SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Het lijkt me doodeng…quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, zat er al tien jaar over na te denken
Klopt. Maar is niet de reden dat ik deze draai.quote:
Daar wil ik al helemaal niet over nadenken…quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ogen laten laseren meer dan 20 jaar geleden was veel enger
Ja ja…quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Maar is niet de reden dat ik deze draai.
Sterkte!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Het snijden voel je totaal niet, de gemene verdovingsprikjes doen hun werk goed. Het dichtbranden van de adertjes voelt echt vervelend, je voelt een druk en er staat een enorme afzuiginstallatie herrie te maken. Maar het is echt een korte ingreep. Die dag wat paracetamol genomen, de dag erna alleen eind van de avond uit voorzorg, maar het doet allemaal echt geen pijn. Het is alleen heeel irritant allemaal
Het ergste is achter de rug nu. Ik mag nog een paar weken niet bukken of tillen en vanaf volgende week mag ik ook weer haren wassen. Nu ben ik een paar keer bij de kapster geweest om haren te laten wassen. Verder heeft Symph goed voor me gezorgd, hij had gelukkig vorige week vakantiequote:
No Doubt…quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan nu wel zo meedoen met Halloween
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan nu wel zo meedoen met Halloween
Is dat zo? Heeft ze zich flink laten verbouwen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Gwenn heeft ook een ooglid correctie laten doen.
En meer…
Dat is net zo’n wassen beeld als Gerard Joling gewordenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:38 schreef MadMaster het volgende:
En meer…
Ja dat kun je redelijk over elkaar heenleggenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde akkoordenschema…
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat zo? Heeft ze zich flink laten verbouwen?
Die is gewoon opnieuw geboetseerdquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:38 schreef MadMaster het volgende:
En meer…
Welkom livelink.quote:
Wie is die Felly eigenlijk? Zouden we die van iets moeten kennen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Pump Up The Marmalade - Technotronic
Kan toch best interessant zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:42 schreef livelink het volgende:
Tja, ik had vandaag een AI-inspiration day in Amsterdam. En dan hebben we volgende week een hackathon met AI als thema. Dolletjes hoor.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit valt nog mee, ik zag ook beelden waarop ze zo de tweelingzus van Beyoncé kon zijn
Wat een leuke activiteiten…quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:42 schreef livelink het volgende:
Tja, ik had vandaag een AI-inspiration day in Amsterdam. En dan hebben we volgende week een hackathon met AI als thema. Dolletjes hoor.
Van dit, meer niet…quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie is die Felly eigenlijk? Zouden we die van iets moeten kennen?
[ afbeelding ]
Op zich wel hoor. Maar die hackathon zie ik dan minder zitten.quote:
Het is weer eens wat andersquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:42 schreef livelink het volgende:
Is dat verplicht voor iedereen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Op zich wel hoor. Maar die hackathon zie ik dan minder zitten.
Ja, hoewel ze me niet kunnen verplichten om echt tot 's avonds laat te laten blijven en 's ochtends vroeg de volgende dag weer aanwezig te zijn. Ik zie dat echt niet zitten. Ik wil best 's avonds thuis nog wel wat werken, maar die idioterie van twee dagen ongeveer op kantoor te zijn niet.quote:
Snap ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoewel ze me niet kunnen verplichten om echt tot 's avonds laat te laten blijven en 's ochtends vroeg de volgende dag weer aanwezig te zijn. Ik zie dat echt niet zitten. Ik wil best 's avonds thuis nog wel wat werken, maar die idioterie van twee dagen ongeveer op kantoor te zijn niet.
Woensdagavond...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik.
Wanneer moet ik je bellen, dat je met spoed naar huis moet, omdat er iets ergs gebeurd is?
Hoe laat? En ik ga echt bellen hè? Ik verzin wel iets waarom je naar huis moet komen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Woensdagavond...
Maar goed, dit is mijn 3e hackathon of zo en het is weer zo'n managementspeeltje, maar er is nog nooit iets uit voortgekomen dat vervolgens in de praktijk is gebruikt.
Hoeft niet hoor. Ik heb al aangegeven dat ik dat niet doe.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe laat? En ik ga echt bellen hè? Ik verzin wel iets waarom je naar huis moet komen.
Dat is ook belachelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoewel ze me niet kunnen verplichten om echt tot 's avonds laat te laten blijven en 's ochtends vroeg de volgende dag weer aanwezig te zijn. Ik zie dat echt niet zitten. Ik wil best 's avonds thuis nog wel wat werken, maar die idioterie van twee dagen ongeveer op kantoor te zijn niet.
Geen idee. Wat was dat dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Wonderful Days - Charlie L & Mental T
Is dit met de (illegale) sample die een hoop geld heeft gekost?
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. Wat was dat dan?
[ afbeelding ]
quote:Wonderful Days bevat een sample van Help (Get me some help) van de Nederlandse zanger Tony Ronald, alleen werd het origineel versneld gedraaid (gepitcht). Hier was echter geen toestemming voor gegeven en daarom moest deze versie uit de handel worden gehaald. Er werd snel een nieuwe versie opgenomen met nieuwe vocalen (van Albert West) en instrumenten. Deze nieuwe versie werd direct als vervanger uitgebracht, maar viel minder in de smaak, waardoor de single snel zakte in de hitlijsten.
Live is life gaat er bij mij niet in. Dat klopt gewoon niet in mijn hoofd. Het moet voor mij echt life is live zijn.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Live is life gaat er bij mij niet in. Dat klopt gewoon niet in mijn hoofd. Het moet voor mij echt life is live zijn.
Met de eerste (mislukte) uitgave van Take On Me heb ik nog een leuk bedrag verdiend.quote:
Dat is wel leuk, ja!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de eerste (mislukte) uitgave van Take On Me heb ik nog een leuk bedrag verdiend.
150 Euro voor een geflopte 12 inch single…
Doe je goed. Verzamelaars betalen ooit rare bedragen...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de eerste (mislukte) uitgave van Take On Me heb ik nog een leuk bedrag verdiend.
150 Euro voor een geflopte 12 inch single…
I know, I know…quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe je goed. Verzamelaars betalen ooit rare bedragen...
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:16 schreef livelink het volgende:
Eurythmics - There must be an angel
Oh ja.... die verzameling.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent bij ons thuis geweest…
Voor de 12” van Don't Go van Yazoo heb ik ooit wel een flink bedrag betaald.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh ja.... die verzameling.
Ik dacht je nu doelde op platen/singles.
De waarde neemt inmiddels af, de hype is wat over.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Jij belegt gewoon in vloeibaar goud
Volgens mij is daar vanuit 2 kanten niet goed gehandeld.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet nu ineens aan Marco B. denken.
Vreemd en vies verhaal…
Tja, dan zorg je dat je daar niet meer in dat gezin komt. Het is echt geen excuus om maar mee te doen omdat er nogal een losse en rare sexuele moraal in dat gezin was. Als je dat ziet, neem je afstand.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij is daar vanuit 2 kanten niet goed gehandeld.
Dat zeker.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, dan zorg je dat je daar niet meer in dat gezin komt. Het is echt geen excuus om maar mee te doen omdat er nogal een losse en rare sexuele moraal in dat gezin was. Als je dat ziet, neem je afstand.
Welke smaak? Heb daarstraks nog een klein beetje malaga gegeten.quote:
Dat is toch met rozijnenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Welke smaak? Heb daarstraks nog een klein beetje malaga gegeten.
[ afbeelding ]
Rumrozijnen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is toch met rozijnen![]()
Heel erg vies vind ik dat.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:33 schreef livelink het volgende:
Kylie - Can't get you out of my head
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:33 schreef Symphonic het volgende:
Dit blijft zo lekker in je kop zitten
Is dat een meneer?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Geproduceerd door deze meneer:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:36 schreef livelink het volgende:
Dank je wel @:DJ11 voor de fijne show!
quote:In hun eerste songwritingsessie samen, schreven Davis en Cathy Dennis Can't Get You Out of My Head voor Kylie Minogue. Uitgebracht in 2001, was dit het eerste nummer met 3.000 airplays in een week in het Verenigd Koninkrijk, bereikte #1 in alle Europese landen op een na en verkocht meer dan 4 miljoen exemplaren. Davis en Dennis ontvingen een Ivor Novello Award voor het componeren van de meest uitgevoerde song van het jaar. Het nummer was oorspronkelijk bedoeld voor Sophie Ellis-Bextor, maar ze wees het af. Davis ontmoette al snel Kylie's A&R-manager Jamie Nelson, die het leuk vond en wilde dat Kylie het opnam. Hoewel Kylie niet de oorspronkelijk geselecteerde artieste was, geloofde Dennis dat Kylie de beste keuze was voor het nummer.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:37 schreef livelink het volgende:
Europe - The final countdown (zodat DJ11 begrijpt waarom hij getagd is)
Wat zal Sophie zich dom gevoeld hebben.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Hij schreef het zelfs, lees ik nu:
[..]
Lief van je. Fijne avond nog!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik haak zo af, want mw. MM komt zo thuis op haar fietsje en ik ga haar van warme koffie voorzien…
Groot gelijk. Fijne avond.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik haak zo af, want mw. MM komt zo thuis op haar fietsje en ik ga haar van warme koffie voorzien…
Fijne avond.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:41 schreef Symphonic het volgende:
Voor ons is dit wel de afsluiter voor vandaag.
We gaan richting de handbal (Nederlandse heren)
Dank Melting!
Veel plezier met de heren!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:41 schreef Symphonic het volgende:
Voor ons is dit wel de afsluiter voor vandaag.
We gaan richting de handbal (Nederlandse heren)
Dank Melting!
Wist niet dat Symph van de heren was?quote:
Hij is ook van de dames. Hij is niet kieskeurig wat dat betreft.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist niet dat Symph van de heren was?
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij is ook van de dames. Hij is niet kieskeurig wat dat betreft.
Niet alleen love.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:57 schreef livelink het volgende:
Pat Benatar - Love is a battlefield
Aan mij lag het niet. Ik heb gisteren op 3 partijen gestemd.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet alleen love.
Ook de verkiezingen in Nederland.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Aan mij lag het niet. Ik heb gisteren op 3 partijen gestemd.
Ik had een volmacht van mijn zoon en de stempas van mijn vader over laten zetten naar mij. Dus stond ik daar met 3 van die stembiljetten. En we stemden alledrie op iets anders.quote:
Dus wel eerlijk gestemd wat zij wilden? En niet stiekem voor je eigen partij gestemd?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had een volmacht van mijn zoon en de stempas van mijn vader over laten zetten naar mij. Dus stond ik daar met 3 van die stembiljetten. En we stemden alledrie op iets anders.
Ja, heel eerlijk gestemd. Mijn zoon stemde op de Piratenpartij, dus dat was een beetje een weggegooide stem vond ik. Maar natuurlijk wel braaf gedaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus wel eerlijk gestemd wat zij wilden? En niet stiekem voor je eigen partij gestemd?
Netjes hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, heel eerlijk gestemd. Mijn zoon stemde op de Piratenpartij, dus dat was een beetje een weggegooide stem vond ik. Maar natuurlijk wel braaf gedaan.
Ik dacht al: ik heb iets gemist...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:36 schreef livelink het volgende:
Dank je wel @:DJ11 voor de fijne show!
Het was een bijzonder leuke wedstrijd die tegen mijn verwachtingen in winnend hebben afgesloten.quote:
Morgen ben ik naar Limburg. Ik durf nog niet te zeggen hoe laat ik terug ben. Waarschijnlijk wel redelijk bijtijds (dat is wel het plan in ieder geval), maar als ik er niet ben, dan weet je dus dat ik nog ergens onderweg tussen Limburg en Utrecht ben.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:22 schreef DJ11 het volgende:
Over radio-uitzendingen gesproken. Het kan zijn dat ik zaterdag voorafgaand aan Melting draai. Moet morgen naar Terschelling, blijf daar slapen en keer zaterdagochtend huiswaarts. Even zien of ik een beetje fatsoenlijk kan slapen daar(Mocht ik draaien, wordt het weinig nieuwe muziek)
Klinkt als een leuke avond zo. Eerst muziek en dan nog een mooie wedstrijd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was een bijzonder leuke wedstrijd die tegen mijn verwachtingen in winnend hebben afgesloten.
Ik ben ook thuis na een dagje heen en terug naar Zuid-Limburg. Wel een tikje gaar, dus of ik tot middernacht zal luisteren weet ik niet, maar om 19.00 schuif ik aan ter ontspanning.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:35 schreef DJ11 het volgende:
GoedenavondNa een Terschelling-trip zonder nachtrust heb ik een paar uurtjes bijgeslapen en ben ik weer 'fris en fruitig' om straks te gaan draaien. Aanvang 19:00 uur. Een uitzending met weinig nieuwe muziek, omdat ik nog geen noot heb geluisterd van wat er dit weekend uit is. Misschien moet ik 'm naar Golden Oldies noemen.
Tijdstip vooraf-track: rond 18:56:30quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Quickly Put Together
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Frankie Goes To Hollywood - Relax (Jam & Spoon Trip-O-Matic Fairy Tale mix)
Dank. Het viel mee vandaag. Op de weg ging het redelijk en waar we voor in Limburg moesten zijn, was ook minder zwaar dan ik vooraf dacht, gelukkig.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond, welkom bij je relax-sessie
Gelukkig dan maar. Ik kwam terug vanaf Terschelling. Bij vertrek uit Harlingen was het erg slecht weer, maar zuidelijker, huiswaarts, was het een stuk beter.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank. Het viel mee vandaag. Op de weg ging het redelijk en waar we voor in Limburg moesten zijn, was ook minder zwaar dan ik vooraf dacht, gelukkig.
Golden Earring - Twilight Zone
Josua Peter - Bones
Lekker nummer.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:17 schreef DJ11 het volgende:
Recent gedraaid hier, deze debuutsingle van een zanger met roots in Nederland en Zuid-Afrika. Tot mijn genoegen hoorde ik het nummer deze week ineens bij Stenders op Radio Veronica langskomen.Josua Peter - Bones
Ja, het verdient meer aandacht. Maar dat ze er bij Veronica achter gaan staan, is fijn. Sowieso is Veronica de enige radiozender waar je nog eens wat goede, nieuwe muziek hoort (buiten Kink om, voor alternatieve muziek). Ze hebben een eigen smoel en dat moeten ze vooral zo houden.quote:
Ultra Naté - Found A Cure
Sinds wanneer hou je jaarlijsten bij?quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Eén van mijn favoriete nummers uit de (zeer) late 90s. Destijds weken op #1 in mijn toenmalige hitlijst en ook torenhoog in de jaarlijst:Ultra Naté - Found A Cure
Ik heb het rond 1998 - 2003 gedaan, maar met een andere systematiek dan nu. Toen mochten alleen singles; nu speelt zoiets totaal niet meer. In 2004 ben ik ermee gestopt. Rond 2010 weer heel geleidelijk opgepakt. Eerst een lijstje van 15, toen 30, toen 50 en sinds 2016 is dat 100. De lijsten zijn wel via m'n Spotify te vindenquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Sinds wanneer hou je jaarlijsten bij?
Boney M. feat. Precious Wilson - Hold On, I'm Coming
quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:32 schreef DJ11 het volgende:
@:Melting moet zo wel even door een zure appel heenVeilingberichten komen er zo aan, namelijk...
Dat het een cover heeft is de juiste bewoording.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Sam & Dave in een ander jasje gestoken door Boney M:Boney M. feat. Precious Wilson - Hold On, I'm Coming
Verderop in de uitzending: een nummer waarvan ik heb ontdekt dat het een cover heb, wat ik dus nooit heb geweten. Het origineel draai ik straks...
Cover *is*quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat het een cover heeft is de juiste bewoording.
AJR - The Big Goodbye
quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:34 schreef livelink het volgende:
* livelink steekt subtiel haar hand op
Delete het nummer, dan komt dat vast goed.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Het moet wel heel gek lopen, wil dit liedje niet in het laatste uur van m'n laatste uitzending van 2025 klinken:AJR - The Big Goodbye
Je bent de enige bieder, ben ik bang..... dus je hebt gewonnen.quote:
Maar ik vind het veel en veel te leukquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Delete het nummer, dan komt dat vast goed.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent de enige bieder, ben ik bang..... dus je hebt gewonnen.
Bryan Adams - Cloud Number Nine (Chicane mix)
Vind ik ookquote:
Ah, dat is vervelend. Was je voor je invalband op Terschelling?quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vind ik ook(Lukt me niet altijd, maar toch). Voor de toetsenist-invalklus heb ik me stiekem best druk gemaakt. Dat slaat bij mij dan altijd op de onderrug.
Waarom meldt je je dan ook aan?quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vind ik ook(Lukt me niet altijd, maar toch). Voor de toetsenist-invalklus heb ik me stiekem best druk gemaakt. Dat slaat bij mij dan altijd op de onderrug.
Ja, klopt. Gelukkig is het optreden wel goed verlopenquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat is vervelend. Was je voor je invalband op Terschelling?
Heb je ook nog een beetje van Terschelling zelf kunnen genieten?quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Gelukkig is het optreden wel goed verlopen
Lang verhaal. Iets met bekenden van me en een toetsenist die privé in een erg vervelende situatie zit, helaas.quote:
Nee, amper. Gisteren om 17:45 aangekomen, vanochtend om 09:25 weer op de boot terug. Maar ter plekke (op de locatie) was het gezellig.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je ook nog een beetje van Terschelling zelf kunnen genieten?
Soft Cell - Nostalgia Machine
Robbie Williams - Difficult For Weirdos
Ik wist niet dat we ook gingen Bingo-en vandaag!quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Een plaat die zo Pet Shop Boys-achtig klinkt, dat je hun betrokkenheid vermoedt. Dat is echter niet het geval. Al is de producer niemand minder dan Trevor Horn. Dus die kan weer worden afgevinkt op de bingokaartenRobbie Williams - Difficult For Weirdos
Gebeurt al jaren. Dingen waar je de klok op gelijk kunt zetten in mijn uitzendingenquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we ook gingen Bingo-en vandaag!
Mooie plaat ditquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Tijd voor een fraaie deutsche Schallplatte:Tristan Brusch - Vierzehn
Ja, die gaan we niet meer terug zien hier.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Oudje, uit de tijd dat je hier nog ene Knokkels had
Niet?quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die gaan we niet meer terug zien hier.
Peter Schilling - Major Tom (Völlig Losgelöst)
Oh, ik dacht dat je inside information had.quote:
Ik ben nooit op de hoogte van de laatste roddels. Daar zit je bij mij verkeerd.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je inside information had.
Ik was op zoek naar wat gossip.
Verdorie.... dacht dat jij de gossip koningin van Fok! was.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben nooit op de hoogte van de laatste roddels. Daar zit je bij mij verkeerd.
Die award ben ik misgelopen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Verdorie.... dacht dat jij de gossip koningin van Fok! was.
The Temper Trap - Giving Up Air
Ik ben erg fan van deze:quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:13 schreef Melting het volgende:
Was gisteren bij een andere (en grotere) AH dan normaal, en zag dat ze daar thee hadden van Pickwick die ik nog niet kende:
[ afbeelding ]
Maar hij ging helaas uit het assortiment.![]()
Heb dus de laatste 4 doosjes maar meegenomen tegen 35% korting.
Ik heb hem wel eens gehad, ja. Kaneel voerde de boventoon vond ik.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:13 schreef Melting het volgende:
Was gisteren bij een andere (en grotere) AH dan normaal, en zag dat ze daar thee hadden van Pickwick die ik nog niet kende:
[ afbeelding ]
Maar hij ging helaas uit het assortiment.![]()
Heb dus de laatste 4 doosjes maar meegenomen tegen 35% korting.
Ik vind kaneel wel lekker.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens gehad, ja. Kaneel voerde de boventoon vond ik.
Sorry, was niet mijn bedoeling. Maar paste zo bij deze dag.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb weer een verzoek (zonder "je"...) ontvangenKomt er straks aan.
Geen punt hoor. Als het écht niet inpasbaar was, had ik het gezegdquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, was niet mijn bedoeling. Maar paste zo bij deze dag.
James - Sit Down
Guns N' Roses - November Rain
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:35 schreef DJ11 het volgende:
De pas 19-jarige zangeres Sienna Spiro levert met "Butterfly Effect" een sterke ballad af met jazzy invloeden. Echt een fraai liedje. En een fijne zangstem. Veelbelovend, dus.Sienna Spiro - Butterfly Effect
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:23 schreef DJ11 het volgende:
De voorlaatste nieuwe van vanavond, van een zangeres die pas 19 jaar is. Echt een enorm talent, vind ik. Oordeel zelf:Sienna Spiro - You Stole The Show
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:39 schreef DJ11 het volgende:
Ze is net 20 geworden, deze zangeres. Ik heb er al een paar keer gedraaid. Meer talent in haar kleine teennagel dan overgewaardeerde hypes als Taylor Swift. De nieuwe single is ook weer prachtig:Sienna Spiro - Die On This Hill
Toch een bijzonder moment. En daar past inderdaad zo'n druilerige dag bij.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:28 schreef livelink het volgende:
Wij waren vandaag de urn van mijn moeder gaan bijzetten in het familiegraf van haar ouders. Stel je voor: een begraafplaats in de stromende regen in het natte gras. Eigenlijk precies de sfeer die bij zoiets stoms als het bijzetten van een urn hoort. Een stralend zonnetje zou misplaatst zijn geweest in mijn ogen.
Stemmig weer, inderdaad...quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:28 schreef livelink het volgende:
Wij waren vandaag de urn van mijn moeder gaan bijzetten in het familiegraf van haar ouders. Stel je voor: een begraafplaats in de stromende regen in het natte gras. Eigenlijk precies de sfeer die bij zoiets stoms als het bijzetten van een urn hoort. Een stralend zonnetje zou misplaatst zijn geweest in mijn ogen.
Het was wel afrondend. En mijn vader had gelukkig een goede dag. Gisteren was hij nog op zoek naar mijn moeder, maar vanochtend wist hij dat we haar urn bij gingen zetten en is het besef de hele dag gebleven. Hij was wel emotioneel, maar dat is logisch.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch een bijzonder moment. En daar past inderdaad zo'n druilerige dag bij.
Sienna Spiro - Die On This Hill
Een hele mooie, breekbare stem. En een mooi nummer.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:29 schreef DJ11 het volgende:
De zangeres wier - wier, zeg je dan toch?- nummer ik zo ga draaien, heb ik al een tijdje in het vizier:
[..]
[..]
[..]
Ik wou net zeggen dat ik het ook op de radio had gehoord.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Sinds vorige week staat dit nummer in de TipparadeDus wie weet dat deze zangeres nu eindelijk echt doorbreekt:
Sienna Spiro - Die On This Hill
Incognito feat. Jocelyn Brown - Always There (David Morales remix)
Wij zijn heel goed in raden. Hopelijk slaapt DDM niet meer half.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: het origineel (!) van een nummer uit 1988 dat een cover blijkt te zijn. Ik wacht even met de titel posten, ik ben benieuwd wie als eerste het nummer herkent. Het is nogal... anders.
Heftige dag dus…quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was wel afrondend. En mijn vader had gelukkig een goede dag. Gisteren was hij nog op zoek naar mijn moeder, maar vanochtend wist hij dat we haar urn bij gingen zetten en is het besef de hele dag gebleven. Hij was wel emotioneel, maar dat is logisch.
Kijk, en geef die studenten some slackquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:41 schreef Fogel het volgende:
Rum drinken, voorlopig eindrapport van een aantal studenten doorlezen, metal luisteren... opeens bedenken dat het zaterdag is en dus metal uit en R49 aan
Mocht dat blijken, dan wordt ze tijdig ontwaaktquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij zijn heel goed in raden. Hopelijk slaapt DDM niet meer half.
Welkom Fogel.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:41 schreef Fogel het volgende:
Rum drinken, voorlopig eindrapport van een aantal studenten doorlezen, metal luisteren... opeens bedenken dat het zaterdag is en dus metal uit en R49 aan
Radio 49 is always therequote:Op zaterdag 1 november 2025 20:41 schreef Fogel het volgende:
Bonsoirquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:41 schreef Fogel het volgende:
Ik heb de radio even harder gezetquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij zijn heel goed in raden. Hopelijk slaapt DDM niet meer half.
Geen idee.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:43 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamervraag: Welk nummer horen jullie hier?
Niet zo bekend. Het gaat me om de bekendere versie, uit 1988....quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee.
Zou de artiest nog niet eens weten. Is hij bekend?
Nope!quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk, en geef die studenten some slack
Ah, dat is inderdaad een ander verhaal. Liefdevolle feedback.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nope!
Maar dat is omdat het niet de uiteindelijke versie is van hun rapport. Ik ben examinator geweest in dit vak, dus ik geef ze feedback zodat ze dingen kunnen verbeteren voordat ze het aan de "echte" examinator sturen
Otis Clay - The Only Way Is Up
quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Wie pakt de eeuwige roem?Ik wil graag weten wie in 1988 een grote hit had met een cover hiervan....
quote:
quote:
Not always... dank uquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Radio 49 is always there![]()
Goedenavond en welkom
quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom Fogel.
Geen gamenight vanavond?
Stuur jij dan ook video's terug van de muziek die jij luistert?quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Not always... dank u
[..]
Nee, ben alleen thuis. Ze is ergens met wat vriendinnen in een hut in de bergen. En ik krijg zo nu en dan shady videos van kampvuur en vage muziek
Ik wist het ook niet, maar dit klinkt ook wel heel okequote:Op zaterdag 1 november 2025 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Tot deze week nooit geweten dat de Yazz-hit een cover blijkt te zijn, maar het is toch écht zo. Dit is het origineel:Otis Clay - The Only Way Is Up
Nee, niet liefdevol. Heb ze al gezegd dat ze niet moeten verwachten dat ik veel tijd besteed aan dingen netjes formulerenquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat is inderdaad een ander verhaal. Liefdevolle feedback.
Vandaag niet.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Stuur jij dan ook video's terug van de muziek die jij luistert?
Veel leuker dan de coverquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Tot deze week nooit geweten dat de Yazz-hit een cover blijkt te zijn, maar het is toch écht zo. Dit is het origineel:Otis Clay - The Only Way Is Up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |