Sorry, was niet mijn bedoeling. Maar paste zo bij deze dag.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb weer een verzoek (zonder "je"...) ontvangenKomt er straks aan.
Geen punt hoor. Als het écht niet inpasbaar was, had ik het gezegdquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, was niet mijn bedoeling. Maar paste zo bij deze dag.
James - Sit Down
Guns N' Roses - November Rain
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:35 schreef DJ11 het volgende:
De pas 19-jarige zangeres Sienna Spiro levert met "Butterfly Effect" een sterke ballad af met jazzy invloeden. Echt een fraai liedje. En een fijne zangstem. Veelbelovend, dus.Sienna Spiro - Butterfly Effect
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:23 schreef DJ11 het volgende:
De voorlaatste nieuwe van vanavond, van een zangeres die pas 19 jaar is. Echt een enorm talent, vind ik. Oordeel zelf:Sienna Spiro - You Stole The Show
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:39 schreef DJ11 het volgende:
Ze is net 20 geworden, deze zangeres. Ik heb er al een paar keer gedraaid. Meer talent in haar kleine teennagel dan overgewaardeerde hypes als Taylor Swift. De nieuwe single is ook weer prachtig:Sienna Spiro - Die On This Hill
Toch een bijzonder moment. En daar past inderdaad zo'n druilerige dag bij.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:28 schreef livelink het volgende:
Wij waren vandaag de urn van mijn moeder gaan bijzetten in het familiegraf van haar ouders. Stel je voor: een begraafplaats in de stromende regen in het natte gras. Eigenlijk precies de sfeer die bij zoiets stoms als het bijzetten van een urn hoort. Een stralend zonnetje zou misplaatst zijn geweest in mijn ogen.
Stemmig weer, inderdaad...quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:28 schreef livelink het volgende:
Wij waren vandaag de urn van mijn moeder gaan bijzetten in het familiegraf van haar ouders. Stel je voor: een begraafplaats in de stromende regen in het natte gras. Eigenlijk precies de sfeer die bij zoiets stoms als het bijzetten van een urn hoort. Een stralend zonnetje zou misplaatst zijn geweest in mijn ogen.
Het was wel afrondend. En mijn vader had gelukkig een goede dag. Gisteren was hij nog op zoek naar mijn moeder, maar vanochtend wist hij dat we haar urn bij gingen zetten en is het besef de hele dag gebleven. Hij was wel emotioneel, maar dat is logisch.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch een bijzonder moment. En daar past inderdaad zo'n druilerige dag bij.
Sienna Spiro - Die On This Hill
Een hele mooie, breekbare stem. En een mooi nummer.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:29 schreef DJ11 het volgende:
De zangeres wier - wier, zeg je dan toch?- nummer ik zo ga draaien, heb ik al een tijdje in het vizier:
[..]
[..]
[..]
Ik wou net zeggen dat ik het ook op de radio had gehoord.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Sinds vorige week staat dit nummer in de TipparadeDus wie weet dat deze zangeres nu eindelijk echt doorbreekt:
Sienna Spiro - Die On This Hill
Incognito feat. Jocelyn Brown - Always There (David Morales remix)
Wij zijn heel goed in raden. Hopelijk slaapt DDM niet meer half.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: het origineel (!) van een nummer uit 1988 dat een cover blijkt te zijn. Ik wacht even met de titel posten, ik ben benieuwd wie als eerste het nummer herkent. Het is nogal... anders.
Heftige dag dus…quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was wel afrondend. En mijn vader had gelukkig een goede dag. Gisteren was hij nog op zoek naar mijn moeder, maar vanochtend wist hij dat we haar urn bij gingen zetten en is het besef de hele dag gebleven. Hij was wel emotioneel, maar dat is logisch.
Kijk, en geef die studenten some slackquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:41 schreef Fogel het volgende:
Rum drinken, voorlopig eindrapport van een aantal studenten doorlezen, metal luisteren... opeens bedenken dat het zaterdag is en dus metal uit en R49 aan
Mocht dat blijken, dan wordt ze tijdig ontwaaktquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij zijn heel goed in raden. Hopelijk slaapt DDM niet meer half.
Welkom Fogel.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:41 schreef Fogel het volgende:
Rum drinken, voorlopig eindrapport van een aantal studenten doorlezen, metal luisteren... opeens bedenken dat het zaterdag is en dus metal uit en R49 aan
Radio 49 is always therequote:Op zaterdag 1 november 2025 20:41 schreef Fogel het volgende:
Bonsoirquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:41 schreef Fogel het volgende:
Ik heb de radio even harder gezetquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij zijn heel goed in raden. Hopelijk slaapt DDM niet meer half.
Geen idee.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:43 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamervraag: Welk nummer horen jullie hier?
Niet zo bekend. Het gaat me om de bekendere versie, uit 1988....quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee.
Zou de artiest nog niet eens weten. Is hij bekend?
Nope!quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk, en geef die studenten some slack
Ah, dat is inderdaad een ander verhaal. Liefdevolle feedback.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nope!
Maar dat is omdat het niet de uiteindelijke versie is van hun rapport. Ik ben examinator geweest in dit vak, dus ik geef ze feedback zodat ze dingen kunnen verbeteren voordat ze het aan de "echte" examinator sturen
Otis Clay - The Only Way Is Up
quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Wie pakt de eeuwige roem?Ik wil graag weten wie in 1988 een grote hit had met een cover hiervan....
quote:
quote:
Not always... dank uquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Radio 49 is always there![]()
Goedenavond en welkom
quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom Fogel.
Geen gamenight vanavond?
Stuur jij dan ook video's terug van de muziek die jij luistert?quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Not always... dank u
[..]
Nee, ben alleen thuis. Ze is ergens met wat vriendinnen in een hut in de bergen. En ik krijg zo nu en dan shady videos van kampvuur en vage muziek
Ik wist het ook niet, maar dit klinkt ook wel heel okequote:Op zaterdag 1 november 2025 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Tot deze week nooit geweten dat de Yazz-hit een cover blijkt te zijn, maar het is toch écht zo. Dit is het origineel:Otis Clay - The Only Way Is Up
Nee, niet liefdevol. Heb ze al gezegd dat ze niet moeten verwachten dat ik veel tijd besteed aan dingen netjes formulerenquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat is inderdaad een ander verhaal. Liefdevolle feedback.
Vandaag niet.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Stuur jij dan ook video's terug van de muziek die jij luistert?
Veel leuker dan de coverquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Tot deze week nooit geweten dat de Yazz-hit een cover blijkt te zijn, maar het is toch écht zo. Dit is het origineel:Otis Clay - The Only Way Is Up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |