Jullie doen alle religieuze uitingen uit het straatbeeld zodat de minderheid/het goed volk daardoor niet meer beledigd wordt en dus jullie niet meer hoeven te beledigen.quote:
Kun je dit nog een keer uitleggen?quote:Op zondag 2 november 2025 14:55 schreef torentje het volgende:
[..]
Jullie doen alle religieuze uitingen uit het straatbeeld zodat de minderheid/het goed volk daardoor niet meer beledigd wordt en dus jullie niet meer hoeven te beledigen.
Okay?
Of de woningcrisis. Ook zo’n triviaal probleem.quote:Op zondag 2 november 2025 15:21 schreef RamboDirk het volgende:
Benieuwd wat Jetten I kan (als het kabinet er uberhaupt komt). D66 lijkt mij bij uitstek de partij om vervelende problemen als migratie, islam etc. niet aan te pakken en triviale problemen als co2 uitstoot een paradepaardje te maken. Iets waar het normale volk niks aan heeft.
Ik hang trots de progress-vlag buiten en heb schijt aan wat iedereen daar van vindt.quote:Op zondag 2 november 2025 14:55 schreef torentje het volgende:
[..]
Jullie doen alle religieuze uitingen uit het straatbeeld zodat de minderheid/het goed volk daardoor niet meer beledigd wordt en dus jullie niet meer hoeven te beledigen.
Okay?
Ja, schandalig.quote:Op zondag 2 november 2025 14:34 schreef Chivaz het volgende:
https://x.com/symphony_re(...)DDsct5U5kKJcDXT1q1Ow
Hilarisch dit, vooral omdat ik voor gek werd verklaard door “zeer intelligente mensen” omdat ik stelde dat liegen inherent is aan de politiek. Campagnetijd is voorbij dus nu heeft hij een andere rol en moeten we niet meer zeuren over die tien steden.
Geweldig dit, en heerlijk ook hoe dit zomaar geaccepteerd word door diezelfde “intelligente mensen” die een spuughekel hebben aan liegende politici.
We schaffen morgen nog het eigen risico af. Deze mevrouw kan NIET wachtenquote:Op zondag 2 november 2025 17:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, schandalig.
Nu Jetten de absolute meerderheid heeft in de eerste en tweede kamer zou je van hem verwachten dat hij per decreet alle verkiezingsbeloftes er doorheen jast.
Goed dat je dit opmerkt.
Wel jammer dat de pers niet op deze schaamteloze leugens van Rob duikt.quote:Op zondag 2 november 2025 17:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, schandalig.
Nu Jetten de absolute meerderheid heeft in de eerste en tweede kamer zou je van hem verwachten dat hij per decreet alle verkiezingsbeloftes er doorheen jast.
Goed dat je dit opmerkt.
Ik vermoed dat een aantal users steng gelovig zijn en daarom mij een goedgehumeurde ongelovige, tegenspreken in alles.quote:Op zondag 2 november 2025 15:26 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Kun je dit nog een keer uitleggen?
Die moeten er dan wel zijn.quote:Op zondag 2 november 2025 17:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wel jammer dat de pers niet op deze schaamteloze leugens van Rob duikt.
Zoals 10 steden bouwen.quote:
Mwah, eerder selectief 2 plaatjes uitgezocht en naast elkaar geplakt om zoveel mogelijk tegenstelling te creëren.quote:
Ik kan toch niet dag en nacht bij de gebedshuizen gaan staan om te zien of mijn vermoeden juist is.quote:
Ik las ook al dat we het moeten zien als een metafoor, het draaien is al vroeg begonnen.quote:Op zondag 2 november 2025 17:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, schandalig.
Goed dat je dit opmerkt.
De pers? Diezelfde pers die hem al jaren veren in de reet steekt? Die vieren nu feest dat hun grote held de verkiezingen heeft gewonnen, je denkt toch niet dat hij ook maar een keer kritisch benaderd wordt?quote:Op zondag 2 november 2025 17:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wel jammer dat de pers niet op deze schaamteloze leugens van Rob duikt.
Gelukkig is het geen vs hier en heb je meerdere partijen die beleid maken....quote:Op zondag 2 november 2025 15:21 schreef RamboDirk het volgende:
Benieuwd wat Jetten I kan (als het kabinet er uberhaupt komt). D66 lijkt mij bij uitstek de partij om vervelende problemen als migratie, islam etc. niet aan te pakken en triviale problemen als co2 uitstoot een paradepaardje te maken. Iets waar het normale volk niks aan heeft.
Wel grappig dat ik dat een paar dagen geleden al zei. Dat het meer een metafoor zou zijn voor gewoon meer bouwen.quote:Op zondag 2 november 2025 12:56 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Helaas voor de woningzoekenden zijn Jetten's 10 nieuwe steden slechts een metafoor.
Ik voel je pijnquote:Op zondag 2 november 2025 17:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De pers? Diezelfde pers die hem al jaren veren in de reet steekt? Die vieren nu feest dat hun grote held de verkiezingen heeft gewonnen, je denkt toch niet dat hij ook maar een keer kritisch benaderd wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |