Dat doen blanke boerenjongens nooit natuurlijk... precies hetzelfde PVV volk doet nu juist dat, laat hun ongeremde agressie en primitieve behoeftes los en iedereen met commentaar is 'woke'.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:06 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Met wat messteken hier en daar.
Wat vrouwen die betast of erger worden.
Mag wat kosten, maatschappelijk.
Het strafbladpercentage onder de PVV leden is zelfs nog hoger!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat doen blanke boerenjongens nooit natuurlijk... precies hetzelfde PVV volk doet nu juist dat, laat hun ongeremde agressie en primitieve behoeftes los en iedereen met commentaar is 'woke'.
Jou is al vaker laten zien hoe het strafblad percentage onder de PVV volksvertegenwoordigers (~40%) zich verhoudt tot de Syrische asielzoeker. Daders zijn in de regel vooral jong en man, niet asielzoeker.
Je bedoelt het kabinet?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
@:Hexagon
Wat gaat het ->uiteindelijk<- worden?
Uhu.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je bedoelt het kabinet?
Ik heb geen idee. Het zou best eens een minderheidscoalitie kunnen worden met CDA/D66 als de kern en dan mogelijk VVD of PvdA/GL als derde erbij. En dan een wat breder akkoord over waar ze het allemaal over eens zijn.
Was jij eigenlijk in de D66-tent gisteravond?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je bedoelt het kabinet?
Ik heb geen idee. Het zou best eens een minderheidscoalitie kunnen worden met CDA/D66 als de kern en dan mogelijk VVD of PvdA/GL als derde erbij. En dan een wat breder akkoord over waar ze het allemaal over eens zijn.
Mooi je zegt het zelf ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat doen blanke boerenjongens nooit natuurlijk... precies hetzelfde PVV volk doet nu juist dat, laat hun ongeremde agressie en primitieve behoeftes los en iedereen met commentaar is 'woke'.
Jou is al vaker laten zien hoe het strafblad percentage onder de PVV volksvertegenwoordigers (~40%) zich verhoudt tot de Syrische asielzoeker. Daders zijn in de regel vooral jong en man, niet asielzoeker.
Inhoudelijk gezien zou dat misschien nog wel kunnen lukken om er iets van te bakken. Maar ik zou gewoon niet vertrouwen op de stabiliteit van Ja21.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uhu.
Je ziet geen brood in variant D66/VVD/CDA/JA21?
Als het mensen zijn die vluchten voor oorlog, geweld en / of vervolging is het natuurlijk een ander verhaal. Die moeten we opvangen en helpen. Het gaat hier nadrukkelijk over economische vluchtelingen. Er zijn geen exact cijfers, maar uit verschillende bronnen lijkt dit aantal rond de 60% te liggen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt en je weet niet hoe makkelijk je oordeelt over oorlogstraumas (90% is opvang in de regio)
Het maakt ook niet uit bij types als jij. De onderbuik en pure xenofobie wint het altijd. Of ze nu in de bijstand zitten, of ze nu ondernemen (Eerdmans wilde dit beperken en indammen via vestigingwet), of overdag werken en 'het straatbeeld veranderen', het is gewoon nooit goed voor racisten. En ja, er zitten vele racisten met moordneigingen op dit forum. Er zitten vele racisten in de Bible Belt, opgevoed met de vloek van cham.
We krijgen wel Diederik Boomsmaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:25 schreef Evangelion het volgende:
Ik wil toch nog even juichen dat Agnes Joseph het niet gered heeft.
Ja, wat een ontlading was dat zeg. En lekker schreeuwen "Het kan wel!!"quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Was jij eigenlijk in de D66-tent gisteravond?
Ok, Ik heb even het CPB erbij gepakt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:11 schreef Hoekbank het volgende:
[..]
Ze mogen na een half jaar volgens mij gewoon aan de slag hoor. En ik geloof niet dat het ze verboden wordt om de taal te leren. Maar enig zelfinitiatief om er wat van te maken mogen we niet verwachten natuurlijk.
Ja21 kan tricky zijn door het aantal oppertunisten. Maar zou daar niet zo bang voor zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Inhoudelijk gezien zou dat misschien nog wel kunnen lukken om er iets van te bakken. Maar ik zou gewoon niet vertrouwen op de stabiliteit van Ja21.
Wat heeft dit in hemelsnaam met de huidige economische asielzoekers te maken?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:28 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Ok, Ik heb even het CPB erbij gepakt.
https://longreads.cbs.nl/integratie-en-samenleven-2024/onderwijs/
49% van de totale leerlingpopulatie in leerjaar 3 van het voortgezet onderwijs deed VWO of HAVO in 2023/2024.
Bij tweede generatie migranten van Afgaanse afkomst lag het percentage op 55%. Iraniėrs 52%. Beiden boven het landelijke gemiddelde dus!
Die dan maar wel een cart-blanche geven? Of allemaal toch remigreren? Doen i.i.g. harder hun best dan de kinderen van de gemiddelde Nederlander.
Juist dat het in de 1e kamer ook geen meerderheid heeft zorgt er voor dat je toch al akkoorden moet maken met oppositiepartijen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja21 kan tricky zijn door het aantal oppertunisten. Maar zou daar niet zo bang voor zijn.
Je kan het ook zonder hen doen. En dan met wisselende meerderheden gaan werken. Maar dat werkt allemaal wel moeilijk en vertragend.
Maar het electoraat is zo partij onvast dat je er niet van op aan kunt dat bij de 1ekamer vk je de meerderheid houdt.
Nee joh,die krijgen van de linkse docenten makkelijkere vragen om de percentages te beļnvloedenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:28 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Ok, Ik heb even het CPB erbij gepakt.
https://longreads.cbs.nl/integratie-en-samenleven-2024/onderwijs/
49% van de totale leerlingpopulatie in leerjaar 3 van het voortgezet onderwijs deed VWO of HAVO in 2023/2024.
Bij tweede generatie migranten van Afgaanse afkomst lag het percentage op 55%. Iraniėrs 52%. Beiden boven het landelijke gemiddelde dus!
Die dan maar wel een cart-blanche geven? Of allemaal toch remigreren? Doen i.i.g. harder hun best dan de kinderen van de gemiddelde Nederlander.
Nice, en gefeliciteerd! Kan me goed voorstellen dat het een fantastisch moment moet zijn geweest bij die exit-poll.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja, wat een ontlading was dat zeg. En lekker schreeuwen "Het kan wel!!"
Het zou bijna niet uit maken. Daarvoor zijn de getallen van Syriėrs te klein.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:23 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Mooi je zegt het zelf ook.
Dus zonder die Syriėrs (die ons opgedrongen werden door mensen als Merkel, en waar geen Nederlander ooit om gevraagd heeft), zou er minder geweld en verkrachting zijn in onze landen.
Er zijn door van Weel net nog een stel asielzoekers uit Afganistan op het vliegtuig gezet. Volkomen illegaal.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:30 schreef Hoekbank het volgende:
[..]
Wat heeft dit in hemelsnaam met de huidige economische asielzoekers te maken?
Nee, ik zie de link echt niet. Tweede en derde generatie zijn ook gewoon Nederlanders. Dus wat dat met de huidige economische asielzoekers te maken heeft snap ik niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:32 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Er zijn door van Weel net nog een stel asielzoekers uit Afganistan op het vliegtuig gezet. Volkomen illegaal.
Alles dus.
Toch heb ik het gevoel dat het eind december/halverwege januari wel rond is ongeacht wat de constellatie ook zal worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Juist dat het in de 1e kamer ook geen meerderheid heeft zorgt er voor dat je toch al akkoorden moet maken met oppositiepartijen.
Waar je vooral naar moet kijken is het personeelsbeleid. In de zin dat ministers stevig in het zadel moeten blijven ondanks geen meerderheid.
Ja het was een van die dingen die ik nog eens hoopte mee te maken. Zeker ook samen met wat leden die ik al ken uit de tijd dat we 3 zetels hadden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nice, en gefeliciteerd! Kan me goed voorstellen dat het een fantastisch moment moet zijn geweest bij die exit-poll.
Bronnen als Jan van de Beek en Ruud Koopmans zijn inderdaad xenofoben (want daar heb je dat vandaan). Van de Beek vindt zelfs de zesde generatie nog een allochtoon.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:27 schreef Hoekbank het volgende:
[..]
Als het mensen zijn die vluchten voor oorlog, geweld en / of vervolging is het natuurlijk een ander verhaal. Die moeten we opvangen en helpen. Het gaat hier nadrukkelijk over economische vluchtelingen. Er zijn geen exact cijfers, maar uit verschillende bronnen lijkt dit aantal rond de 60% te liggen.
Maar goed, je begint al weer met racisme en xenofobie te gooien, dus dan is een inhoudelijke discussie ook wel klaar.
Ja, en wat waren die ouders van de tweede generatie migranten?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:33 schreef Hoekbank het volgende:
[..]
Nee, ik zie de link echt niet. Tweede en derde generatie zijn ook gewoon Nederlanders. Dus wat dat met de huidige economische asielzoekers te maken heeft snap ik niet.
Ook de loyaliteit aan het land (Rusland) en rechtsstaat (een minister kan de randen op zoeken - a la justitie minister Yesilgoz maar dan in het kwadraat).quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Inhoudelijk gezien zou dat misschien nog wel kunnen lukken om er iets van te bakken. Maar ik zou gewoon niet vertrouwen op de stabiliteit van Ja21.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |