Klinkt alsof Marco zo geil was dat hij niet kon bedenken afstand te houden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klinkt alsof de moeder en dochter borderliners zijn. Daar moet je altikd flink afstand van houden.
Als die moeder borderliner is is dat ws de reden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:32 schreef Watmoetjenou het volgende:
Je mag het je eigenlijk niet afvragen, maar de suïcide van vader... Was dat wel enkel depressie
Zeiden ze van Lil Kleine ook. Die vangt nu gewoon weer 10k per optreden in de clubs elk weekend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:33 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk ook niet uit, zijn carrière als zanger is hij kwijt.
Buma in z’n zak dat houdt niet op hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heeft hij nu een inkomen eigenlijk?
Moeders roept nu dat er geen opnames gemaakt zijn:quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, is het waar? Heeft hij die opnames bewaard?
quote:12:00 - AD
Marco Borsato blijft maar voorbeelden geven van de vreemde manier waarop de moeder met seks omging. ,,Welke moeder stuurt mij nou opnames van haar seksende dochter? Daar zit ik helemaal niet op te wachten."
Moeder Nathalie reageert daarop via haar advocaat naar deze site: ,,Ik heb nooit opnames van mijn seksende dochter gemaakt, hoor. WTF!"
Nee dat bedoel ik niet. Maar als je de verhalen over moeder hoort, die is knettergekquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
misschien heeft marco wel een handje geholpen![]()
Geilheid kan soms rare dingen met je doen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:34 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Klinkt alsof Marco zo geil was dat hij niet kon bedenken afstand te houden.
Die tapes zijn wel een flinke bekentenis.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Borsato heeft de schijn goed tegen maar hard bewijs of steunbewijs zonder flinke gerede twijfel zie ik niet tot nu toe.
Dit is waar, ik ga er soms ook van masturberen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geilheid kan soms rare dingen met je doen!
Mogelijk, maar alles is gebaseerd op uitlatingen van Marco Borsato en zijn team.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:33 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Die moeder zouden ze in een aparte rechtszaak nader moeten berechten wat mij betreft, dat mens is zo gek als een bos uien.
Spoedeisende hulp-artsen zijn het hiermee eens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niks dierlijks is een mens vreemd zeg ik altijd maarquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit is waar, ik ga er van soms ook masturberen!
Als hij die vermeende opnames niet heeft is het gewoon smaad. Loze beweringen zonder bewijs maken je zaak niet bepaald sterker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moeders roept nu dat er geen opnames gemaakt zijn:
[..]
Een verkeerde aanraking is wel iets anders dan een minderjarig meisje in/op haar slipje of borsten aanraken. We hebben het, naar mijn inzicht, niet over een vriendschappelijk uit te leggen tik op de billen of per ongeluk met je bovenarm langs een borst komen bij het elkaar passeren in de keuken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar hoe dan ook zal de straf heel laag zijn, meer dan een verkeerde aanraking en een slecht gevoel geven kan hem op de letter van de wet niet worden verweten.
Dat icm dat zijn carrière die veel geld opleverde is kwijtgeraakt kan niet anders dan een hele magere straf opleveren of vrijspraak.
Naar wat ik begrijp zijn er ook keiharde bewijzen middels appjes en opnames van?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mogelijk, maar alles is gebaseerd op uitlatingen van Marco Borsato en zijn team.
Ik kan mij niet voorstellen dat de verdediging die niet heeft, want anders laat je je cliënt toch nooit zoiets zeggen? Elk woord en elke letter is gewogen op een gouden schaaltje de afgelopen 4 jaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als hij die vermeende opnames niet heeft is het gewoon smaad. Loze beweringen zonder bewijs maken je zaak niet bepaald sterker.
Tsja. Hij zal natuurlijk wel moeten bewijzen dat waar is wat hij allemaal over de moeder zegt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moeders roept nu dat er geen opnames gemaakt zijn:
[..]
Authenticiteit vastgesteld?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Die tapes zijn wel een flinke bekentenis.
Mwah, in de context schiet Knoops daar wel genoeg gaten in, tenzij er meer komt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Die tapes zijn wel een flinke bekentenis.
Belangrijkste aspect waarom het contact er was/bleef was volgens mij dat moeder en Borsato wel een seksuele affaire hadden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:33 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Die moeder zouden ze in een aparte rechtszaak nader moeten berechten wat mij betreft, dat mens is zo gek als een bos uien.
Maar inderdaad, als volwassen man dien je daar zelf over na te denken. Als een vriendin/werknemer van mij het contact met haar dochter aan mij zou aanmoedigen op de manier hoe het bij Borsato gebeurd zou zijn dan had ik die vriendin + dochter per direct buiten de deur gezet. Elke normale man (of vrouw, maar dat is even een andere situatie) zou hier niet in meegaan. En ja, dan kan het best voorkomen dat je voor dit besef indaalt je tegen een grens aan gelopen bent. Ik kan mij voorstellen dat een situatie zich gaandeweg de tijd ontwikkelt en het niet direct duidelijk is waar iets heen leidt. Maar een normaal persoon zou die grens herkennen en op dat moment ingrijpen.
Ergens kan je ook wel iets van begrip voor Borsato opbrengen. Het is net als met Ali B., Matthijs van Nieuwkerk of Michael Jackson. Mensen als zij worden omringd door ja-knikkers waardoor ze langzaam in een soort eigen dimensie geduwd worden waar goed en slecht steeds minder duidelijk te onderscheiden zijn. Dat praat het absoluut niet goed, maar ik heb het dan over begrip hebben voor het feit dat de werkelijkheid voor dergelijke mensen wat naar de achtergrond verschuift en dat ze daar niet perse zelf iets aan kunnen doen.
Enige tactiek mogelijk lijkt alles op het bordje van die moeder gooien. Dan doet het er soms wat minder toe of daar wel of geen bewijs voor is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:40 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat de verdediging die niet heeft, want anders laat je je cliënt toch nooit zoiets zeggen? Elk woord en elke letter is gewogen op een gouden schaaltje de afgelopen 4 jaar.
Aldus Marco.quote:
Ik denk niet dat ie zoiets zomaar roept. Geert en Carry Knoops zijn niet gek.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als hij die vermeende opnames niet heeft is het gewoon smaad. Loze beweringen zonder bewijs maken je zaak niet bepaald sterker.
Dat stuk is ook prima te begrijpen. Ik denk dat de meeste mensen, man of vrouw, zich wel eens bijzonder aangetrokken voelen tot iemand (geilheid). Dat lijkt mij zeer menselijk. Het gaat er uiteindelijk om wat je ermee doet. En in sommige gevallen kan je daar wel iets mee, maar in verreweg de meeste gevallen niet. En die grens, dat is nu net het moeilijke om te herkennen en bewaken. Gelukkig lukt dat het het overgrote deel van de ontwikkelde mensheid wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |