Pet Shop Boys - Left To My Own Devices (single version)
Dat is niks voor jouquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Eerdere deze uitzending draaide ik Kae Tempest met "Sunshine On Catford". Ik had dat nummer in m'n map opgeslagen, om pas een week later te vernemen wie eigenlijk het refrein zingt. Dat is ene Neil Tennant.
Ik had het écht niet in de gaten... Nog nooit meegemaakt. Ik dacht dat het gewoon de stem van Kae Tempest zelf was...
Hoe dan ook, hier is:Pet Shop Boys - Left To My Own Devices (single version)
Inderdaad. Ik was inderdaad ook behoorlijk verbaasd toen ik het las. Gelukkig had ik het nummer wél opgeslagenquote:
Je onderbewuste hoorde het waarschijnlijk dan wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik was inderdaad ook behoorlijk verbaasd toen ik het las. Gelukkig had ik het nummer wél opgeslagen
Prefab Sprout - A Prisoner Of The Past
Ik denk dat ik deze beeldspraak niet snap.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Giet 3 liter Monday Morning 5:19 in een schaal, mix dit met een flinke dosis Left To My Own Devices en dan komt dit eruit rollenPrefab Sprout - A Prisoner Of The Past
Ik hoor het (nog) niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Giet 3 liter Monday Morning 5:19 in een schaal, mix dit met een flinke dosis Left To My Own Devices en dan komt dit eruit rollenPrefab Sprout - A Prisoner Of The Past
Ik bedoel dat het nummer een beetje een mix van beiden is. Hoog Rialto-gehalte, hoog Pet Shop Boys-gehalte.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze beeldspraak niet snap.
The Divine Comedy - The Last Time I Saw The Old Man
Het begin is in ieder geval al mooi.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:40 schreef DJ11 het volgende:
The Divine Comedy, de Noord-Ierse chamber pop-formatie rond Neil Hannon, is terug met fraai, stemmig, ingetogen en mooi geproduceerd nummer:The Divine Comedy - The Last Time I Saw The Old Man
Dat snap ik welquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:42 schreef DJ11 het volgende:
Neil Hannon wordt weleens vergeleken met Scott Walker, die zanger uit de 60s/70s.
Tom Petty - A Face In The Crowd
Die Heartbreakers doen tegenwoordig mee met Joan Jett…quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Door al die Don't Break My Heart-nummers heeft -ie deze keer The Heartbreakers maar thuis gelaten...Tom Petty - A Face In The Crowd
Die zijn daarna samengegaan met Joan Jettquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Door al die Don't Break My Heart-nummers heeft -ie deze keer The Heartbreakers maar thuis gelaten...Tom Petty - A Face In The Crowd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Ik was net precies hetzelfde aan het typenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die Heartbreakers doen tegenwoordig mee met Joan Jett…
Volgens livelink en Symph
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die zijn daarna samengegaan met Joan JettSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik ben het wel met je eens, ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: Golden Earring.
Alle bekende hits zijn de afgelopen dagen veelvuldig voorbijgekomen (en terecht). Ik draai zo een minder bekende en ook niet zo'n succesvolle single van ze, die ik altijd een beetje ondergewaardeerd heb gevonden...
Earth & Fire - Seasons
Ik wist wel dat hij ook voor anderen schreef. Niet voor wie of wat.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
George Kooymans was het muzikale genie van Golden Earring, maar schreef ook de nodige nummers voor andere artiesten (wat ik eerlijk gezegd niet wist). De voorlaatste track van vanavond is er een voorbeeld van...Earth & Fire - Seasons
Ook geen geweldig zanger, maar aangenamer dan Barryquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
En natuurlijk George die hier zingt.
Europe - The final countdownquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Wie mij een beetje kent, weet ook al wat de slotsong is vanavond
Helaas niet. Het is niet Golden Earring-gerelateerd, sorry.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoop stiekem op iets van de Vreemde Kostgangers als afsluiter..
Ook iets met Seasons, gok ikquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Wie mij een beetje kent, weet ook al wat de slotsong is vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |