SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Welke titel had je willen maken? Misschien is MadMaster of een andere mod zo aardig om het even aan te passen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh shit, dat ging niet goed, ik wilde een andere titel maken
Oké, dan herhaal ik nog een keer wat ik in de voorlaatste post van het vorige topic zei:quote:
quote:Vanavond is er uitzending. Om 21:00 uur 'Golden Oldies' met @Melting, daaraan voorafgaand heb ik draaiplannen. Ik begin uiterlijk om 19:00 uur, misschien nog wat eerder. Ik zal het hier in het topic melden.
Oké, die memo had ik gemist.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Mad is geen mod meer, maar ik heb al gevraagd of een mod het kan wijzigen
Ik zit nu nog bij mijn vader. Kan zijn dat ik wat later inschakel.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:26 schreef DJ11 het volgende:
De uitzending gaat om 18:30 uur beginnen vanavond. Als ik later begin, kom ik niet over18:30 uur dus
Vooraf-track om 18:26 uur.quote:Programma voor vandaag:
18:30 uur: DJ11 - 498, For Real
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Goedenavond, welkomquote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:26 schreef livelink het volgende:
Kom net binnen lopen en tune dus maar meteen in. Moet zo wel nog eten, dus tussendoor zal ik ook weer even weg zijn.
Welkom terug. Komt vast nog een keer langs, dat liedjequote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:50 schreef livelink het volgende:
En terug. Hoorde nog wel wat nummers, maar niet heel goed, dus ik kan niet oordelen over Space.
Er zit een ritmisch trucje in de coupletten; luister het later maar eens terug.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:59 schreef Symphonic het volgende:
Holy Moly… Dit klinkt wel goed, maar mijn hersenen raken in de war van de drummer
Ik ga het zeker nog een keer terugluisteren.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er zit een ritmisch trucje in de coupletten; luister het later maar eens terug.
Een heel glad bruggetjequote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:03 schreef DJ11 het volgende:
Zou dit nummer een bruggetje kunnen zijn naar een verzoekje van Symphonic?![]()
Wax - Bridge To Your Heart
Het zit goed in elkaar. Synthpop van de bovenste plank.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoor echt zoveel dingen in dit nummer….
Ik kende het ook niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:05 schreef DJ11 het volgende:
Het verzoekje van Symph dat er zo aan komt, kende ik overigens niet. Of ik had het verdrongen, dat kan ook
That’s nice!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:22 schreef DJ11 het volgende:
Kijk eens wie ze heeft gecharterd:
Tami Neilson feat. Neil Finn - Neon Cowgirl
Ik denk het nog niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:26 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje #2 van Symphonic en #3 komt er meteen achteraanStan Ridgway - Camouflage
Luistert DDM overigens ook mee?
Fijne plaat, inderdaad. En wat je in DM vertelde, wist ik niet. Dat de zanger erg ziek is geweest, maar nu gelukkig weer kan optreden.quote:
Na doodgegooid te worden met Forever Young is deze wel weer heel fijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:37 schreef DJ11 het volgende:
Ik moest ineens hier aan denken...Alphaville - Big In Japan
Ik heb in de auto eigenlijk ook altijd de USB-stick aan, meestal op shuffle. Ik moet wel zeggen dat ik vrij weinig rijd sinds ik werk in m'n woonplaats.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:41 schreef Symphonic het volgende:
Op de heenweg luisterde ik naar een van de NDR zneder, erg fijn. Jaren 80 muziek met heel veel nuttige informatie er omheen, maar helaas zit ik nu buiten het bereik van die zender. Vorig jaar luisterde ik heel veel naar 80s80s.de maar die gaat in de e regio ook niet helemaal lekker op de DAB+
Dus heb ik mijn usb stick maar op shuffle gezet. Ik heb de hele week nig niet twee keer hetzelfde nummer gehoord.
Staat ook lekker veel NDW op.
Eens. Hier is dat precies andersom. Maar ik klaag niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Na doodgegooid te worden met Forever Young is deze wel weer heel fijn.
Je beschrijft hier precies het probleem van Indiequote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:52 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet niet helemaal wat ik hier van moet vinden.
Ik mis een beetje de synergie tussen ons bandleden…
Iedereen doet zijn ding, maar ik mis het echte samen
Zal ook wel een beetje de sound zijn. Overigens hebben we nu 7 nieuwe nummers gehad. Nog 4 te gaan, dus het valt meequote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:52 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet niet helemaal wat ik hier van moet vinden.
Ik mis een beetje de synergie tussen ons bandleden…
Iedereen doet zijn ding, maar ik mis het echte samen
Goedenavond, welkom bij je voorprogrammaquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:55 schreef Melting het volgende:
Goede avond.
Kom net van een verjaardag. Vandaar dat ik iets later ben.
Olaquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:55 schreef Melting het volgende:
Goede avond.
Kom net van een verjaardag. Vandaar dat ik iets later ben.
Zolang het niet de ninja turtles zijn.quote:
Die waren toen nog niet geborenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Zolang het niet de ninja turtles zijn.
Ik vind het knap als mensen dat zo horen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamervraag: wie horen we hier zingen? (bandnaam is genoeg)
Ja nu ik het weet hoor ik het wel….quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:01 schreef DJ11 het volgende:
De zanger van The Lighthouse Family, met zijn nieuwe solo-single:Tunde Baiyewu - Rain To A Rainbow
Had ik nooit geraden.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:01 schreef DJ11 het volgende:
De zanger van The Lighthouse Family, met zijn nieuwe solo-single:Tunde Baiyewu - Rain To A Rainbow
We moeten een beetje scherpte gaan creëren, want ook in de toekomst komen er afleveringen van de beruchte The Connectionquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Speciaal voor DDM:Laurent Voulzy - Les Nuits Sans Kim Wilde
il y a beaucoup de nuits qui passent sans que je pense à Kim Wildequote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Speciaal voor DDM:Laurent Voulzy - Les Nuits Sans Kim Wilde
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Volgens mij is dit dan ook voor Symphonic
Ik moest het even door de translator gooien.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:07 schreef Symphonic het volgende:
il y a beaucoup de nuits qui passent sans que je pense à Kim Wilde
Hij was nogal idolaat van Kim Wilde, nam dit nummer op en uiteindelijk speelde zij in de videoclip en deed ze ook nog wat backing vocals. Zie de link in de titel hierbovenquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moest het even door de translator gooien.
Ik hoorde meteen dat hij het was.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:15 schreef DJ11 het volgende:
Het is niemand minder dan Charlie Winston, met de tweede single van zijn aanstaande albumCharlie Winston - Kick Out Of You
Staat niet klaar. Welk nummer heb ik gemist? (Misschien de volgende keer)quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:16 schreef Symphonic het volgende:
En hierna weer Same title different song?
Die zanger mag je sowieso skippen.quote:
Ik heb van de week Long blond animal aangezet.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Tegen het eind van de uitzending komt George Kooymans uiteraard aan bod. Ik draai dan een nummer dat je minder vaak hoort. Alle klassiekers zijn deze week toch al 96 keer op de radio geweest...
Blijf het wel bijzonder vinden.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:20 schreef DJ11 het volgende:
In een talkshow op tv ging het deze week vooral over de reality soap waar hij in zat, maar Ozzy Osbourne gaat toch echt de boeken in als frontman van Black Sabbath; een zeer invloedrijke band die zo'n beetje het metal-genre heeft uitgevonden.Ozzy Osbourne - Dreamer
Ook hierna geen Same Title, etc...
Wow!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:23 schreef DJ11 het volgende:
De voorlaatste nieuwe van vanavond, van een zangeres die pas 19 jaar is. Echt een enorm talent, vind ik. Oordeel zelf:Sienna Spiro - You Stole The Show
Ik ben ook geen kenner hoor, maar de basale kennis is wel aanwezig. De oppervlakkigheid in die talkshow stoorde me. Binnen no-time zaten ze praten over andere reality soaps, zoals die van Gerard Joling en Frans Bauerquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijf het wel bijzonder vinden.
99% van degene die even wilden melden dat Ozzy dood was, hadden amper van hem gehoord.
Beetje hypocriet allemaal. (Zeg niet dat dat bij jou is, DJ11).
Dat kan ik me niet helemaal voorstellen eigenlijk. Als je al niet wist dat hij de zanger/voorman was van Black Sabbath, dan kende je hem vast wel als het excentrieke hoofd van de Osbourne-familyquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijf het wel bijzonder vinden.
99% van degene die even wilden melden dat Ozzy dood was, hadden amper van hem gehoord.
Beetje hypocriet allemaal. (Zeg niet dat dat bij jou is, DJ11).
Als ik hem zag samen met Sharon moet ik altijd aan de Adams Family denken op een of andere manierquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet helemaal voorstellen eigenlijk. Als je al niet wist dat hij de zanger/voorman was van Black Sabbath, dan kende je hem vast wel als het excentrieke hoofd van de Osbourne-family
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik hem zag samen met Sharon moet ik altijd aan de Adams Family denken op een of andere manier
Kelly lijkt inmiddels op Morticiaquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik hem zag samen met Sharon moet ik altijd aan de Adams Family denken op een of andere manier
Ik vond ze altijd wel leuk samen. Heel verschillend en toch pasten ze bij elkaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar heb je het alquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kelly lijkt inmiddels op Morticia
Dit blijft een heel bijzonder nummer.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik ontdekte recent een nummer van Prefab Sprout dat ik niet kende, maar meteen erg gaaf vond. Een beetje een mix van twee andere nummers, voor mijn gevoel. Dit is er daar één van. Die andere volgt hierna en daarna uiteraard dat bewuste nummer zelfRialto - Monday Morning 5:19 (Widescreen)
Ze pasten heel goed bij elkaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond ze altijd wel leuk samen. Heel verschillend en toch pasten ze bij elkaar.
Nice, very nicequote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik ontdekte recent een nummer van Prefab Sprout dat ik niet kende, maar meteen erg gaaf vond. Een beetje een mix van twee andere nummers, voor mijn gevoel. Dit is er daar één van. Die andere volgt hierna en daarna uiteraard dat bewuste nummer zelfRialto - Monday Morning 5:19 (Widescreen)
Dat is niks voor jouquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Eerdere deze uitzending draaide ik Kae Tempest met "Sunshine On Catford". Ik had dat nummer in m'n map opgeslagen, om pas een week later te vernemen wie eigenlijk het refrein zingt. Dat is ene Neil Tennant.
Ik had het écht niet in de gaten... Nog nooit meegemaakt. Ik dacht dat het gewoon de stem van Kae Tempest zelf was...
Hoe dan ook, hier is:Pet Shop Boys - Left To My Own Devices (single version)
Inderdaad. Ik was inderdaad ook behoorlijk verbaasd toen ik het las. Gelukkig had ik het nummer wél opgeslagenquote:
Je onderbewuste hoorde het waarschijnlijk dan wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik was inderdaad ook behoorlijk verbaasd toen ik het las. Gelukkig had ik het nummer wél opgeslagen
Ik denk dat ik deze beeldspraak niet snap.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Giet 3 liter Monday Morning 5:19 in een schaal, mix dit met een flinke dosis Left To My Own Devices en dan komt dit eruit rollenPrefab Sprout - A Prisoner Of The Past
Ik hoor het (nog) niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Giet 3 liter Monday Morning 5:19 in een schaal, mix dit met een flinke dosis Left To My Own Devices en dan komt dit eruit rollenPrefab Sprout - A Prisoner Of The Past
Ik bedoel dat het nummer een beetje een mix van beiden is. Hoog Rialto-gehalte, hoog Pet Shop Boys-gehalte.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze beeldspraak niet snap.
Het begin is in ieder geval al mooi.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:40 schreef DJ11 het volgende:
The Divine Comedy, de Noord-Ierse chamber pop-formatie rond Neil Hannon, is terug met fraai, stemmig, ingetogen en mooi geproduceerd nummer:The Divine Comedy - The Last Time I Saw The Old Man
Dat snap ik welquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:42 schreef DJ11 het volgende:
Neil Hannon wordt weleens vergeleken met Scott Walker, die zanger uit de 60s/70s.
Die Heartbreakers doen tegenwoordig mee met Joan Jett…quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Door al die Don't Break My Heart-nummers heeft -ie deze keer The Heartbreakers maar thuis gelaten...Tom Petty - A Face In The Crowd
Die zijn daarna samengegaan met Joan Jettquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Door al die Don't Break My Heart-nummers heeft -ie deze keer The Heartbreakers maar thuis gelaten...Tom Petty - A Face In The Crowd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Ik was net precies hetzelfde aan het typenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die Heartbreakers doen tegenwoordig mee met Joan Jett…
Volgens livelink en Symph
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die zijn daarna samengegaan met Joan JettSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik ben het wel met je eens, ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: Golden Earring.
Alle bekende hits zijn de afgelopen dagen veelvuldig voorbijgekomen (en terecht). Ik draai zo een minder bekende en ook niet zo'n succesvolle single van ze, die ik altijd een beetje ondergewaardeerd heb gevonden...
Ik wist wel dat hij ook voor anderen schreef. Niet voor wie of wat.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
George Kooymans was het muzikale genie van Golden Earring, maar schreef ook de nodige nummers voor andere artiesten (wat ik eerlijk gezegd niet wist). De voorlaatste track van vanavond is er een voorbeeld van...Earth & Fire - Seasons
Ook geen geweldig zanger, maar aangenamer dan Barryquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
En natuurlijk George die hier zingt.
Europe - The final countdownquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Wie mij een beetje kent, weet ook al wat de slotsong is vanavond
Helaas niet. Het is niet Golden Earring-gerelateerd, sorry.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoop stiekem op iets van de Vreemde Kostgangers als afsluiter..
Ook iets met Seasons, gok ikquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Wie mij een beetje kent, weet ook al wat de slotsong is vanavond
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Seasons in the Abyss@:Melting
Ik ga door voor de koelkastquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Als ik één "Seasons" draai, moet die andere natuurlijk ook. Nummer 1 in mijn jaarlijst van 2021:Rhys Lewis - Seasons
En daarom scorr ik steeds 0 punten bij de quiz.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Nog zo’n slimme actie https://www.nu.nl/binnenl(...)-het-stuur-laat.html
Rijbewijs van de vader per direct innemen..quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
PSB in the connection kwam ik dan ook niet opquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
En daarom scorr ik steeds 0 punten bij de quiz.
Ik vond het zelf allemaal heel duidelijkquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
PSB in the connection kwam ik dan ook niet op
Ook nog een baby in de auto. Bewijst maar weer dat je geen hersens hoeft te hebben om kinderen te verwekken.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Rijbewijs van de vader per direct innemen..
Jij bedankt voor die paar nummers dat ik er bij wasquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:59 schreef DJ11 het volgende:
Dank voor het luisteren, veel plezier zo met Melting
Past mooi bij de slotsongs van DJ11quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:00 schreef Melting het volgende:
En we zijn weer los.
Natuurlijk krijgen jullie de eerste weer van me cadeau:
[ afbeelding ]
De klapperrrrrrrrrrr van de weekquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:00 schreef Melting het volgende:
En we zijn weer los.
[ afbeelding ]
Ga jij nu elke avond uit eten in je vakantie?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:02 schreef Symphonic het volgende:
Dank DJ11
Weer wat verrassend leuke nieuwe schoenen gehoord.
Eet smakelijk voor zo.
Lijkt wel een beetje op Fats Domino op die fotoquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:00 schreef Melting het volgende:
En we zijn weer los.
[ afbeelding ]
Ik vond het ook geen Billy. Eerder een Bill.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op Fats Domino op die foto
Zo danquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Laten we de naam gewoon maar afbrekenquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Laten we de naam gewoon maar afkorten
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als -ie Sammy 5 uur heeft gezongen, zal -ie wel een keer moe zijn
Nee niet elke avond.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga jij nu elke avond uit eten in je vakantie?
[..]
quote:
quote:
[..]
Volgens mij misschien zelfs met 5, maar in elk geval met Colin de drummerquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Doedezemaar weet jij of ze ten tijde van het opnemen van dit nummer met 3 of met 4 waren?
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Daar waar Rod nog een tijdje goede vrienden mee
Kan ook prima. Ben geen fan van hun Weizener, moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij gebrek aan een goed bierglas hier, hou ik het gewoon bij pils uit blik vanavond.. HJ in dit geval
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht even dt je een plaatje van Yorick had opgezet
Ik ook niet. Zegt wel genoeg over het rechtssysteem in de Statesquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik snap nóg steeds niet waarom die man niet achter de tralies zit
Daar blijf je wel helder van.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:15 schreef livelink het volgende:
Ik zat aan deze: [ afbeelding ]
Had mijn man per ongeluk gekocht, maar was eigenlijk helemaal niet slecht.
Heb je weer een kaartje?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:19 schreef Symphonic het volgende:
https://www.afaslive.nl/agenda/starman
Alcoholvrij wordt steeds beter. Ik heb laatst op het terras ook een keertje alcoholvrije biertjes gedronken. Vooral Leffe Blond bevalt me prima.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:15 schreef livelink het volgende:
Ik zat aan deze: [ afbeelding ]
Had mijn man per ongeluk gekocht, maar was eigenlijk helemaal niet slecht.
Nee, ik wil niet meer naar die grote zalen.quote:
Ik vind er niets aan.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Alcoholvrij wordt steeds beter. Ik heb laatst op het terras ook een keertje alcoholvrije biertjes gedronken. Vooral Leffe Blond bevalt me prima.
Ik vond Heineken 0,0 altijd wel prima.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind er niets aan.
Ik ken er maar 1 die een beetje te drinken is.
Dat is wel heel makkelijk.quote:
quote:
Ja, daar is over nagedacht.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die rechter heeft z'n shirtje net zo dat z'n tepels eruit vallen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die rechter heeft z'n shirtje net zo dat z'n tepels eruit vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |