waarom precies?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan me niet schelen, je bent een debiel als je dat doet.
Omdat Fok inmiddels een site is met inkomsten van advertenties plus de meeste users betalen om behoorlijk te fokken met een abonnement. Dan moet je rekening houden dat de hardware op een gegeven moment vervangen dient te worden.quote:
Is het normaal voor die chauffeur om zo gevaarlijk heen en weer te steken op die overgang?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog zin in peren?
Bekijk deze YouTube-video
ja dat snapte ik ook al niet. Ik wil zo snel mogelijk van een spoorwegovergang af.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 07:54 schreef maily het volgende:
[..]
Is het normaal voor die chauffeur om zo gevaarlijk heen en weer te steken op die overgang?
Die man heeft echt mazzel gehad![]()
Wel prachtige beelden zo
Er staat wel een auto te wachten op dat filmpje, die gaat later wel naar rechts ...quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat snapte ik ook al niet. Ik wil zo snel mogelijk van een spoorwegovergang af.
Maar volgens mij las ik ergens dat het leek alsof de weg geblokkeerd was verderop door een auto en dat ie terug wilde? Geen idee.
Prachtige kleurtjes. Was benieuwd wat voor een vogelras het is. Bijeneter. Wellicht niet zo fijn voor de bijtjes dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Kissingbird op 31-10-2025 13:59:33 ]Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)
Dit dus.. wellicht niet de plek hier voor deze 'discussie' maar ben het wel met je eens.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 07:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat Fok inmiddels een site is met inkomsten van advertenties plus de meeste users betalen om behoorlijk te fokken met een abonnement. Dan moet je rekening houden dat de hardware op een gegeven moment vervangen dient te worden.
Ik heb in het verleden ook gedoneerd voor vervanging van servers, maar toen was het nog geen reclame uithangbord.
Ja precies, maar post wel op frontpage.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dit dus.. wellicht niet de plek hier voor deze 'discussie' maar ben het wel met je eens.
En op een gewone vraag in fb 0 antwoord van de baas himself.
Ja.. ik zag het. Vind het maar raar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies, maar post wel op frontpage.
die advertenties leveren, relatief gezien, geen drol op. met de abos erbij misschien net genoeg om de rekeningen te dekken, niet voor sparen voor nieuwe hardwarequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 07:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat Fok inmiddels een site is met inkomsten van advertenties plus de meeste users betalen om behoorlijk te fokken met een abonnement. Dan moet je rekening houden dat de hardware op een gegeven moment vervangen dient te worden.
Ik heb in het verleden ook gedoneerd voor vervanging van servers, maar toen was het nog geen reclame uithangbord.
Ik heb geen idee hoe en wat er speelt, Iteejer post iig nog wat er aan de hand is. Voor de rest wordt er totaal geen reactie gegeven. Het zal me dus aan mijn reet roesten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:55 schreef mschol het volgende:
[..]
die advertenties leveren, relatief gezien, geen drol op. met de abos erbij misschien net genoeg om de rekeningen te dekken, niet voor sparen voor nieuwe hardware
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Prachtige kleurtjes. Was benieuwd wat voor een vogelras het is. Bijeneter. Wellicht niet zo fijn voor de bijtjes deze![]()
Zag hem ook in deze kleurtjes:Een Blue-cheeked bee-eater (persicus) uit IndiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb even gekekenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |