Allemaal op vakantie. Alle bedrijven dicht.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Daarom zei ik alle VVD stemmers het land uit en opnieuw stemmen.
de Vos heeft het goed gedaan inderdaad.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:35 schreef capricia het volgende:
Ik vind de wederopstanding van Forum wel de grootste verrassing.
Zag dat ook niet in de peilingen zo.
Zijn het niet gewoon “gratis” stemmen van ex PVV stemmers?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:37 schreef vosss het volgende:
[..]
de Vos heeft het goed gedaan inderdaad.
Zou kunnen. Ik vind haar in elk geval een meer dan goede vervanger van die cokesnuivende reptielen idioot.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Zijn het niet gewoon “gratis” stemmen van ex PVV stemmers?
Eens, maar het blijft Forum, die kunnen zo weer omslaan/ruzie onderling krijgen. En ook bepaalde ideeen zijn natuurlijk niet uit de partijquote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik vind haar in elk geval een meer dan goede vervanger van die cokesnuivende reptielen idioot.
Die is compleet de weg kwijt.
Denk dat haar een mooie toekomst wacht in Den Haag
Een partij die anno 2025 pleit voor normalisatie van de relatie met Rusland is een gevaar voor onze nationale veiligheid. Dat zou op zichzelf al een enorme rode vlag moeten zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:32 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Lidewij is redelijk rustig, Corona ligt ondertussen 4 jaar achter ons, een deel van de partij punten zijn helemaal niet zo vreemd, Gideon is al tijden niet meer in het nieuws, alternatief voor een PVV.
Het wappiegeluid ligt volgens mij al pak hem beet 2 jaar stil daar.
Waar een wil is is een weg. En de Vos heeft de wil denk ik wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens, maar het blijft Forum, die kunnen zo weer omslaan/ruzie onderling krijgen. En ook bepaalde ideeen zijn natuurlijk niet uit de partij
De Vos is een handpop van Baudet en Jansen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg. En de Vos heeft de wil denk ik wel.
Die pakken volgende verkiezingen gewoon nog een zetel of 3 a 5 erbij denk ik.
Ze was pas kort aan de gang en nu al flinke winst gepakt. Goed gedaan.
Omdat D66 centrum tot centrumlinks is en uitgesproken progressief. JA21 uitgesproken rechts en conservatief. Dat verschil lijkt onoverbrugbaar. D66 zou hier waarschijnlijk een aanzienlijk deel van het eigen electoraat ook niet blij mee maken.quote:
Is dat niet gewoon omdat het op uiterst rechts communicerende vaten zijn? Als je eenmaal in die fuik zit, dan kom je daar niet meer uit. Is de PVV het niet meer, dan wordt het JA21, FvD of de volgende charlatan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:35 schreef capricia het volgende:
Ik vind de wederopstanding van Forum wel de grootste verrassing.
Zag dat ook niet in de peilingen zo.
Ik heb haar op tv ook niet zo vaak in debat gezien als een Jimmy Dijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Pak de statuten er maar bij. Wie bepalen de koers? Het partijbestuur. Wie zitten daar in? Baudet, Jansen en die senator. De Vos heeft helemaal niets in te brengen en is niets meer dan een mascotte om de partij weer salonfähig te maken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
De mensen die weloverwogen op FVD stemmen moet je gewoon nakijken. Het mag een nieuw figuur zijn in Liedewij maar de ideeën zitten er nog. Pepijn zit er. Gideon zit er. Freek zit er nog.
Eens, de combi D66-JA21 is zeer onwaarschijnlijk. Sowieso gaan CDA en D66 echt niet zomaar met zo’n uiterst rechtse partij in zee. Die moeten gewoon wachten tot de VVD zich weer een keer uitlevert.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Omdat D66 centrum tot centrumlinks is en uitgesproken progressief. JA21 uitgesproken rechts en conservatief. Dat verschil lijkt onoverbrugbaar. D66 zou hier waarschijnlijk een aanzienlijk deel van het eigen electoraat ook niet blij mee maken.
1e kamer.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:33 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zonder BBB is dat prima mogelijk hoor.Die komen er toch niet bij.
Dat denk jij omdat het ver van je af staat.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:47 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon omdat het op uiterst rechts communicerende vaten zijn? Als je eenmaal in die fuik zit, dan kom je daar niet meer uit. Is de PVV het niet meer, dan wordt het JA21, FvD of de volgende charlatan.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:49 schreef phpmystyle het volgende:
Hopelijk wordt Esmalah de vervanger voor Timmermans.
Goede trolpoging.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:49 schreef phpmystyle het volgende:
Esmah Lahlah is haar naam.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:49 schreef phpmystyle het volgende:
Die gaan echt niet degene op plek 2 die tijdens de campagne solliciteerde voor een andere baan nu op 1 zetten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:49 schreef phpmystyle het volgende:
Ja die De Vos doet het niet slecht. Had er eigenlijk niks van verwacht, want heel charismatisch is ze niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij dacht m’n gezuig en getroll in het Oekraïnetopic werkt niet meer dus ik doe hier een poging?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:49 schreef phpmystyle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |