Ik hoop het. Dat hysterisch gillende wijf begint op mijn zenuwen te werken.quote:
Lekker muziekje?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:16 schreef pullup het volgende:
Muziekje opgezet, had net geen zin in Jaws 2
Tron 1 heeft wel briljante muziekquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:19 schreef pullup het volgende:
En heb heel heel vroeger eens Tron gezien, vraag me af hoeveel dit er nog op lijkt
Dat vroeg ik me dus ook af.. was destijds wel een originele filmquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:19 schreef pullup het volgende:
En heb heel heel vroeger eens Tron gezien, vraag me af hoeveel dit er nog op lijkt
Altijd goedquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:26 schreef Puzzie het volgende:
Róisín Murphy![]()
Bekijk deze YouTube-video
Hulloquote:
Lekker rustig hierquote:
Lijkt wel of de tijd omzetten iedereen van slag heeft gemaaktquote:
Dat is modernquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt wel of de tijd omzetten iedereen van slag heeft gemaakt
nou ik raak er van slag van meestal, maar deze is minder erg als die andere in het voorjaarquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt wel of de tijd omzetten iedereen van slag heeft gemaakt
Houden zo danquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik raak er van slag van meestal, maar deze is minder erg als die andere in het voorjaar
Wat is dat dan>?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:38 schreef kree het volgende:
ik zit dat AILEEN te kijken op Netflix nog ff he tussendoor, maar wtf
docu over een serial killer vrouw.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
Eén of andere mongool heeft 305 euro gestort voor een melding in die balk
Tja, hopelijk gaat het alsnog naar een goed doel.quote:
Oh ja tikfoutje ivm met 503 errorquote:
Wel mallotig ja, die balk levert ook al een tijdje niet heel veel meer verderquote:
Je krijgt een ban als je sommige dingen roept, maar als je een paar euro betaald kan je dat via die balk doen. Niks aan de hand. Ik heb er ook wel eens op gestaanquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel mallotig ja, die balk levert ook al een tijdje niet heel veel meer verder
Te laat voor wat?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Te laat![]()
Bill Gates heeft net toegegeven dat het climaat niet meer dodelijk is
Dan zal je het hebben uitgezet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zie die balk niet... dat is toch iets van jaren geleden? heb ooit een tientje gestort, was dat niet voor een goed doel ofzo?
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Je krijgt een ban als je sommige dingen roept, maar als je een paar euro betaald kan je dat via die balk doen. Niks aan de hand. Ik heb er ook wel eens op gestaan
Ohquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Te laat voor wat?
En Bill weet er geen klap van, die is alleen wat rijker dan anderen
Wordt je verrot gescholden in die balkquote:
Hij/zij zal er zijn geld wel uit hebben gehaald,quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Wordt je verrot gescholden in die balkIk weet niet eens meer wie het was.
Hypocriet beleid iig.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij/zij zal er zijn geld wel uit hebben gehaald,Verzetje van de dag
Uh nee?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bill Gates heeft net toegegeven dat het climaat niet meer dodelijk is
Uh Ja?quote:
quote:Gates' October 28, 2025, memo acknowledges climate change as a serious issue but rejects "doomsday" narratives, emphasizing adaptation, poverty alleviation, and investments in health over strict emissions reductions, per reports from CNN and The New York Times.
Holy shitquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
Beetje meer Souryquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
Ja dat had ik al hersteld.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
Beetje meer Soury
JUI / TheFreshPrince doet ff ¤503,- doneren
Die gozer heeft al veel goeds langsgehadquote:
Die heeft (had) op 01.01. rond 01h00 uur altijd een show op de BBC. Hootananny. Daar kwam zoveel goed in voorbij altijdquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Die gozer heeft al veel goeds langsgehad
Veel daarvan gezien jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heeft (had) op 01.01. rond 01h00 uur altijd een show op de BBC. Hootananny. Daar kwam zoveel goed in voorbij altijd
Zozo die ouwe leeft ook nogquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hummes deed ook nog mee op zijn 75ste :
[ afbeelding ]
Nee joh, gedaan met AI,quote:
Jeffquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hummes deed ook nog mee op zijn 75ste :
[ afbeelding ]
"Mooie kerl", zoals ze hier zeggen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
JeffZijn broer vond ik een beetje een sukkel (Beau)
Ja en een prima acteur, The Big Lebowskiquote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Mooie kerl", zoals ze hier zeggen.
TheFreshPrince is een toffe user hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
Kan me niet schelen, je bent een debiel als je dat doet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
TheFreshPrince is een toffe user hoor
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik hoop het. Dat hysterisch gillende wijf begint op mijn zenuwen te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |