Die nieuwe lijsttrekker deed het prima van wat ik gezien heb.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:35 schreef capricia het volgende:
Ik vind de wederopstanding van Forum wel de grootste verrassing.
Zag dat ook niet in de peilingen zo.
Nee die is wel klaar.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:49 schreef phpmystyle het volgende:
Hopelijk wordt Esmalah de vervanger voor Timmermans.
Het is een act die is afgekeken van Marine Le Pen. Een beetje informeel doen, benaderbaar en likable proberen over te komen. Maar ondertussen gewoon een ranzig drekprogramma hebben.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja die De Vos doet het niet slecht. Had er eigenlijk niks van verwacht, want heel charismatisch is ze niet.
Maar ik denk dat haar girl next soor uitstraling wel helpt. Niet echt knap of lelijk en een wat VWO-scholier type. Heeft toch een soort gunfactor bij velen.
En met relatief weinig media-aandacht ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die nieuwe lijsttrekker deed het prima van wat ik gezien heb.
Het probleem met FvD is natuurlijk het verleden en de andere maffe figuren die nog altijd onderdeel zijn van te de partij. Om nog maar te zwijgen over de aanhang, waar behoorlijk wat discutabele individuen tussenzitten.
Het is niet het verleden. Dat is het hele punt. Ze zitten er allemaal nog.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die nieuwe lijsttrekker deed het prima van wat ik gezien heb.
Het probleem met FvD is natuurlijk het verleden en de andere maffe figuren die nog altijd onderdeel zijn van te de partij. Om nog maar te zwijgen over de aanhang, waar behoorlijk wat discutabele individuen tussenzitten.
Het is toch ook gewoon de trend die we zien? Schuiven tussen blokken gebeurt niet zo heel veel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat denk jij omdat het ver van je af staat.
Nah. Over anderhalf jaar alweer Provinciaalse verkiezingen. Dan blijft er van de BBB niets over daar. Daar kan wel omheen worden gewerktquote:
Vast een grote kans dat het of deze vrouw wordt of misschien Habtamu de Hoop. De eerstgenoemde is moslima en heeft een hoofddoekje, de tweede een donkere huidskleur. Dat is de droom voor een partij als GroenLinks-PvdA. Misschien vormen ze wel een duo. Dan nog een lhbt-er erbij en het feestje is compleet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:49 schreef phpmystyle het volgende:
Hopelijk wordt Esmalah de vervanger voor Timmermans.
Gigantisch aanwezig op sociale media en posters overal.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:54 schreef capricia het volgende:
[..]
En met relatief weinig media-aandacht ook.
Tenminste, ik zag 3 zetels Jimmy Dijk veel vaker op tv dan Forum.
Ze hadden een hele zware socialmediacampagne. Ik zag de porem van Lidewij overal en ik ben niet eens de doelgroep.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:54 schreef capricia het volgende:
[..]
En met relatief weinig media-aandacht ook.
Tenminste, ik zag 3 zetels Jimmy Dijk veel vaker op tv dan Forum.
Steeds als ik de tv aanzette zag ik Dijk wel ergens.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gigantisch aanwezig op sociale media en posters overal.
Nee Lahlah is wel klaar na dat Tilburg lek. Dat wordt eerder Moorman.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Vast een grote kans dat het of deze vrouw wordt of misschien Habtamu de Hoop. De eerstgenoemde is moslima en heeft een hoofddoekje, de tweede een donkere huidskleur. Dat is de droom voor een partij als GroenLinks-PvdA. Misschien vormen ze wel een duo. Dan nog een lhbt-er erbij en het feestje is compleet.
Splinter, bestaat dat eigenlijk nog, met Femke Merel?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:54 schreef Hexagon het volgende:
Bij de SP zal de moed wel flink in de schoenen gezakt zijn. Dat is gewoon weer een splinterpartij.
Nee die is er mee gestopt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Splinter, bestaat dat eigenlijk nog, met Femke Merel?
Ik snap die ophef niet zo goed, die vrouw wilde graag burgemeester van Tilburg worden, wat is daar mis mee? Het wordt veel te veel geïnterpreteerd als een gebrek aan loyaliteit, maar dit is schijnbaar haar droombaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee Lahlah is wel klaar na dat Tilburg lek. Dat wordt eerder Moorman.
Een nieuwe lijsttrekker doet veel veranderen zo blijkt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:54 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is niet het verleden. Dat is het hele punt. Ze zitten er allemaal nog.
Dat is een andere doelgroep. Bij FvD zijn ze in huncsocial media marketing hun tijd echt echt wel vooruit.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Steeds als ik de tv aanzette zag ik Dijk wel ergens.
Juist.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is een andere doelgroep. Bij FvD zijn ze in huncsocial media marketing hun tijd echt echt wel vooruit.
Dat willen ze misschien wel. Maar geen meerderheid.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:50 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
D66 wil gedwongen uitkoop en verder met het stikstofdossier. Dat gaat BBB niet meemaken.
Ik zag overal Bontebal en ik ben compleet van God los.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:55 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ze hadden een hele zware socialmediacampagne. Ik zag de porem van Lidewij overal en ik ben niet eens de doelgroep.
Het is niet mega ernstig. Maar op een apenrots waar meerderen de leider willen zijn denk ik dat dat wel fataal is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik snap die ophef niet zo goed, die vrouw wilde graag burgemeester van Tilburg worden, wat is daar mis mee? Het wordt veel te veel geïnterpreteerd als een gebrek aan loyaliteit, maar dit is schijnbaar haar droombaan.
Terechte vraag.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:55 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me af op JA21 de boel bij elkaar kan houden.
datgaat jetten niet doenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bbb moet er sowieso bij voor 1e kamer. En sgp is er ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |