Bron?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Vooral het electoraat van partijen zoals D66 en GL-PvdA is nogal blank. VVD zal wat dit betreft een stuk diverser zijn.
D66 is naast GL de meest woke partij, dus als je daar wat tegen hebt kun je niet blij zijn met deze uitslag gok ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk wel in je nopjes met voorspelbare bezuinigingen op de zorg en sociale zekerheid?
Want woke.
Je bent in ieder geval happy, aan je smiley te zien.
En vervolgens af laten zakken in de Noordzee, tevens een kiesdrempel van 5 zetels direct invoerenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zou gewoon alles na het CDA fuseren.
Waarom?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Uitgesloten dat D66 met JA21 gaat.
Het kan natuurlijk zijn dat traditionele VVD stemmers uiteindelijk toch maar weer op ze hebben gestemd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een diepgaand onderzoek naar de vaste schare VVD stemmers lijkt me interessant.
Ja, zie de zetels eens binnenstromen voor de SP.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:48 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel echt benieuwd wat het wegvallen van de grote verbinder gaat doen voor GLPvdA. Je zou toch denken dat er ooit iemand in dat gapende gat wil springen op links voor mensen die geen reet geven om problemen in het buitenland, maar wel de bestaanszekerheid.
Je kunt altijd hopen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
D66+GL-PvdA+CDA+PvdD+SP+PvdD+Denk+CU en eventueel nog Volt = 78.
Het kan wél
Welk wanbeleid is de VVD verantwoordelijk voor dan in het afgelopen kabinet?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:41 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Wel jammer dat VVD wéér niet is afgestraft voor wanbeleid.
D66 een Woke partij, omdat Jetten Homo is? Of wat bedoel je lolquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:53 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
D66 is naast GL de meest woke partij, dus als je daar wat tegen hebt kun je niet blij zijn met deze uitslag gok ik.
Ik ben dat "ja maar SP" zo zat aan het worden dat ik er niet eens meer op in ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, zie de zetels eens binnenstromen voor de SP.
joh ik heb geen idee wat er allemaal gaande is, teveel Jack Daniels en sigaren op.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk wel in je nopjes met voorspelbare bezuinigingen op de zorg en sociale zekerheid?
Want woke.
Toch raar dat hij zo blij is na flinke winst van D66. Die worden toch gezien als het toppunt van woke.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Want woke.
Dat vind ik een opvallend statement voor iemand die de afgelopen jaren 83 partijen heeft versleten, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben dat "ja maar SP" zo zat aan het worden dat ik er niet eens meer op in ja.
SP is geen serieus alternatief.
Klinkt erg stabiel...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
D66+GL-PvdA+CDA+PvdD+SP+PvdD+Denk+CU en eventueel nog Volt = 78.
Het kan wél
SP heeft wel wen uitstraling om meer te focussen op probleem binnen Nl. alleen moet het wat sympathieker.quote:
Op social media is iedereen het erover eens dat het aan Jimmy niet gelegen heeft.quote:
Nee heeft niets met Jetten zelf te doen maar met een gedeelte van de achterban en de reflex van 'progressieve' partijen om mee te doen aan identiteitspolitiek. Jetten zelf doet dat veel minder, daarom doet hij het ook als politicus nu goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:56 schreef cosmosis het volgende:
[..]
D66 een Woke partij, omdat Jetten Homo is? Of wat bedoel je lol
Ja en wat nou als je ziek geboren wordt of tijdens je studie? Of te weinig verdient. Je bent gewoon een egoïst.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
?
Ik betaal daar gewoon verzekering voor.
Maar het uwv zelf zegt dat ook gewoon.
Blij?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch raar dat hij zo blij is na flinke einst van D66. Die worden toch gezien als het toppunt van woke.
Waar @:EttovanBelgie ontzettend allergisch voor is
quote:
Grootste teleurstelling aan deze uitslag.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:41 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Wel jammer dat VVD wéér niet is afgestraft voor wanbeleid.
FVD en PVV en hij hoopt met deze partijen op een centrum rechts kabinet. Ok dan...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:56 schreef Spablauw214 het volgende:
Die FvD stemmer durft niet hardop “Nederland weer voor de Nederlanders” te zeggen op tv maar het druipt ervan af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |