale mensen schofferen mensen met een andere mening niet.
Nee vriend, nogmaals ik ben nog nooit begonnen met schofferen. Want met schofferen beginnen steeds de lieden die slechts respect hebben voor het sterkste lid.quote:Op zondag 2 november 2025 11:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
Ergo, jij bent niet normaal volgens je eigen maatstaf.
Je punt?quote:Op zondag 2 november 2025 10:58 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De ouders van Rob
Vals zwartmaken is dit.quote:Op zondag 2 november 2025 10:58 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De ouders van Rob
Wat heb ik fout gedaan dan?quote:Op zondag 2 november 2025 10:51 schreef torentje het volgende:
[..]
Jouw soort schoffeer ik met alle plezier, want jullie respecteren toch slechts het sterkste lid.
quote:Op zondag 2 november 2025 11:49 schreef Momo het volgende:
Jeetje je zal maar een video posten om het wel leuk is om te zien hoe de ouders eruit en hoe ze er over denken. VALS ZWARTMAKEN IS DIT.
Heb jij ook een naam? Niels Nicolaas van der Bijl hier.quote:Op zondag 2 november 2025 11:48 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Wat heb ik fout gedaan dan?
Zo ver sta ik in mijn meningen niet af van @:wantie
Ik zou niet weten waarom ik mijn voor- en achternaam bekend zou willen maken op een anoniem forum.quote:Op zondag 2 november 2025 11:50 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Heb jij ook een naam? Niels Nicolaas van der Bijl hier.
Ik wel.quote:Op zondag 2 november 2025 11:51 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik mijn voor- en achternaam bekend zou willen maken op een anoniem forum.
Maar oke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |