Alle mensen een ruime vrijstaande woning met grote tuin en smallere wegen zodat er meer ruimte is voor het bouwen van ruime vrijstaande woningen met grote tuin en uiteraard sportvoorzieningen voor iedere buurt..quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het bouwen naar de wens van links?
quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:36 schreef torentje het volgende:
[..]
Alle mensen een ruime vrijstaande woning met grote tuin en smallere wegen zodat er meer ruimte is voor het bouwen van ruime vrijstaande woningen met grote tuin en uiteraard sportvoorzieningen voor iedere buurt..
Die drie punten zijn toch opgelost als men bouwt naar wens van links? Zie mijn antwoord #126quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:28 schreef 2172619626795 het volgende:
Ik heb geen enkele moeite met een links beleid op wonen en een links(er) beleid op zorg, zolang er maar een onverbiddelijk rechts (doch rechtstatelijk en rechtvaardig) beleid komt op bovenstaande punten.
Ja ik heb je antwoord gelezen, maar sorry ik volg je beredeneringen niet. Hoe? Hoe voer je dat uit in een land met een stikstofprobleem en schaarse ruimte? Hoe blijft zoiets betaalbaar? Wat heeft jouw beoogde smalle wegennet voor invloed op de infrastructuur? Waarom zouden moslims er dan ineens geen Anti-Westerse denkbeelden meer op nahouden? Waarom zouden daarmee de criminaliteitcijfers onder allochtonen ineens zakken?quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:45 schreef torentje het volgende:
[..]
Die drie punten zijn toch opgelost als men bouwt naar wens van links? Zie mijn antwoord #126
Er zouden dan toch meer mensen in het eigen taalgebied blijven? Want zie jij in de verstedelijkte gebieden weleens vaker meerdere melkmeisjes in de supermarkten, nee, die zie je daar niet omdat ze een goed leven hebben bij de koeien en daar dus niet weggaan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:49 schreef 2172619626795 het volgende:
Waarom zouden moslims er dan ineens geen Anti-Westerse denkbeelden meer op nahouden? Waarom zouden daarmee de criminaliteitcijfers onder allochtonen ineens zakken?
Dan krijg je segregatie. Ik heb er mijn twijfels bij of dat wenselijk is.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:02 schreef torentje het volgende:
[..]
Er zouden dan toch meer mensen in het eigen taalgebied blijven? Want zie jij in de verstedelijkte gebieden weleens vaker meerdere melkmeisjes in de supermarkten, nee, die zie je daar niet omdat ze een goed leven hebben bij de koeien en daar dus niet weggaan.
Ik lees alle posts van deze user 3x maar nooit begrijp ik ook maar iets van wat de beste man zegtquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:02 schreef torentje het volgende:
[..]
Er zouden dan toch meer mensen in het eigen taalgebied blijven? Want zie jij in de verstedelijkte gebieden weleens vaker meerdere melkmeisjes in de supermarkten, nee, die zie je daar niet omdat ze een goed leven hebben bij de koeien en daar dus niet weggaan.
Hij zegt in andere woorden dat wanneer iedereen in Nederland de ruimte krijgt om (zeer) degelijk te wonen, de ongelijkheid afneemt en verschillende groepen mensen minder zullen botsen, omdat voor iedereen de ruimte is met als gevolg dat botsende normen en waarden kunnen worden voorkomen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:07 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik lees alle posts van deze user 3x maar nooit begrijp ik ook maar iets van wat de beste man zegt
Ah, bouwen voor de welgestelden is dus links.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:36 schreef torentje het volgende:
[..]
Alle mensen een ruime vrijstaande woning met grote tuin en smallere wegen zodat er meer ruimte is voor het bouwen van ruime vrijstaande woningen met grote tuin en uiteraard sportvoorzieningen voor iedere buurt..
Dan moet jij toch meer gaan oefenen met het ontleden van Nederlandse begrippen en de zinnen die men van die begrippen maken kan en leren verbanden te leggen tussen verschillende begrippen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:07 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik lees alle posts van deze user 3x maar nooit begrijp ik ook maar iets van wat de beste man zegt
Formuleer eerst maar eens een fatsoenlijke zin.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:41 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan moet jij toch meer gaan oefenen met het ontleden van Nederlandse begrippen en de zinnen die men van die begrippen maken kan en leren verbanden te leggen tussen verschillende begrippen.
Dan moet je toch meer oefenen met het ontleden van Nederlandse begrippen, het vormen van zinnen met die begrippen, en het leggen van verbanden tussen verschillende begrippen. Zo beter?quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Formuleer eerst maar eens een fatsoenlijke zin.
Het is niet dat je helemaal niet te volgen bent, want ik begrijp je (volgens mij?) wel gewoon.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:41 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan moet jij toch meer gaan oefenen met het ontleden van Nederlandse begrippen en de zinnen die men van die begrippen maken kan en leren verbanden te leggen tussen verschillende begrippen.
Ieder mens heeft in de basis toch een ruime vrijstaande woning en een grote tuin nodig?quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:14 schreef Wantie het volgende:
Geen decadentie, gewoon basaal wat iemand minimaal nodig heeft.
Ik en mijn partner niet.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:14 schreef torentje het volgende:
[..]
Ieder mens heeft in de basis toch een ruime vrijstaande woning en een grote tuin nodig?
Ik zou niet weten waarom.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:14 schreef torentje het volgende:
[..]
Ieder mens heeft in de basis toch een ruime vrijstaande woning en een grote tuin nodig?
Nee.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:14 schreef torentje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:20 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ik en mijn partner niet.
Wij wonen in een twee-onder-één kapwoning van nog geen 90m2, wel met een diepe tuin (ongeveer 40 meter).
Zouden wij vrijstaand willen wonen? Opzich wel. Maar nodig? Absoluut niet.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom.
Ik ken er genoeg die daar absoluut niet gelukkig van worden.
Ieder mens heeft onafhankelijkheid nodig, want het is onwenselijk als men niet kan hamsteren doordat er te weinig ruimte is om de spullen op te slaan."quote:
Hamsteren is bij jou de tuin vol pleuren?quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:53 schreef torentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ieder mens heeft onafhankelijkheid nodig, want het is onwenselijk als men niet kan hamsteren doordat er te weinig ruimte is om de spullen op te slaan."
Nee, de vriezers en de koelkasten, want daar heb ik en de meeste rijtjeshuisbewoners die ruimte voor nodig.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hamsteren is bij jou de tuin vol pleuren?
In de tuin?quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:08 schreef torentje het volgende:
[..]
Nee, de vriezers en de koelkasten, want daar heb ik en de meeste rijtjeshuisbewoners die ruimte voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |