We moeten een beetje scherpte gaan creëren, want ook in de toekomst komen er afleveringen van de beruchte The Connectionquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Speciaal voor DDM:Laurent Voulzy - Les Nuits Sans Kim Wilde
il y a beaucoup de nuits qui passent sans que je pense à Kim Wildequote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Speciaal voor DDM:Laurent Voulzy - Les Nuits Sans Kim Wilde
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Volgens mij is dit dan ook voor Symphonic
Ik moest het even door de translator gooien.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:07 schreef Symphonic het volgende:
il y a beaucoup de nuits qui passent sans que je pense à Kim Wilde
Hij was nogal idolaat van Kim Wilde, nam dit nummer op en uiteindelijk speelde zij in de videoclip en deed ze ook nog wat backing vocals. Zie de link in de titel hierbovenquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moest het even door de translator gooien.
Kristine W - Feel What You Want (Rollo's Rhythm radio edit)
Charlie Winston - Kick Out Of You
Ik hoorde meteen dat hij het was.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:15 schreef DJ11 het volgende:
Het is niemand minder dan Charlie Winston, met de tweede single van zijn aanstaande albumCharlie Winston - Kick Out Of You
Staat niet klaar. Welk nummer heb ik gemist? (Misschien de volgende keer)quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:16 schreef Symphonic het volgende:
En hierna weer Same title different song?
Die zanger mag je sowieso skippen.quote:
Ozzy Osbourne - Dreamer
Ik heb van de week Long blond animal aangezet.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Tegen het eind van de uitzending komt George Kooymans uiteraard aan bod. Ik draai dan een nummer dat je minder vaak hoort. Alle klassiekers zijn deze week toch al 96 keer op de radio geweest...
Sienna Spiro - You Stole The Show
Blijf het wel bijzonder vinden.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:20 schreef DJ11 het volgende:
In een talkshow op tv ging het deze week vooral over de reality soap waar hij in zat, maar Ozzy Osbourne gaat toch echt de boeken in als frontman van Black Sabbath; een zeer invloedrijke band die zo'n beetje het metal-genre heeft uitgevonden.Ozzy Osbourne - Dreamer
Ook hierna geen Same Title, etc...
Wow!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:23 schreef DJ11 het volgende:
De voorlaatste nieuwe van vanavond, van een zangeres die pas 19 jaar is. Echt een enorm talent, vind ik. Oordeel zelf:Sienna Spiro - You Stole The Show
Ik ben ook geen kenner hoor, maar de basale kennis is wel aanwezig. De oppervlakkigheid in die talkshow stoorde me. Binnen no-time zaten ze praten over andere reality soaps, zoals die van Gerard Joling en Frans Bauerquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijf het wel bijzonder vinden.
99% van degene die even wilden melden dat Ozzy dood was, hadden amper van hem gehoord.
Beetje hypocriet allemaal. (Zeg niet dat dat bij jou is, DJ11).
Dat kan ik me niet helemaal voorstellen eigenlijk. Als je al niet wist dat hij de zanger/voorman was van Black Sabbath, dan kende je hem vast wel als het excentrieke hoofd van de Osbourne-familyquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijf het wel bijzonder vinden.
99% van degene die even wilden melden dat Ozzy dood was, hadden amper van hem gehoord.
Beetje hypocriet allemaal. (Zeg niet dat dat bij jou is, DJ11).
Als ik hem zag samen met Sharon moet ik altijd aan de Adams Family denken op een of andere manierquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet helemaal voorstellen eigenlijk. Als je al niet wist dat hij de zanger/voorman was van Black Sabbath, dan kende je hem vast wel als het excentrieke hoofd van de Osbourne-family
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik hem zag samen met Sharon moet ik altijd aan de Adams Family denken op een of andere manier
Kelly lijkt inmiddels op Morticiaquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik hem zag samen met Sharon moet ik altijd aan de Adams Family denken op een of andere manier
Ik vond ze altijd wel leuk samen. Heel verschillend en toch pasten ze bij elkaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Rialto - Monday Morning 5:19 (Widescreen)
Daar heb je het alquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kelly lijkt inmiddels op Morticia
Dit blijft een heel bijzonder nummer.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik ontdekte recent een nummer van Prefab Sprout dat ik niet kende, maar meteen erg gaaf vond. Een beetje een mix van twee andere nummers, voor mijn gevoel. Dit is er daar één van. Die andere volgt hierna en daarna uiteraard dat bewuste nummer zelfRialto - Monday Morning 5:19 (Widescreen)
Ze pasten heel goed bij elkaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond ze altijd wel leuk samen. Heel verschillend en toch pasten ze bij elkaar.
Nice, very nicequote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik ontdekte recent een nummer van Prefab Sprout dat ik niet kende, maar meteen erg gaaf vond. Een beetje een mix van twee andere nummers, voor mijn gevoel. Dit is er daar één van. Die andere volgt hierna en daarna uiteraard dat bewuste nummer zelfRialto - Monday Morning 5:19 (Widescreen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |