De gehamsterde spullen doe ik in de vriezers en koelkasten, die ik dan gemakkelijk kwijt kan in mijn ruime vrijstaande woning.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
In de tuin?
Het wordt steeds gekker.
Dan moet je toch meer oefenen met het ontleden van Nederlandse begrippen, het vormen van zinnen met die begrippen, en het leggen van verbanden tussen verschillende begrippen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:20 schreef Scjvb het volgende:
Begrijp er ook steeds minder van wat @:torentje allemaal uitkraamt. Hij maakt er steeds een potje van. Heb zo langzamerhand vaak zat m'n best gedaan om hem te begrijpen, en eventueel met bepaalde middelen te ondersteunen.
Maar het mag niet baten.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:33 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan moet je toch meer oefenen met het ontleden van Nederlandse begrippen, het vormen van zinnen met die begrippen, en het leggen van verbanden tussen verschillende begrippen.
En wat maakt het dan uit of die woning vrijstaand is of niet?quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:29 schreef torentje het volgende:
[..]
De gehamsterde spullen doe ik in de vriezers en koelkasten, die ik dan gemakkelijk kwijt kan in mijn ruime vrijstaande woning.
Slechts de patriarchen en hun vrienden vinden de onderwerpen die ik onder de aandacht wil brengen niks, hebben het liever over hun eigen stokpaardjes.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:40 schreef Scjvb het volgende:
[..]![]()
Bijna half FOK! wijst u intussen al op uw postgedrag en nog steeds ligt het volgens u aan anderen.
Tja, je brengt geen enkel onderwerp onder de aandacht.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:46 schreef torentje het volgende:
[..]
Slechts de patriarchen en hun vrienden vinden de onderwerpen die ik onder de aandacht wil brengen niks, hebben het liever over hun eigen stokpaardjes.
Dat vind jij, maar dat is niet de mening van normale mensen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, je brengt geen enkel onderwerp onder de aandacht.
Je schiet allerlei kanten op met vreemde hersenspinsels.
extreem linkse standpunt is communisme.. dat is als sinds eind jaren 80 dood en begraven. Geen enkele partij draagt dat uit.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:37 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Naar mijn mening ontbreekt het aan (radicaal-)links echt aan enige vorm van zelfreflectie. Door hun extreme standpunten is rechts alleen maar groter geworden de afgelopen tijd.
De ruk naar rechts is naar mijn mening voor een groot deel hun verdienste.
Als deze verkiezingsuitslag voor links geen wake-up call is, vraag ik mij af of die er ooit gaat komen.
Alle enigszins linkse partijen bij elkaar opgeteld, en dan neem ik zelfs de CU mee, maken slechts 22% van alle uitgebrachte stemmen in Nederland uit.
Hand in eigen boezem is zacht gezegd op z’n plaats.
Toon dat eens aan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:52 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat vind jij, maar dat is niet de mening van normale mensen.
nee, absoluut niet.. bejaarden bijvoorbeeld allemaal niet. die hebben geen energie meer om al dat onderhoud te doen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:14 schreef torentje het volgende:
[..]
Ieder mens heeft in de basis toch een ruime vrijstaande woning en een grote tuin nodig?
Maar de bejaarden hebben een vrijstaande woning met tuin nodig om hun koelkast en vriezer kwijt te kunnen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:00 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nee, absoluut niet.. bejaarden bijvoorbeeld allemaal niet. die hebben geen energie meer om al dat onderhoud te doen.
jongeren ook niet, die hebben er geen tijd voor, en stoppen hun energie liever in het opbouwen van sociale (en seksuele) relaties en het veroveren van de wereld . Studenten wonen zonder problemen in kleine kamertjes en hebben de tijd van hun leven.
De enige mensen die graag een vrijstaande woning hebben zijn gezinnen en mensen van middelbare leeftijd. En zelfs dan niet altijd.
mijn oma had een huis van een miljoen, waar ze tot haar 93ste in heeft gewoond, ze heeft nooit een vriezer gehad. alleen een klein vriesvakje in de kleine ijskast. (nooit koelkast) ze was nog gewend om dingen in de kelder te bewaren (die was dan wel weer ruim, zo'n 4 bij 4 meter onder de bijkeuken. Met plek voor 200 flessen wijn, maar het enige dat ze daar bewaarde waren haar potjes zelfgemaakte jam.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar de bejaarden hebben een vrijstaande woning met tuin nodig om hun koelkast en vriezer kwijt te kunnen.
Snap dat dan
Mijn oma (toen ze nog leefdequote:Op zaterdag 1 november 2025 22:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar de bejaarden hebben een vrijstaande woning met tuin nodig om hun koelkast en vriezer kwijt te kunnen.
Snap dat dan
Ach, torentje gaat tekeer tegen rechts. Maar heeft wel een heel rechtse mening dat hij hij het recht heeft riant te wonen en te overconsumeren...quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:17 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Mijn oma (toen ze nog leefde) had een vrieskist en een grote sta-model vriezer met een voorraad eten voor twee winters.
Zij woonde in een (rijtjes)seniorenwoning met misschien 60m2 aan woonoppervlak (gelijkvloers) en ~25m2 aan tuin.
Voor wat het waard is in deze discussie
Misschien moeten we het er ook maar gewoon bij laten
Het probleem met die hele bouwen-, bouwen- en bouwenvisie is inderdaad dat het niet de onderliggende problematiek oplost.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:28 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Wat is bouwen naar links dan?
En met de ongemakkelijke vragen waar links al decennia geen antwoord op durft te formuleren bedoel ik vanaf het begin af aan:
- Het migratieprobleem
- Het Anti-Westers gedachtengoed onder moslims
- De oververtegenwoordiging van allochtonen in de criminaliteitcijfers
Ik val in de herhaling, maar nogmaals:
Ik heb geen enkele moeite met een links beleid op wonen en een links(er) beleid op zorg, zolang er maar een onverbiddelijk rechts (doch rechtstatelijk en rechtvaardig) beleid komt op bovenstaande punten.
Ik verwacht niet dat de christenen hun privileges gaan opgeven.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het probleem met die hele bouwen-, bouwen- en bouwenvisie is inderdaad dat het niet de onderliggende problematiek oplost.
Als ik lekkage heb, dan kan ik dat niet oplossen met oneindig meer dweilen. Eerst zal het lek gedicht moeten worden.
Daarnaast zullen er harde en dus ongemakkelijke keuzes gemaakt moeten worden tav godsdienstvrijheid en de, helaas, bijbehorende intoleranties.
Mijn oma weckte vroeger alle groentes.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:15 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
mijn oma had een huis van een miljoen, waar ze tot haar 93ste in heeft gewoond, ze heeft nooit een vriezer gehad. alleen een klein vriesvakje in de kleine ijskast. (nooit koelkast) ze was nog gewend om dingen in de kelder te bewaren (die was dan wel weer ruim, zo'n 4 bij 4 meter onder de bijkeuken. Met plek voor 200 flessen wijn, maar het enige dat ze daar bewaarde waren haar potjes zelfgemaakte jam.
ze is nu 98
Dus jij wilt dat alleenstaanden verplicht met iemand gaan samenwonen? Hoe zie je dat voor je? Moeten ze zelf iemand regelen om mee samen te gaan wonen? Of gaat de overheid loten welke alleenstaanden voortaan maar een huis moeten delen?quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het probleem met die hele bouwen-, bouwen- en bouwenvisie is inderdaad dat het niet de onderliggende problematiek oplost.
Als ik lekkage heb, dan kan ik dat niet oplossen met oneindig meer dweilen. Eerst zal het lek gedicht moeten worden.
Daarnaast zullen er harde en dus ongemakkelijke keuzes gemaakt moeten worden tav godsdienstvrijheid en de, helaas, bijbehorende intoleranties.
Als de eenden niet het brood eten dat ik in de vijver gooi dan worden de vissen ook niet boos. Mijn vrouw vraagt me nu al weken om planten te snoeien, maar ik heb geen zin.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:53 schreef torentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ieder mens heeft onafhankelijkheid nodig, want het is onwenselijk als men niet kan hamsteren doordat er te weinig ruimte is om de spullen op te slaan."
Nee, alle problemen en uitdagingen moeten terug gebracht worden tot Immigratie.quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:12 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Dus jij wilt dat alleenstaanden verplicht met iemand gaan samenwonen? Hoe zie je dat voor je? Moeten ze zelf iemand regelen om mee samen te gaan wonen? Of gaat de overheid loten welke alleenstaanden voortaan maar een huis moeten delen?
Hehe, jij snapt het helemaal - chapeauquote:Op zondag 2 november 2025 00:02 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Nee, alle problemen en uitdagingen moeten terug gebracht worden tot Immigratie.
Dat scheidingen en steeds gezonder oud wordende ouderen de grootste oorzaak zijn van de huidige woning markt en daarna bepaalde politieke keuzes, tja nee eerst moet elk onderwerp bevlekt worden over buitenlanders.
quote:Op zondag 2 november 2025 00:02 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Nee, alle problemen en uitdagingen moeten terug gebracht worden tot Immigratie.
Dat scheidingen en steeds gezonder oud wordende ouderen de grootste oorzaak zijn van de huidige woning markt en daarna bepaalde politieke keuzes, tja nee eerst moet elk onderwerp bevlekt worden over buitenlanders.
Huh, wat?! Je quote denk ik de verkeerde.quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:12 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Dus jij wilt dat alleenstaanden verplicht met iemand gaan samenwonen? Hoe zie je dat voor je? Moeten ze zelf iemand regelen om mee samen te gaan wonen? Of gaat de overheid loten welke alleenstaanden voortaan maar een huis moeten delen?
Het zijn vooral de ratten die dat brood eten. Zo zie je maar, niet alle goede initiatieven leiden tot een positief resultaat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:53 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Als de eenden niet het brood eten dat ik in de vijver gooi dan worden de vissen ook niet boos. Mijn vrouw vraagt me nu al weken om planten te snoeien, maar ik heb geen zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |