Sterker nog. Het was de reden waarom hij zo begaan was met dit gebroken gezin.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:34 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Klinkt alsof Marco zo geil was dat hij niet kon bedenken afstand te houden.
Pohhquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:43 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat stuk is ook prima te begrijpen. Ik denk dat de meeste mensen, man of vrouw, zich wel eens bijzonder aangetrokken voelen tot iemand (geilheid). Dat lijkt mij zeer menselijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://x.com/SaskiaBelle(...)KOVVr-9sSAfDFfQ&s=19quote:Op 15 april appte hij dat hij keelontsteking had en haar dus niet kon zoenen. Maar billen aanraken kan wel. Het meisje: "Hahaha, jij mag dat. xx." #Borsato zegt het onvoorstelbaar te vinden dat 20 jaar vriendschap zo anders wordt geïnterpreteerd nu.
Tuurlijk roept 'ie dat niet zomaar maar als je de opnames niet hebt.... Ik lees ook niet dat die opnames er daadwerkelijk zijn en dus onderdeel van de verdediging. Ermee wachten kan een strategie zijn natuurlijk maar aangezien er maar 2 zittingsdagen zijn lijkt me het van niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie zoiets zomaar roept. Geert en Carry Knoops zijn niet gek.
Hij deed het hele gezin?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Belangrijkste aspect waarom het contact er was/bleef was volgens mij dat moeder en Borsato wel een seksuele affaire hadden.
Nouja. Blijkbaar roept ie dat dus wel zomaar? Verdachtmakingen richting andere partij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tuurlijk roept 'ie dat niet zomaar maar als je de opnames niet hebt.... Ik lees ook niet dat die opnames er daadwerkelijk zijn en dus onderdeel van de verdediging. Ermee wachten kan een strategie zijn natuurlijk maar aangezien er maar 2 zittingsdagen zijn lijkt me het van niet.
Borsato zijn carriere is voorgoed gedaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:45 schreef capricia het volgende:
Hij begrijp kennelijk helemaal niet waar ie fout zit.
[..]
https://x.com/SaskiaBelle(...)KOVVr-9sSAfDFfQ&s=19
Ik heb tot op heden niemand de authenticiteit horen betwijfelen, ook de verdediging niet. Volgens mij heeft Borsato al meermaals iets aangehaald uit de tapes zelfs.quote:
Nee, de vader was al overleden.quote:
Nee das duidelijk dat die geil was.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:38 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Een verkeerde aanraking is wel iets anders dan een minderjarig meisje in/op haar slipje of borsten aanraken. We hebben het, naar mijn inzicht, niet over een vriendschappelijk uit te leggen tik op de billen of per ongeluk met je bovenarm langs een borst komen bij het elkaar passeren in de keuken.
Dat is ook wat ik begreep, niet dat ik het verder begrijp (Leontien ziet er een stuk beter uit). Maar die moeder heeft haar kind doelbewust in een bepaalde positie gebracht, daar twijfel ik geen seconde aan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Belangrijkste aspect waarom het contact er was/bleef was volgens mij dat moeder en Borsato wel een seksuele affaire hadden.
quote:
quote:De moeder verklaarde dat ze een tijdje een relatie had met Borsato. "Ze wist dat ik huwelijksproblemen had. Ze parasiteerde daarop. Ze hengelde en viste en wist precies waar de problemen zaten. Door haar vriendschap met mijn ex wist ze precies waar de problemen zaten."
Er is ook nog een autistische zoon (meest normale in dit hele verhaal), die Marco (waarschijnlijk) niet heeft gedaan.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:49 schreef Lospedrosa het volgende:
alleen als men de sfeer ernaar maakt is dat denk ik ook een verzachtende omstandigheid.
Nee hoor, ik garandeer je dat na al die alles hij binnen 5 jaar gewoon weer de zalen uitverkoopt. Kijk maar naar Lil'Kleine en het langzaam klaarstomen van Nederland voor Matthijs van Nieuwkerk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Borsato zijn carriere is voorgoed gedaan.
Had de NOS wel duidelijker in moeten zijn ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Aldus Marco.
Hij heeft wel aangifte tegen de moeder gedaan van uitlokking en medeplichtigheid. Aldus de NOS.
Dan is de vraag, medeplichtigheid aan wat, Marco?
Hoe vertel je iemand dat zijn carrière voorgoed kapot is?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Borsato zijn carriere is voorgoed gedaan.
Klinkt als een fijn mensquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Nee maar dat heeft hij vanmorgen wel toegegeven:
Bron Telegraaf:
[..]
Dat denk ik toch niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik garandeer je dat na al die alles hij binnen 5 jaar gewoon weer de zalen uitverkoopt. Kijk maar naar Lil'Kleine en het langzaam klaarstomen van Nederland voor Matthijs van Nieuwkerk.
Uiteindelijk interesseert het ons Nederlanders niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |