Ik snap nóg steeds niet waarom die man niet achter de tralies zitquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Daar waar Rod nog een tijdje goede vrienden mee
Kan ook prima. Ben geen fan van hun Weizener, moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij gebrek aan een goed bierglas hier, hou ik het gewoon bij pils uit blik vanavond.. HJ in dit geval
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht even dt je een plaatje van Yorick had opgezet
Ik ook niet. Zegt wel genoeg over het rechtssysteem in de Statesquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik snap nóg steeds niet waarom die man niet achter de tralies zit
Daar blijf je wel helder van.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:15 schreef livelink het volgende:
Ik zat aan deze: [ afbeelding ]
Had mijn man per ongeluk gekocht, maar was eigenlijk helemaal niet slecht.
Heb je weer een kaartje?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:19 schreef Symphonic het volgende:
https://www.afaslive.nl/agenda/starman
Alcoholvrij wordt steeds beter. Ik heb laatst op het terras ook een keertje alcoholvrije biertjes gedronken. Vooral Leffe Blond bevalt me prima.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:15 schreef livelink het volgende:
Ik zat aan deze: [ afbeelding ]
Had mijn man per ongeluk gekocht, maar was eigenlijk helemaal niet slecht.
Nee, ik wil niet meer naar die grote zalen.quote:
Ik vind er niets aan.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Alcoholvrij wordt steeds beter. Ik heb laatst op het terras ook een keertje alcoholvrije biertjes gedronken. Vooral Leffe Blond bevalt me prima.
Ik vond Heineken 0,0 altijd wel prima.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind er niets aan.
Ik ken er maar 1 die een beetje te drinken is.
Dat is wel heel makkelijk.quote:
quote:
Ja, daar is over nagedacht.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die rechter heeft z'n shirtje net zo dat z'n tepels eruit vallen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die rechter heeft z'n shirtje net zo dat z'n tepels eruit vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |