quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit valt nog mee, ik zag ook beelden waarop ze zo de tweelingzus van Beyoncé kon zijn
Wat een leuke activiteiten…quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:42 schreef livelink het volgende:
Tja, ik had vandaag een AI-inspiration day in Amsterdam. En dan hebben we volgende week een hackathon met AI als thema. Dolletjes hoor.
Van dit, meer niet…quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie is die Felly eigenlijk? Zouden we die van iets moeten kennen?
[ afbeelding ]
Op zich wel hoor. Maar die hackathon zie ik dan minder zitten.quote:
Het is weer eens wat andersquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:42 schreef livelink het volgende:
Tja, ik had vandaag een AI-inspiration day in Amsterdam. En dan hebben we volgende week een hackathon met AI als thema. Dolletjes hoor.
Is dat verplicht voor iedereen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Op zich wel hoor. Maar die hackathon zie ik dan minder zitten.
Ja, hoewel ze me niet kunnen verplichten om echt tot 's avonds laat te laten blijven en 's ochtends vroeg de volgende dag weer aanwezig te zijn. Ik zie dat echt niet zitten. Ik wil best 's avonds thuis nog wel wat werken, maar die idioterie van twee dagen ongeveer op kantoor te zijn niet.quote:
Snap ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoewel ze me niet kunnen verplichten om echt tot 's avonds laat te laten blijven en 's ochtends vroeg de volgende dag weer aanwezig te zijn. Ik zie dat echt niet zitten. Ik wil best 's avonds thuis nog wel wat werken, maar die idioterie van twee dagen ongeveer op kantoor te zijn niet.
Woensdagavond...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik.
Wanneer moet ik je bellen, dat je met spoed naar huis moet, omdat er iets ergs gebeurd is?
Hoe laat? En ik ga echt bellen hè? Ik verzin wel iets waarom je naar huis moet komen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Woensdagavond...
Maar goed, dit is mijn 3e hackathon of zo en het is weer zo'n managementspeeltje, maar er is nog nooit iets uit voortgekomen dat vervolgens in de praktijk is gebruikt.
Hoeft niet hoor. Ik heb al aangegeven dat ik dat niet doe.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe laat? En ik ga echt bellen hè? Ik verzin wel iets waarom je naar huis moet komen.
Dat is ook belachelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoewel ze me niet kunnen verplichten om echt tot 's avonds laat te laten blijven en 's ochtends vroeg de volgende dag weer aanwezig te zijn. Ik zie dat echt niet zitten. Ik wil best 's avonds thuis nog wel wat werken, maar die idioterie van twee dagen ongeveer op kantoor te zijn niet.
Geen idee. Wat was dat dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Wonderful Days - Charlie L & Mental T
Is dit met de (illegale) sample die een hoop geld heeft gekost?
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. Wat was dat dan?
[ afbeelding ]
quote:Wonderful Days bevat een sample van Help (Get me some help) van de Nederlandse zanger Tony Ronald, alleen werd het origineel versneld gedraaid (gepitcht). Hier was echter geen toestemming voor gegeven en daarom moest deze versie uit de handel worden gehaald. Er werd snel een nieuwe versie opgenomen met nieuwe vocalen (van Albert West) en instrumenten. Deze nieuwe versie werd direct als vervanger uitgebracht, maar viel minder in de smaak, waardoor de single snel zakte in de hitlijsten.
Live is life gaat er bij mij niet in. Dat klopt gewoon niet in mijn hoofd. Het moet voor mij echt life is live zijn.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Live is life gaat er bij mij niet in. Dat klopt gewoon niet in mijn hoofd. Het moet voor mij echt life is live zijn.
Met de eerste (mislukte) uitgave van Take On Me heb ik nog een leuk bedrag verdiend.quote:
Dat is wel leuk, ja!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de eerste (mislukte) uitgave van Take On Me heb ik nog een leuk bedrag verdiend.
150 Euro voor een geflopte 12 inch single…
Doe je goed. Verzamelaars betalen ooit rare bedragen...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de eerste (mislukte) uitgave van Take On Me heb ik nog een leuk bedrag verdiend.
150 Euro voor een geflopte 12 inch single…
I know, I know…quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe je goed. Verzamelaars betalen ooit rare bedragen...
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:16 schreef livelink het volgende:
Eurythmics - There must be an angel
Oh ja.... die verzameling.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent bij ons thuis geweest…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |