De gemiddelde kiezer is dom. Die wordt al jarenlang wijsgemaakt dat Rusland aan het verliezen is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een diepgaand onderzoek naar de vaste schare VVD stemmers lijkt me interessant.
Wit, dik, boven modaal, kraag, arm zijn is een keuzequote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De altijd vervelende VVD pakt een zeteltje of 5 dankzij een bejaarde voetbalanalist.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:42 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vrees echt dat links terminaal is geworden en gewoon steeds verder wordt gemarginaliseerd en zelfs onderdrukt. Onze democratie is uit het lood geslagen. Als verkiezingen over migratie moeten gaan dan kan rechts het over migratie laten gaan.
Hierna holt het electoraat weer naar de populisten. Van centrum-rechts naar uiterst rechts en weer terug.
Of een mooie reis naar Zuid-Amerika.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja joh, chronisch zieken en gehandicapten kunnen de tering krijgen.
Ziek zijn is een keuze niet waar?
Dan liever een 4de vakantie in het jaar. Of een boot, ook leuk.
Uitgesloten dat D66 met JA21 gaat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
D66 + VVD + CDA + JA21 = 78 zetels. Formatie hoeft niet eens lang te duren en dit kabinet zal allicht stabieler zijn dan het vorige.
Niet alleen. Ook de asielmigratie zal naar beneden moeten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja daarmee gaan we de aankomende tekorten wel opvangen.
Vrijwel alle partijen laten de staatsschuld oplopen en ook D66 verhoogt de lasten op bedrijven (de VVD doet het op werk, ja).quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mensen staan niet zo te springen om bedrijven zwaarder te belasten of de staatsschuld te laten oplopen. Als je dat combineert met matig populaire lijsttrekkers dan is het lastig te verkopen.
Feit is wel, dat 80% (of een groot deel) van kiezend Nederland stemt op de #1 van de partij, vanwege de uitstraling van het boegbeeld......Bij de VVD lijkt dat 1 van de weinige partijen te zijn, dat je zelfs een Chimpansee kunt aanstellen, maar dat er gewoon geen alternatieven zijn voor de kiezende bevolkingsgroep (Let de groep met vermogen, welke aanzienlijk is in NL)quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rug recht houden impliceert dat ze principes heeft. Ik denk dat de VVD gewoon aan de macht wil blijven, en dat Yeşilgöz vooral het campagneteam nakakelt.
D66+GL-PvdA+CDA+PvdD+SP+PvdD+Denk+CU en eventueel nog Volt = 78.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik had de VVD liever wat kleiner gezien en GL/PvdA wat groter zodat D66 de optie over links had en zelf een uitstekende onderhandelingspositie had gehad.
Maar knappe campagne van de VVD weer idd.
Lol, ik heb op Habtamu de Hoop van PvdAGL gestemd. Ik had het over de valse nostalgie naar de PvdA. De reden dat GL en PvdA samen zitten was naast dat ze samen redelijk groot blijven ook dat ze qua punten heel dicht tegen elkaar aan zaten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:21 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja, Zie de immigratiecijfers de afgelopen 2 jaar dat de 0 allochtonen/alle grenzen dicht partij in het kabinet heeft gezeten.....Laat me raden, immigratie cijfers zijn hoger dan ooit...Stem lekker weer op je Witgekuifde leider die scheeuwt minder minder minder, maar niet levert
?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je zo ernstig ziek wordt dat je gebruik moet maken van zulke uitkeringen.
Nou. Hoe gaan zieken dan straks de huur en boodschappen betalen? Dat zal jou natuurlijk een rotzorg zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
Hopelijk wordt er flink gesneden in wajong en wia uitkeringen.
Verkeerde topic pikquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:46 schreef phpmystyle het volgende:
S
[..]
De gemiddelde kiezer is dom. Die wordt al jarenlang wijsgemaakt dat Rusland aan het verliezen is.
Je kan de gemiddelde kiezer alles wijs maken.
En jij bent er daar één van.
Vooral het electoraat van partijen zoals D66 en GL-PvdA is nogal blank. VVD zal wat dit betreft een stuk diverser zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wit, dik, boven modaal, kraag, arm zijn is een keuze
Ja, onderdrukt inderdaad. Er staan al tijden voorstellen in de diverse programma's die puur bedoeld zijn om plutocraten te versterken en linkse organisaties te onderdrukken. De media is één grote rechtse lawine geworden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:45 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Onderdrukt nog wel. 🥴
Misschien moet links maar eens zelf een antwoord bedenken op migratie. Het is niet dat dat onderwerp nu opeens uit de lucht komt vallen hè.
Ik zou gewoon alles na het CDA fuseren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
D66+GL-PvdA+CDA+PvdD+SP+PvdD+Denk+CU en eventueel nog Volt = 78.
Het kan wél
Kansen genoeg voor de SPquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:48 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel echt benieuwd wat het wegvallen van de grote verbinder gaat doen voor GLPvdA. Je zou toch denken dat er ooit iemand in dat gapende gat wil springen op links voor mensen die geen reet geven om problemen in het buitenland, maar wel de bestaanszekerheid.
Dat krijg je als een irritant blaffend keffertje als lijsttrekker aanstelt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wel knappe prestatie van de SP.
Op een historisch dieptepunt staan. En dan zetels verliezen terwijl GL/PvdA het ook laat liggen.
Jij bent natuurlijk wel in je nopjes met voorspelbare bezuinigingen op de zorg en sociale zekerheid?quote:
En tegelijkertijd seniele lijstduwer.quote:
Bron?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Vooral het electoraat van partijen zoals D66 en GL-PvdA is nogal blank. VVD zal wat dit betreft een stuk diverser zijn.
D66 is naast GL de meest woke partij, dus als je daar wat tegen hebt kun je niet blij zijn met deze uitslag gok ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk wel in je nopjes met voorspelbare bezuinigingen op de zorg en sociale zekerheid?
Want woke.
Je bent in ieder geval happy, aan je smiley te zien.
En vervolgens af laten zakken in de Noordzee, tevens een kiesdrempel van 5 zetels direct invoerenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zou gewoon alles na het CDA fuseren.
Waarom?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Uitgesloten dat D66 met JA21 gaat.
Het kan natuurlijk zijn dat traditionele VVD stemmers uiteindelijk toch maar weer op ze hebben gestemd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja, zie de zetels eens binnenstromen voor de SP.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:48 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel echt benieuwd wat het wegvallen van de grote verbinder gaat doen voor GLPvdA. Je zou toch denken dat er ooit iemand in dat gapende gat wil springen op links voor mensen die geen reet geven om problemen in het buitenland, maar wel de bestaanszekerheid.
Je kunt altijd hopen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het kan wél
Welk wanbeleid is de VVD verantwoordelijk voor dan in het afgelopen kabinet?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:41 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Wel jammer dat VVD wéér niet is afgestraft voor wanbeleid.
D66 een Woke partij, omdat Jetten Homo is? Of wat bedoel je lolquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:53 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
D66 is naast GL de meest woke partij, dus als je daar wat tegen hebt kun je niet blij zijn met deze uitslag gok ik.
Ik ben dat "ja maar SP" zo zat aan het worden dat ik er niet eens meer op in ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, zie de zetels eens binnenstromen voor de SP.
joh ik heb geen idee wat er allemaal gaande is, teveel Jack Daniels en sigaren op.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk wel in je nopjes met voorspelbare bezuinigingen op de zorg en sociale zekerheid?
Want woke.
Toch raar dat hij zo blij is na flinke winst van D66. Die worden toch gezien als het toppunt van woke.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Want woke.
Dat vind ik een opvallend statement voor iemand die de afgelopen jaren 83 partijen heeft versleten, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben dat "ja maar SP" zo zat aan het worden dat ik er niet eens meer op in ja.
SP is geen serieus alternatief.
Klinkt erg stabiel...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het kan wél
SP heeft wel wen uitstraling om meer te focussen op probleem binnen Nl. alleen moet het wat sympathieker.quote:
Op social media is iedereen het erover eens dat het aan Jimmy niet gelegen heeft.quote:
Nee heeft niets met Jetten zelf te doen maar met een gedeelte van de achterban en de reflex van 'progressieve' partijen om mee te doen aan identiteitspolitiek. Jetten zelf doet dat veel minder, daarom doet hij het ook als politicus nu goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:56 schreef cosmosis het volgende:
[..]
D66 een Woke partij, omdat Jetten Homo is? Of wat bedoel je lol
Ja en wat nou als je ziek geboren wordt of tijdens je studie? Of te weinig verdient. Je bent gewoon een egoïst.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
?
Ik betaal daar gewoon verzekering voor.
Maar het uwv zelf zegt dat ook gewoon.
Blij?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch raar dat hij zo blij is na flinke einst van D66. Die worden toch gezien als het toppunt van woke.
Waar @:EttovanBelgie ontzettend allergisch voor is
quote:
Grootste teleurstelling aan deze uitslag.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:41 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Wel jammer dat VVD wéér niet is afgestraft voor wanbeleid.
FVD en PVV en hij hoopt met deze partijen op een centrum rechts kabinet. Ok dan...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:56 schreef Spablauw214 het volgende:
Die FvD stemmer durft niet hardop “Nederland weer voor de Nederlanders” te zeggen op tv maar het druipt ervan af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |