Ik hoop het. Dat hysterisch gillende wijf begint op mijn zenuwen te werken.quote:
Lekker muziekje?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:16 schreef pullup het volgende:
Muziekje opgezet, had net geen zin in Jaws 2
Tron 1 heeft wel briljante muziekquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:19 schreef pullup het volgende:
En heb heel heel vroeger eens Tron gezien, vraag me af hoeveel dit er nog op lijkt
Dat vroeg ik me dus ook af.. was destijds wel een originele filmquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:19 schreef pullup het volgende:
En heb heel heel vroeger eens Tron gezien, vraag me af hoeveel dit er nog op lijkt
Altijd goedquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:26 schreef Puzzie het volgende:
Róisín Murphy![]()
Bekijk deze YouTube-video
Hulloquote:
Lekker rustig hierquote:
Lijkt wel of de tijd omzetten iedereen van slag heeft gemaaktquote:
Dat is modernquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt wel of de tijd omzetten iedereen van slag heeft gemaakt
nou ik raak er van slag van meestal, maar deze is minder erg als die andere in het voorjaarquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt wel of de tijd omzetten iedereen van slag heeft gemaakt
Houden zo danquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik raak er van slag van meestal, maar deze is minder erg als die andere in het voorjaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |