Voor de 12” van Don't Go van Yazoo heb ik ooit wel een flink bedrag betaald.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh ja.... die verzameling.
Ik dacht je nu doelde op platen/singles.
De waarde neemt inmiddels af, de hype is wat over.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Jij belegt gewoon in vloeibaar goud
Volgens mij is daar vanuit 2 kanten niet goed gehandeld.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet nu ineens aan Marco B. denken.
Vreemd en vies verhaal…
Tja, dan zorg je dat je daar niet meer in dat gezin komt. Het is echt geen excuus om maar mee te doen omdat er nogal een losse en rare sexuele moraal in dat gezin was. Als je dat ziet, neem je afstand.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij is daar vanuit 2 kanten niet goed gehandeld.
Dat zeker.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, dan zorg je dat je daar niet meer in dat gezin komt. Het is echt geen excuus om maar mee te doen omdat er nogal een losse en rare sexuele moraal in dat gezin was. Als je dat ziet, neem je afstand.
Welke smaak? Heb daarstraks nog een klein beetje malaga gegeten.quote:
Dat is toch met rozijnenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Welke smaak? Heb daarstraks nog een klein beetje malaga gegeten.
[ afbeelding ]
Rumrozijnen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is toch met rozijnen![]()
Heel erg vies vind ik dat.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:33 schreef livelink het volgende:
Kylie - Can't get you out of my head
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:33 schreef Symphonic het volgende:
Dit blijft zo lekker in je kop zitten
Is dat een meneer?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Geproduceerd door deze meneer:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:36 schreef livelink het volgende:
Dank je wel @:DJ11 voor de fijne show!
quote:In hun eerste songwritingsessie samen, schreven Davis en Cathy Dennis Can't Get You Out of My Head voor Kylie Minogue. Uitgebracht in 2001, was dit het eerste nummer met 3.000 airplays in een week in het Verenigd Koninkrijk, bereikte #1 in alle Europese landen op een na en verkocht meer dan 4 miljoen exemplaren. Davis en Dennis ontvingen een Ivor Novello Award voor het componeren van de meest uitgevoerde song van het jaar. Het nummer was oorspronkelijk bedoeld voor Sophie Ellis-Bextor, maar ze wees het af. Davis ontmoette al snel Kylie's A&R-manager Jamie Nelson, die het leuk vond en wilde dat Kylie het opnam. Hoewel Kylie niet de oorspronkelijk geselecteerde artieste was, geloofde Dennis dat Kylie de beste keuze was voor het nummer.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:37 schreef livelink het volgende:
Europe - The final countdown (zodat DJ11 begrijpt waarom hij getagd is)
Wat zal Sophie zich dom gevoeld hebben.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Hij schreef het zelfs, lees ik nu:
[..]
Lief van je. Fijne avond nog!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik haak zo af, want mw. MM komt zo thuis op haar fietsje en ik ga haar van warme koffie voorzien…
Groot gelijk. Fijne avond.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik haak zo af, want mw. MM komt zo thuis op haar fietsje en ik ga haar van warme koffie voorzien…
Fijne avond.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:41 schreef Symphonic het volgende:
Voor ons is dit wel de afsluiter voor vandaag.
We gaan richting de handbal (Nederlandse heren)
Dank Melting!
Veel plezier met de heren!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:41 schreef Symphonic het volgende:
Voor ons is dit wel de afsluiter voor vandaag.
We gaan richting de handbal (Nederlandse heren)
Dank Melting!
Wist niet dat Symph van de heren was?quote:
Hij is ook van de dames. Hij is niet kieskeurig wat dat betreft.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist niet dat Symph van de heren was?
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij is ook van de dames. Hij is niet kieskeurig wat dat betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |