FNP?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:37 schreef FreshFruit het volgende: [..] Ik moet je helaas teleurstellen.
Ook niet, heb daar gister een heel mooie discussie over gehad en we waren het eens dat dit soort versplintering geen zin heeft in de landelijke politiek.quote:
Daar heb je wel een punt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook niet, heb daar gister een heel mooie discussie over gehad en we waren het eens dat dit soort versplintering geen zin heeft in de landelijke politiek.
Ik bedoel te zeggen dat regionale partijen best heel belangrijk zijn Maar in de tweede kamer heeft het geen zin.quote:
Vast welquote:
Zoals het heurtquote:
Gaat vast meevallenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga hem nu invullen ik verwacht een score van onder de 300
#WhenTaken Movies 🎬 #290 (29.10.2025)quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat vast meevallen
Alhoewel ik deze niet perse makkelijk vond
503 Service Unavailablequote:
Niet echt. maar zag wel de herdenkingsceremoniequote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
@:chufi,
vandaag ook in herdenkingsstand?
Ik ookquote:
Netjesquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:51 schreef chufi het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #290 (29.10.2025)
I scored 749/1000🎟️🍿🥤
1️⃣📍677 km - 🗓️1 yrs - 🥇179/200
2️⃣📍3.9K km - 🗓️9 yrs - 🥉118/200
3️⃣📍7.5 km - 🗓️1 yrs - 🥇199/200
4️⃣📍26.7 km - 🗓️41 yrs - 🥉99/200
5️⃣📍167 km - 🗓️18 yrs - 🥈154/200
https://movies.whentaken.com
oh ja en zonder hints ook
Wat zal het hier rustig wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zo.. ben mijn stem kwijt!
Dat krijg je ervan na zo’n lange kroegavondquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zo.. ben mijn stem kwijt!
De stemming zat er goed in!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan na zo’n lange kroegavond
Why?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
Nou, npo live maar aangezet. ben benieuwd hoe lang ik het volhoud.
Ik zie je nu fysiek een blik naar je tv of beeldscherm gooien.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga er zo ook maar eens een blik op werpen
Misschien als ik straks heel boos wordt van de uitslagquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zie je nu fysiek een blik naar je tv of beeldscherm gooien.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien als ik straks heel boos wordt van de uitslag
Geblinddoekt dwergwerpen kan ook, dus dat ga je hierna doen?quote:
Nee, dat vind ik echt niet leuk.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geblinddoekt dwergwerpen kan ook, dus dat ga je hierna doen?
Masterchef Australiaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik echt niet leuk.![]()
Verkiezingen ook niet maar kweet even niets anders om te kijken.
ben t kwijtquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waren er toen ook al verkiezingen?
Ja, voor Europa.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waren er toen ook al verkiezingen?
The Silence of the Lambs 🐑quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik echt niet leuk.![]()
Verkiezingen ook niet maar kweet even niets anders om te kijken.
Oh nee, dat hoeft nu ook even niet. Afgelopen dagen seizoen van The Boys en Gen V gekeken, even genoeg van zulke dingen voor nu.quote:
Gooische vrouwen ?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh nee, dat hoeft nu ook even niet. Afgelopen dagen seizoen van The Boys en Gen V gekeken, even genoeg van zulke dingen voor nu.
Goed geradenquote:
Die overschat zichzelf een beetjequote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:54 schreef Domnivoor het volgende:
“Ik heb me helemaal kapotgeflyerd. Dit kan niet meer misgaan.”
Ik had ook linzenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goed geraden![]()
Gele-linzensoep met shoarmavlees
En overschat ook de impact van flyersquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die overschat zichzelf een beetje
En ook shoarma he, gewoon stiekemquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had ook linzenDit komt dichtbij
Iets terugbladeren, dan komt ie ene keer of 5 voorbijquote:
Nope, kikkererwtenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ook shoarma he, gewoon stiekem
Ja, uh, ik mocht 7 keer stemmenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
Schiermonnikoog opkomst van 126%Netjes
Ook geen zin in.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets terugbladeren, dan komt ie ene keer of 5 voorbij
Het VoELT Ergens oOK WeL LEKKerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je vinger van de stroomkabel afhalen.
Lol en ik heb wel eens onder flinke stroom gestaan en was erg apart, lekker wil ik het niet noemen maar wel een heel apart gevoel van binnen kreeg ik er van.quote:
Dat was mij iets te saai.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik volg het hier:
Bekijk deze YouTube-video
Dat ligt er aan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Inhoud en diepte, moet je ook niet willen
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:08 schreef ChocoFan het volgende:
Gelijk maar uitleg erbij, was aan het behangen en vergeten dat het stopcontact eraf was en ik wreef er dus overheen en zat even vast er aan en dus stroom door mijn hele lichaam. Erg bizar voelde dat.
Sjezus wat heftig en de autodief is nog voortvluchtig.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Die politiemotor is wat kapot![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)rie-beland~a308cff4/
Morgen neem je revanchequote:
Hij was ook weer best moeilijk vandaagquote:
Is dat niet van vorig jaar?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:35 schreef pullup het volgende:
https://www.instagram.com/p/DQZo-AMjecT/?hl=nl&img_index=1
Het is weer eens mis daar @:chufi
Ohw, gelukkig dan maarquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij was ook weer best moeilijk vandaag
Ja ik zag eerder idd al wat beelden voorbij komen uit het zuiden ... Maar het is regelmatig mis al een tijdje . vooral aan de Mediterane kant van het Iberisch schiereiland... De middellandse zee temperatuur is nog veels te hoog waardoor er hevige buien met veel water ontstaanquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:35 schreef pullup het volgende:
https://www.instagram.com/p/DQZo-AMjecT/?hl=nl&img_index=1
Het is weer eens mis daar @:chufi
Ik volg het net wat minder goed dan jij maar lees de laatste jaren inderdaad wel veel dat het juist daar mis gaat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik zag eerder idd al wat beelden voorbij komen uit het zuiden ... Maar het is regelmatig mis al een tijdje . vooral aan de Mediterane kant van het Iberisch schiereiland... De middellandse zee temperatuur is nog veels te hoog waardoor er hevige buien met veel water ontstaan
Ja das inderdaad , maar ook lastig want je kunt misschien wat extra stuwmeren creeren en wat kanalisaties en zo. , maar dan nog vang je niet alles af ...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik volg het net wat minder goed dan jij maar lees de laatste jaren inderdaad wel veel dat het juist daar mis gaat.
Het zal e ook wel een deel mee te maken dat het zo onstspoord omdat hebben dat ze niet zijn ingericht om zoveel water te kunnen opvangen denk ik
Hier is het inmiddels wat dichtgetrokkenquote:
Dan heb ik gelukquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier is het inmiddels wat dichtgetrokken
Profiteer er van nu het nog kanquote:
Sowieso jonguh..quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Profiteer er van nu het nog kan[
627quote:
niet slechtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeker...quote:
712998quote:
Das aanzienlijk minder dan de vorigequote:
De vorm ontbreektquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das aanzienlijk minder dan de vorige
Relax, neem een biertje,quote:
Ik hoop het. Dat hysterisch gillende wijf begint op mijn zenuwen te werken.quote:
Lekker muziekje?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:16 schreef pullup het volgende:
Muziekje opgezet, had net geen zin in Jaws 2
Tron 1 heeft wel briljante muziekquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:19 schreef pullup het volgende:
En heb heel heel vroeger eens Tron gezien, vraag me af hoeveel dit er nog op lijkt
Dat vroeg ik me dus ook af.. was destijds wel een originele filmquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:19 schreef pullup het volgende:
En heb heel heel vroeger eens Tron gezien, vraag me af hoeveel dit er nog op lijkt
Altijd goedquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:26 schreef Puzzie het volgende:
Róisín Murphy![]()
Hulloquote:
Lekker rustig hierquote:
Lijkt wel of de tijd omzetten iedereen van slag heeft gemaaktquote:
Dat is modernquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt wel of de tijd omzetten iedereen van slag heeft gemaakt
nou ik raak er van slag van meestal, maar deze is minder erg als die andere in het voorjaarquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt wel of de tijd omzetten iedereen van slag heeft gemaakt
Houden zo danquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik raak er van slag van meestal, maar deze is minder erg als die andere in het voorjaar
Wat is dat dan>?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:38 schreef kree het volgende:
ik zit dat AILEEN te kijken op Netflix nog ff he tussendoor, maar wtf
docu over een serial killer vrouw.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
Eén of andere mongool heeft 305 euro gestort voor een melding in die balk
Tja, hopelijk gaat het alsnog naar een goed doel.quote:
Oh ja tikfoutje ivm met 503 errorquote:
Wel mallotig ja, die balk levert ook al een tijdje niet heel veel meer verderquote:
Je krijgt een ban als je sommige dingen roept, maar als je een paar euro betaald kan je dat via die balk doen. Niks aan de hand. Ik heb er ook wel eens op gestaanquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel mallotig ja, die balk levert ook al een tijdje niet heel veel meer verder
Te laat voor wat?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Te laat![]()
Bill Gates heeft net toegegeven dat het climaat niet meer dodelijk is
Dan zal je het hebben uitgezet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zie die balk niet... dat is toch iets van jaren geleden? heb ooit een tientje gestort, was dat niet voor een goed doel ofzo?
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Je krijgt een ban als je sommige dingen roept, maar als je een paar euro betaald kan je dat via die balk doen. Niks aan de hand. Ik heb er ook wel eens op gestaan
Ohquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Te laat voor wat?
En Bill weet er geen klap van, die is alleen wat rijker dan anderen
Wordt je verrot gescholden in die balkquote:
Hij/zij zal er zijn geld wel uit hebben gehaald,quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Wordt je verrot gescholden in die balkIk weet niet eens meer wie het was.
Hypocriet beleid iig.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij/zij zal er zijn geld wel uit hebben gehaald,Verzetje van de dag
Uh nee?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bill Gates heeft net toegegeven dat het climaat niet meer dodelijk is
Uh Ja?quote:
quote:Gates' October 28, 2025, memo acknowledges climate change as a serious issue but rejects "doomsday" narratives, emphasizing adaptation, poverty alleviation, and investments in health over strict emissions reductions, per reports from CNN and The New York Times.
Holy shitquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
Beetje meer Souryquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
Ja dat had ik al hersteld.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
Beetje meer Soury
JUI / TheFreshPrince doet ff ¤503,- doneren
Die gozer heeft al veel goeds langsgehadquote:
Die heeft (had) op 01.01. rond 01h00 uur altijd een show op de BBC. Hootananny. Daar kwam zoveel goed in voorbij altijdquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Die gozer heeft al veel goeds langsgehad
Veel daarvan gezien jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heeft (had) op 01.01. rond 01h00 uur altijd een show op de BBC. Hootananny. Daar kwam zoveel goed in voorbij altijd
Zozo die ouwe leeft ook nogquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hummes deed ook nog mee op zijn 75ste :
[ afbeelding ]
Nee joh, gedaan met AI,quote:
Jeffquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hummes deed ook nog mee op zijn 75ste :
[ afbeelding ]
"Mooie kerl", zoals ze hier zeggen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
JeffZijn broer vond ik een beetje een sukkel (Beau)
Ja en een prima acteur, The Big Lebowskiquote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Mooie kerl", zoals ze hier zeggen.
TheFreshPrince is een toffe user hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
Kan me niet schelen, je bent een debiel als je dat doet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
TheFreshPrince is een toffe user hoor
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik hoop het. Dat hysterisch gillende wijf begint op mijn zenuwen te werken.
waarom precies?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan me niet schelen, je bent een debiel als je dat doet.
Omdat Fok inmiddels een site is met inkomsten van advertenties plus de meeste users betalen om behoorlijk te fokken met een abonnement. Dan moet je rekening houden dat de hardware op een gegeven moment vervangen dient te worden.quote:
Is het normaal voor die chauffeur om zo gevaarlijk heen en weer te steken op die overgang?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog zin in peren?
ja dat snapte ik ook al niet. Ik wil zo snel mogelijk van een spoorwegovergang af.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 07:54 schreef maily het volgende:
[..]
Is het normaal voor die chauffeur om zo gevaarlijk heen en weer te steken op die overgang?
Die man heeft echt mazzel gehad![]()
Wel prachtige beelden zo
Er staat wel een auto te wachten op dat filmpje, die gaat later wel naar rechts ...quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat snapte ik ook al niet. Ik wil zo snel mogelijk van een spoorwegovergang af.
Maar volgens mij las ik ergens dat het leek alsof de weg geblokkeerd was verderop door een auto en dat ie terug wilde? Geen idee.
Prachtige kleurtjes. Was benieuwd wat voor een vogelras het is. Bijeneter. Wellicht niet zo fijn voor de bijtjes dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Kissingbird op 31-10-2025 13:59:33 ]Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)
Dit dus.. wellicht niet de plek hier voor deze 'discussie' maar ben het wel met je eens.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 07:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat Fok inmiddels een site is met inkomsten van advertenties plus de meeste users betalen om behoorlijk te fokken met een abonnement. Dan moet je rekening houden dat de hardware op een gegeven moment vervangen dient te worden.
Ik heb in het verleden ook gedoneerd voor vervanging van servers, maar toen was het nog geen reclame uithangbord.
Ja precies, maar post wel op frontpage.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dit dus.. wellicht niet de plek hier voor deze 'discussie' maar ben het wel met je eens.
En op een gewone vraag in fb 0 antwoord van de baas himself.
Ja.. ik zag het. Vind het maar raar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies, maar post wel op frontpage.
die advertenties leveren, relatief gezien, geen drol op. met de abos erbij misschien net genoeg om de rekeningen te dekken, niet voor sparen voor nieuwe hardwarequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 07:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat Fok inmiddels een site is met inkomsten van advertenties plus de meeste users betalen om behoorlijk te fokken met een abonnement. Dan moet je rekening houden dat de hardware op een gegeven moment vervangen dient te worden.
Ik heb in het verleden ook gedoneerd voor vervanging van servers, maar toen was het nog geen reclame uithangbord.
Ik heb geen idee hoe en wat er speelt, Iteejer post iig nog wat er aan de hand is. Voor de rest wordt er totaal geen reactie gegeven. Het zal me dus aan mijn reet roesten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:55 schreef mschol het volgende:
[..]
die advertenties leveren, relatief gezien, geen drol op. met de abos erbij misschien net genoeg om de rekeningen te dekken, niet voor sparen voor nieuwe hardware
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Prachtige kleurtjes. Was benieuwd wat voor een vogelras het is. Bijeneter. Wellicht niet zo fijn voor de bijtjes deze![]()
Zag hem ook in deze kleurtjes:Een Blue-cheeked bee-eater (persicus) uit IndiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb even gekekenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Gek dat users weglopen danquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dit dus.. wellicht niet de plek hier voor deze 'discussie' maar ben het wel met je eens.
En op een gewone vraag in fb 0 antwoord van de baas himself.
quote:Minderjarige jongen op fatbike overleden, twee weken na ongeluk
Raar wel zo'n thema vandaagquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:16 schreef pullup het volgende:
Allemaal horror movies en vanavond ook op de buis
Er gaat hier vanavond weer een hele stoet monsters langskomen om een uurtje of 10 geloof ikquote:
Ooo dat is pas morgenochtendquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Er gaat hier vanavond weer een hele stoet monsters langskomen om een uurtje of 10 geloof ik
Ik las hetquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:06 schreef pullup het volgende:
Toch nog een positief puntje na de verkiezingen: We zijn van Roy Donders af![]()
Zo zie je maarquote:
Toch nog iets goedsquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo zie je maar
Elk nadeel heb zijn voordeel
Die gaat vast naar Turkije. Bij zijn kliniek in de buurt wonen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:06 schreef pullup het volgende:
Toch nog een positief puntje na de verkiezingen: We zijn van Roy Donders af![]()
Ik hed hem al een tijdje niet op een foto gezienquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:23 schreef maily het volgende:
[..]
Die gaat vast naar Turkije. Bij zijn kliniek in de buurt wonen.
Goeie dag ook om zijn kop tentoon te stellen 🎃quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hed hem al een tijdje niet op een foto gezienHij was wat veranderd
🎃 🎃 🎃quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:32 schreef maily het volgende:
[..]
Goeie dag ook om zijn kop tentoon te stellen 🎃
Was dat woensdag niet die stoet monsters?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Er gaat hier vanavond weer een hele stoet monsters langskomen om een uurtje of 10 geloof ik
Een ander soort, niet perse minder engquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was dat woensdag niet die stoet monsters?
Stuk enger zelfsquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Een ander soort, niet perse minder eng
Dan ben je toch super sneuquote:
Van lang geleden…was m alweer vergeten.quote:
Hier hebben we zo een Halloween borrelplankquote:
Ohh feliquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier hebben we zo een Halloween borrelplankMijn moeder is vandaag jarig
Toen was ie ook al supersneu, het is dus niet beter gewordenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Van lang geleden…was m alweer vergeten.
Heksenkaas?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bloedworst en wat nog meer?
En feli
Ze is eigenlijk morgen jarig, maar viert het vandaagquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohh feli![]()
Goeie datum op jarig te zijn!
Dank uquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bloedworst en wat nog meer?
En feli
Dat zat erbij inderdaadquote:
Gefeliciteerd met je moederquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier hebben we zo een Halloween borrelplankMijn moeder is vandaag jarig
Felies met je mamsquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk morgen jarig, maar viert het vandaagMijn moeder wil vaak een borrelplank met haar verjaardag, dus ik heb nu griezelige hapjes gemaakt
Veel plezier!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:08 schreef drakin het volgende:
Coole dag om jarig te zijn![]()
Ik ga zo naar een Halloween horrorfilmnight
quote:
Dank jullie wel!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je moederen dat lijkt me heel leuk en lekker een Halloween borrelplank. Fijne avond nog.
1 griezelfilmquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel plezier!Lekker griezelfilms kijken
Hef fun drakinquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:17 schreef drakin het volgende:
[..]
1 griezelfilm
Een klassieker, en nog van alles eromheen vanavond
dankjewelquote:
CUL / Borrelplank lovequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk morgen jarig, maar viert het vandaagMijn moeder wil vaak een borrelplank met haar verjaardag, dus ik heb nu griezelige hapjes gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ah wat leukquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
Gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eitjes.
Oh the truth is a beautiful thing...
Ja ik had die bloeddoorlopen ogen al een keer gemaakt en zag toen laatst een recept dat je hetzelfde kan doen met spinnetjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |