Hij heeft zich er dan ook 4 jaar op kunnen voorbereiden, je zou verwachten dat er over elk woord dagen is nagedacht en gewikt en gewogen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:16 schreef raptorix het volgende:
Marco is zo te horen goed geinstructureerd wat hij moet toegeven, vooral de worden strelen en aanraken gebruiken, waarschijnlijk zal de verdediging straks zeggen dat er geen seksuele intentie was, en dat de dingen in het dagboek anders opgeschreven kunnen zijn als in werkelijkheid gebeurt is.
Borsato vond haar te oud denk ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:16 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Draai het eens om, als Leontien hem wat vaker genaaid had dan was er een hoop ellende voorkomen.
Wat een rare moederquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:25 schreef roos94 het volgende:
Ik volg het niet helemaal volledig maar ik las dit
Borsato zegt dat de moeder geluidsopnames maakte van haar dochter die seks had. Die opnames stuurde ze naar de zanger. Borsato zegt dat hij heeft aangegeven dat hij daar niet van gediend was.
Is die moeder niet zwaar strafbaar? Wordt die moeder ook veroordeeld nu?
Vandaag is rood.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
afscheid nemen bestaat niet
Doe maar even geen extra jeugdzorg. We hebben in Nederland steeds minder jeugd, maar steeds meer kinderen komen terecht in de Jeugdzorg. Eén op zeven, hoorde ik gisteren op de radio,.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Dus die moeder heeft op Instagram een fanpage over haar dochter waar ze allemaal geile foto's op zet en die nu nog steeds openbaar is. Zaak seponeren en jeugdzorg inschakelen. Ze zijn allemaal even gek.
Dan moet die dochter aangifte doen, anders gaat het OM hier niks mee doen. En ik denk niet dat die dochter daar nog op zit te wachten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:25 schreef roos94 het volgende:
Borsato zegt dat de moeder geluidsopnames maakte van haar dochter die seks had. Die opnames stuurde ze naar de zanger. Borsato zegt dat hij heeft aangegeven dat hij daar niet van gediend was.
Het is vooral vreemdquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:25 schreef roos94 het volgende:
Zo werkt het gelukkig niet in het strafrecht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Als Marco een straf krijgt dan die moeder ook.
Tja, is het waar? Heeft hij die opnames bewaard?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:25 schreef roos94 het volgende:
Geen als-dan inderdaad, maar die moeder heeft zo te horen ook dingen gedaan die niet helemaal kies zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zo werkt het gelukkig niet in het strafrecht.
Straf of vrijspraak. Die kans is aanwezig inderdaad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar hoe dan ook zal de straf heel laag zijn, meer dan een verkeerde aanraking en een slecht gevoel geven kan hem op de letter van de wet niet worden verweten.
Dat icm dat zijn carrière die veel geld opleverde is kwijtgeraakt kan niet anders dan een hele magere straf opleveren of vrijspraak.
Heeft hij nu een inkomen eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar hoe dan ook zal de straf heel laag zijn, meer dan een verkeerde aanraking en een slecht gevoel geven kan hem op de letter van de wet niet worden verweten.
Dat icm dat zijn carrière die veel geld opleverde is kwijtgeraakt kan niet anders dan een hele magere straf opleveren of vrijspraak.
Maakt eigenlijk ook niet uit, zijn carrière als zanger is hij kwijt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Die moeder zouden ze in een aparte rechtszaak nader moeten berechten wat mij betreft, dat mens is zo gek als een bos uien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:20 schreef Mommychilgrad het volgende:
Die moeder spoort in ieder geval ook niet. Niet dat Marco hier ineens onschuldig door is, maar het is wel een shitshow
Nederland is een smakeloos land dus er zullen alsnog genoeg streams op spotify zijn van die 'muziek'quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heeft hij nu een inkomen eigenlijk?
Klinkt alsof de moeder en dochter borderliners zijn. Daar moet je altikd flink afstand van houden.quote:
misschien heeft marco wel een handje geholpenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:32 schreef Watmoetjenou het volgende:
Je mag het je eigenlijk niet afvragen, maar de suïcide van vader... Was dat wel enkel depressie
Nee, het is vooral strafbaarquote:
En met Buma Stemra krijgen grote artiesten als Marco verhoudingsgewijs veel geldquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land dus er zullen alsnog genoeg streams op spotify zijn van die 'muziek'
Klinkt alsof Marco zo geil was dat hij niet kon bedenken afstand te houden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klinkt alsof de moeder en dochter borderliners zijn. Daar moet je altikd flink afstand van houden.
Als die moeder borderliner is is dat ws de reden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:32 schreef Watmoetjenou het volgende:
Je mag het je eigenlijk niet afvragen, maar de suïcide van vader... Was dat wel enkel depressie
Zeiden ze van Lil Kleine ook. Die vangt nu gewoon weer 10k per optreden in de clubs elk weekend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:33 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk ook niet uit, zijn carrière als zanger is hij kwijt.
Buma in z’n zak dat houdt niet op hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heeft hij nu een inkomen eigenlijk?
Moeders roept nu dat er geen opnames gemaakt zijn:quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, is het waar? Heeft hij die opnames bewaard?
quote:12:00 - AD
Marco Borsato blijft maar voorbeelden geven van de vreemde manier waarop de moeder met seks omging. ,,Welke moeder stuurt mij nou opnames van haar seksende dochter? Daar zit ik helemaal niet op te wachten."
Moeder Nathalie reageert daarop via haar advocaat naar deze site: ,,Ik heb nooit opnames van mijn seksende dochter gemaakt, hoor. WTF!"
Nee dat bedoel ik niet. Maar als je de verhalen over moeder hoort, die is knettergekquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
misschien heeft marco wel een handje geholpen![]()
Geilheid kan soms rare dingen met je doen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:34 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Klinkt alsof Marco zo geil was dat hij niet kon bedenken afstand te houden.
Die tapes zijn wel een flinke bekentenis.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Borsato heeft de schijn goed tegen maar hard bewijs of steunbewijs zonder flinke gerede twijfel zie ik niet tot nu toe.
Dit is waar, ik ga er soms ook van masturberen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geilheid kan soms rare dingen met je doen!
Mogelijk, maar alles is gebaseerd op uitlatingen van Marco Borsato en zijn team.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:33 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Die moeder zouden ze in een aparte rechtszaak nader moeten berechten wat mij betreft, dat mens is zo gek als een bos uien.
Spoedeisende hulp-artsen zijn het hiermee eens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niks dierlijks is een mens vreemd zeg ik altijd maarquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit is waar, ik ga er van soms ook masturberen!
Als hij die vermeende opnames niet heeft is het gewoon smaad. Loze beweringen zonder bewijs maken je zaak niet bepaald sterker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moeders roept nu dat er geen opnames gemaakt zijn:
[..]
Een verkeerde aanraking is wel iets anders dan een minderjarig meisje in/op haar slipje of borsten aanraken. We hebben het, naar mijn inzicht, niet over een vriendschappelijk uit te leggen tik op de billen of per ongeluk met je bovenarm langs een borst komen bij het elkaar passeren in de keuken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Naar wat ik begrijp zijn er ook keiharde bewijzen middels appjes en opnames van?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mogelijk, maar alles is gebaseerd op uitlatingen van Marco Borsato en zijn team.
Ik kan mij niet voorstellen dat de verdediging die niet heeft, want anders laat je je cliënt toch nooit zoiets zeggen? Elk woord en elke letter is gewogen op een gouden schaaltje de afgelopen 4 jaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als hij die vermeende opnames niet heeft is het gewoon smaad. Loze beweringen zonder bewijs maken je zaak niet bepaald sterker.
Tsja. Hij zal natuurlijk wel moeten bewijzen dat waar is wat hij allemaal over de moeder zegt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moeders roept nu dat er geen opnames gemaakt zijn:
[..]
Authenticiteit vastgesteld?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Die tapes zijn wel een flinke bekentenis.
Mwah, in de context schiet Knoops daar wel genoeg gaten in, tenzij er meer komt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Die tapes zijn wel een flinke bekentenis.
Belangrijkste aspect waarom het contact er was/bleef was volgens mij dat moeder en Borsato wel een seksuele affaire hadden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:33 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Die moeder zouden ze in een aparte rechtszaak nader moeten berechten wat mij betreft, dat mens is zo gek als een bos uien.
Maar inderdaad, als volwassen man dien je daar zelf over na te denken. Als een vriendin/werknemer van mij het contact met haar dochter aan mij zou aanmoedigen op de manier hoe het bij Borsato gebeurd zou zijn dan had ik die vriendin + dochter per direct buiten de deur gezet. Elke normale man (of vrouw, maar dat is even een andere situatie) zou hier niet in meegaan. En ja, dan kan het best voorkomen dat je voor dit besef indaalt je tegen een grens aan gelopen bent. Ik kan mij voorstellen dat een situatie zich gaandeweg de tijd ontwikkelt en het niet direct duidelijk is waar iets heen leidt. Maar een normaal persoon zou die grens herkennen en op dat moment ingrijpen.
Ergens kan je ook wel iets van begrip voor Borsato opbrengen. Het is net als met Ali B., Matthijs van Nieuwkerk of Michael Jackson. Mensen als zij worden omringd door ja-knikkers waardoor ze langzaam in een soort eigen dimensie geduwd worden waar goed en slecht steeds minder duidelijk te onderscheiden zijn. Dat praat het absoluut niet goed, maar ik heb het dan over begrip hebben voor het feit dat de werkelijkheid voor dergelijke mensen wat naar de achtergrond verschuift en dat ze daar niet perse zelf iets aan kunnen doen.
Enige tactiek mogelijk lijkt alles op het bordje van die moeder gooien. Dan doet het er soms wat minder toe of daar wel of geen bewijs voor is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:40 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat de verdediging die niet heeft, want anders laat je je cliënt toch nooit zoiets zeggen? Elk woord en elke letter is gewogen op een gouden schaaltje de afgelopen 4 jaar.
Aldus Marco.quote:
Ik denk niet dat ie zoiets zomaar roept. Geert en Carry Knoops zijn niet gek.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als hij die vermeende opnames niet heeft is het gewoon smaad. Loze beweringen zonder bewijs maken je zaak niet bepaald sterker.
Dat stuk is ook prima te begrijpen. Ik denk dat de meeste mensen, man of vrouw, zich wel eens bijzonder aangetrokken voelen tot iemand (geilheid). Dat lijkt mij zeer menselijk. Het gaat er uiteindelijk om wat je ermee doet. En in sommige gevallen kan je daar wel iets mee, maar in verreweg de meeste gevallen niet. En die grens, dat is nu net het moeilijke om te herkennen en bewaken. Gelukkig lukt dat het het overgrote deel van de ontwikkelde mensheid wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sterker nog. Het was de reden waarom hij zo begaan was met dit gebroken gezin.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:34 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Klinkt alsof Marco zo geil was dat hij niet kon bedenken afstand te houden.
Pohhquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:43 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat stuk is ook prima te begrijpen. Ik denk dat de meeste mensen, man of vrouw, zich wel eens bijzonder aangetrokken voelen tot iemand (geilheid). Dat lijkt mij zeer menselijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://x.com/SaskiaBelle(...)KOVVr-9sSAfDFfQ&s=19quote:Op 15 april appte hij dat hij keelontsteking had en haar dus niet kon zoenen. Maar billen aanraken kan wel. Het meisje: "Hahaha, jij mag dat. xx." #Borsato zegt het onvoorstelbaar te vinden dat 20 jaar vriendschap zo anders wordt geïnterpreteerd nu.
Tuurlijk roept 'ie dat niet zomaar maar als je de opnames niet hebt.... Ik lees ook niet dat die opnames er daadwerkelijk zijn en dus onderdeel van de verdediging. Ermee wachten kan een strategie zijn natuurlijk maar aangezien er maar 2 zittingsdagen zijn lijkt me het van niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie zoiets zomaar roept. Geert en Carry Knoops zijn niet gek.
Hij deed het hele gezin?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Belangrijkste aspect waarom het contact er was/bleef was volgens mij dat moeder en Borsato wel een seksuele affaire hadden.
Nouja. Blijkbaar roept ie dat dus wel zomaar? Verdachtmakingen richting andere partij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tuurlijk roept 'ie dat niet zomaar maar als je de opnames niet hebt.... Ik lees ook niet dat die opnames er daadwerkelijk zijn en dus onderdeel van de verdediging. Ermee wachten kan een strategie zijn natuurlijk maar aangezien er maar 2 zittingsdagen zijn lijkt me het van niet.
Borsato zijn carriere is voorgoed gedaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:45 schreef capricia het volgende:
Hij begrijp kennelijk helemaal niet waar ie fout zit.
[..]
https://x.com/SaskiaBelle(...)KOVVr-9sSAfDFfQ&s=19
Ik heb tot op heden niemand de authenticiteit horen betwijfelen, ook de verdediging niet. Volgens mij heeft Borsato al meermaals iets aangehaald uit de tapes zelfs.quote:
Nee, de vader was al overleden.quote:
Nee das duidelijk dat die geil was.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:38 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Een verkeerde aanraking is wel iets anders dan een minderjarig meisje in/op haar slipje of borsten aanraken. We hebben het, naar mijn inzicht, niet over een vriendschappelijk uit te leggen tik op de billen of per ongeluk met je bovenarm langs een borst komen bij het elkaar passeren in de keuken.
Dat is ook wat ik begreep, niet dat ik het verder begrijp (Leontien ziet er een stuk beter uit). Maar die moeder heeft haar kind doelbewust in een bepaalde positie gebracht, daar twijfel ik geen seconde aan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Belangrijkste aspect waarom het contact er was/bleef was volgens mij dat moeder en Borsato wel een seksuele affaire hadden.
quote:
quote:De moeder verklaarde dat ze een tijdje een relatie had met Borsato. "Ze wist dat ik huwelijksproblemen had. Ze parasiteerde daarop. Ze hengelde en viste en wist precies waar de problemen zaten. Door haar vriendschap met mijn ex wist ze precies waar de problemen zaten."
Er is ook nog een autistische zoon (meest normale in dit hele verhaal), die Marco (waarschijnlijk) niet heeft gedaan.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:49 schreef Lospedrosa het volgende:
alleen als men de sfeer ernaar maakt is dat denk ik ook een verzachtende omstandigheid.
Nee hoor, ik garandeer je dat na al die alles hij binnen 5 jaar gewoon weer de zalen uitverkoopt. Kijk maar naar Lil'Kleine en het langzaam klaarstomen van Nederland voor Matthijs van Nieuwkerk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Borsato zijn carriere is voorgoed gedaan.
Had de NOS wel duidelijker in moeten zijn ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Aldus Marco.
Hij heeft wel aangifte tegen de moeder gedaan van uitlokking en medeplichtigheid. Aldus de NOS.
Dan is de vraag, medeplichtigheid aan wat, Marco?
Hoe vertel je iemand dat zijn carrière voorgoed kapot is?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Klinkt als een fijn mensquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Nee maar dat heeft hij vanmorgen wel toegegeven:
Bron Telegraaf:
[..]
Dat denk ik toch niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik garandeer je dat na al die alles hij binnen 5 jaar gewoon weer de zalen uitverkoopt. Kijk maar naar Lil'Kleine en het langzaam klaarstomen van Nederland voor Matthijs van Nieuwkerk.
Uiteindelijk interesseert het ons Nederlanders niks.
Al stond ze naakt twerkend voor hem, van kinderen dien je gewoon af te blijven. Is nooit een verzachtende omstandigheid.quote:
Schouder aan schouder vertel je hem De Waarheid dat het Voorbij is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe vertel je iemand dat zijn carrière voorgoed kapot is?
Ik weet niet of dat een verzachtende omstandigheid zal zijn, het is niet dat hij 18 was en zij 15. Hij was op dat moment een 50+ man met meer dan voldoende levenservaring lijkt mij. Die zou een dergelijke sfeer als verkeerd moeten herkennen en beoordelen en daarnaar handelen. Dat heeft hij, zo lijkt het, niet gedaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee das duidelijk dat die geil was.
Maar het moet bewezen zijn en dan is dat aanranding, alleen als men de sfeer ernaar maakt is dat denk ik ook een verzachtende omstandigheid.
Niet dat die op straat iemand zo in de (grote) borsten kneep.
Is dat al 5 jaar geleden dan? Nee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat denk ik toch niet.
Ali B en Thijs Römer zien we ook niet terug.
Ik vermoed dat het in het geval van Ali Bouali en Marco Borsato iets anders uit zal pakken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik garandeer je dat na al die alles hij binnen 5 jaar gewoon weer de zalen uitverkoopt. Kijk maar naar Lil'Kleine en het langzaam klaarstomen van Nederland voor Matthijs van Nieuwkerk.
Welnee joh, zie het niveau van de gemiddelde fan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:52 schreef Fok-it het volgende:
Haar naakte lichaam die in mijn hoofd blijft zitten, mij geen moment met rust laat.
Na al die jaren gaan deze grapjes nog steeds niet vervelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Schouder aan schouder vertel je hem De Waarheid dat het Voorbij is.
Ja, van naïviteit vind ik hier geen sprake meer. Genoeg mogelijkheden gehad om zelf grenzen aan te geven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:52 schreef Hexagon het volgende:
Wat is die Marco dom om hier zijn vingers aan te branden.
Laat staan dat dat wat geschreven is de waarheid is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:45 schreef TjjWester het volgende:
Ook het handschrift in het dagboek is onderzocht. De deskundige constateert dat het handschrift van de schrijfster in de loop der jaren niet is gewijzigd en dat het zeer veel waarschijnlijker is dat het het handschrift van het meisje is. #Borsato
Dit bewijst toch niet wanneer dit is geschreven?
Dat denk ik wel. Dat de rechter dat zo ziet, dat de omstandigheden het verzachten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Al stond ze naakt twerkend voor hem, van kinderen dien je gewoon af te blijven. Is nooit een verzachtende omstandigheid.
Je gaat dus mee in het had ze maar geen kort rokje moeten dragen argument, of toch niet? Wat verwarrend allemaal.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Dat de rechter dat zo ziet, dat de omstandigheden het verzachten.
Net als iemand zomaar uit niets op straat wordt aangerand, dat zijn verzwarende omstandigheden, iemand kan daardoor een algeheel gevoel van onveiligheid overhouden.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:52 schreef Fok-it het volgende:
Haar naakte lichaam die in mijn hoofd blijft zitten, mij geen moment met rust laat.
maar als die iemand die op straat wordt aangerand een kort rokje aanhad? Is dat dan ook een verzachtende omstandigheid, want dat is zo ongeveer wat je zegt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Dat de rechter dat zo ziet, dat de omstandigheden het verzachten.
Net als iemand zomaar uit niets op straat wordt aangerand, dat zijn verzwarende omstandigheden, iemand kan daardoor een algeheel gevoel van onveiligheid overhouden.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Nee maar dat heeft hij vanmorgen wel toegegeven:
Bron Telegraaf:
[..]
Je zou bijna zeggen dat dat wel had gemoeten.quote:
Nou het helpt bij Lil' dat dat hoofd achteraf dus helemaal niet tussen die deur zat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:55 schreef Eightyone het volgende:
Lil' Kleine is goed terug gekomen, maar het scheelt dat die al geen 'ideale schoonzoon'-reputatie had.
Bij Ali B is dat ook maar 'meh'.
Lil kleine sloeg een vrouw die dooe niemand gerespecteerd werd en van Nieuwkerk was een hork. Dat is wel van een andere orde dan iemand die aan meisjes zit, in de perceptie. Ik denk niet dat Borsato nog veel gaat optreden, als dit klaar is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Vrouwenmishandeling is voor die doelgroep ook minder ernstig dan seksueel misbruik. Als Lil Kleine op zijn 30e aan een 15 jarige had gezeten was hij ook klaar geweest.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:55 schreef Eightyone het volgende:
Lil' Kleine is goed terug gekomen, maar het scheelt dat die al geen 'ideale schoonzoon'-reputatie had.
Bij Ali B is dat ook maar 'meh'.
Nee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
maar als die iemand die op straat wordt aangerand een kort rokje aanhad? Is dat dan ook een verzachtende omstandigheid, want dat is zo ongeveer wat je zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |