abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219127113
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 12:16 schreef raptorix het volgende:
Marco is zo te horen goed geinstructureerd wat hij moet toegeven, vooral de worden strelen en aanraken gebruiken, waarschijnlijk zal de verdediging straks zeggen dat er geen seksuele intentie was, en dat de dingen in het dagboek anders opgeschreven kunnen zijn als in werkelijkheid gebeurt is.
Hij heeft zich er dan ook 4 jaar op kunnen voorbereiden, je zou verwachten dat er over elk woord dagen is nagedacht en gewikt en gewogen.

Denk ook dat het een hele bewuste keus is, strelen en aanraken hebben absoluut nog een seksuele lading maar zijn een stuk prettiger en lichter dan veel andere woorden die je kan kiezen.

Overigens ben ik er van overtuigd dat hij schuldig is en dat het is begonnen met een onschuldige streling of aanraking. Dat vind ik ook niet zo gek, ik denk dat het heel menselijk en normaal is om een dierbaar iemand aan te raken of bijvoorbeeld een aai over de bol, rug of bovenbeen te geven (wat je met wat fantasie strelen kan noemen, al vind ik dat nog wel iets verder gaan eigenlijk). Het is alleen zo dat normale mensen met normale hersenen weten waar de grens ligt. En die grens heeft hij, in mijn ogen en gezien de nu bekende verklaringen, ruimschoots overschreden.
  Miss 200.000.000! dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:25:08 #102
367000 roos94
pi_219127114
Ik volg het niet helemaal volledig maar ik las dit

Borsato zegt dat de moeder geluidsopnames maakte van haar dochter die seks had. Die opnames stuurde ze naar de zanger. Borsato zegt dat hij heeft aangegeven dat hij daar niet van gediend was.

Is die moeder niet zwaar strafbaar? Wordt die moeder ook veroordeeld nu?
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:26:52 #103
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219127119
Derde fragment nu. Borsato zegt: 'Dit heeft een geschiedenis. Het is niet van het ene op de andere dag. Het zit in je hoofd. Dit is niet goed. Het is een leegte in mijn hoofd. Dat is een ding als je mijn leven leidt. Ik wil niet zeggen liefdeloos, maar er is geen vorm van intimiteit. Als iemand dan een jonge vrouw wordt, dat is ingewikkeld'

Ach, pedo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219127120
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 12:16 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Draai het eens om, als Leontien hem wat vaker genaaid had dan was er een hoop ellende voorkomen.
Borsato vond haar te oud denk ik. :+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:27:32 #105
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219127121
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 12:25 schreef roos94 het volgende:

Borsato zegt dat de moeder geluidsopnames maakte van haar dochter die seks had. Die opnames stuurde ze naar de zanger. Borsato zegt dat hij heeft aangegeven dat hij daar niet van gediend was.

Wat een rare moeder
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:27:56 #106
236264 crew  capricia
pi_219127126
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 12:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
afscheid nemen bestaat niet
Vandaag is rood.

Hij heeft heel wat rode vlaggen gemist, geloof ik.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219127128
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 11:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Dus die moeder heeft op Instagram een fanpage over haar dochter waar ze allemaal geile foto's op zet en die nu nog steeds openbaar is. Zaak seponeren en jeugdzorg inschakelen. Ze zijn allemaal even gek.
Doe maar even geen extra jeugdzorg. We hebben in Nederland steeds minder jeugd, maar steeds meer kinderen komen terecht in de Jeugdzorg. Eén op zeven, hoorde ik gisteren op de radio,.
pi_219127130
Blijkbaar woonde ze toen niet in Overloon want het was maar 20 minuten rijden naar het huis van Nathalie.
pi_219127132
quote:

Dan moet die dochter aangifte doen, anders gaat het OM hier niks mee doen. En ik denk niet dat die dochter daar nog op zit te wachten.
-nee-
pi_219127137
quote:
Het is vooral vreemd
pi_219127138
Als Marco een straf krijgt dan die moeder ook.
Wat hebben ze die domme Italiaan op zitten geilen, die moeder mag blij zijn dat Marco haar dochter niet gelijk verkracht heeft. Verknipt wijf.
Hij had ook veel slimmer moeten zijn maar geilde op dat meisje.
Vakman pur sang
pi_219127142
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 12:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Als Marco een straf krijgt dan die moeder ook.
Zo werkt het gelukkig niet in het strafrecht.
pi_219127144
quote:

Tja, is het waar? Heeft hij die opnames bewaard?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219127152
Maar hoe dan ook zal de straf heel laag zijn, meer dan een verkeerde aanraking en een slecht gevoel geven kan hem op de letter van de wet niet worden verweten.
Dat icm dat zijn carrière die veel geld opleverde is kwijtgeraakt kan niet anders dan een hele magere straf opleveren of vrijspraak.
Vakman pur sang
pi_219127156
Je mag het je eigenlijk niet afvragen, maar de suïcide van vader... Was dat wel enkel depressie
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  Redactie Sport dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:32:51 #116
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219127158
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 12:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Zo werkt het gelukkig niet in het strafrecht.
Geen als-dan inderdaad, maar die moeder heeft zo te horen ook dingen gedaan die niet helemaal kies zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:33:03 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219127159
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 12:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar hoe dan ook zal de straf heel laag zijn, meer dan een verkeerde aanraking en een slecht gevoel geven kan hem op de letter van de wet niet worden verweten.
Dat icm dat zijn carrière die veel geld opleverde is kwijtgeraakt kan niet anders dan een hele magere straf opleveren of vrijspraak.
Straf of vrijspraak. Die kans is aanwezig inderdaad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Miss 200.000.000! dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:33:12 #118
367000 roos94
pi_219127162
quote:
Heeft hij nu een inkomen eigenlijk?
pi_219127165
quote:
Maakt eigenlijk ook niet uit, zijn carrière als zanger is hij kwijt.
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219127167
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 12:20 schreef Mommychilgrad het volgende:
Die moeder spoort in ieder geval ook niet. Niet dat Marco hier ineens onschuldig door is, maar het is wel een shitshow :+
Die moeder zouden ze in een aparte rechtszaak nader moeten berechten wat mij betreft, dat mens is zo gek als een bos uien.

Maar inderdaad, als volwassen man dien je daar zelf over na te denken. Als een vriendin/werknemer van mij het contact met haar dochter aan mij zou aanmoedigen op de manier hoe het bij Borsato gebeurd zou zijn dan had ik die vriendin + dochter per direct buiten de deur gezet. Elke normale man (of vrouw, maar dat is even een andere situatie) zou hier niet in meegaan. En ja, dan kan het best voorkomen dat je voor dit besef indaalt je tegen een grens aan gelopen bent. Ik kan mij voorstellen dat een situatie zich gaandeweg de tijd ontwikkelt en het niet direct duidelijk is waar iets heen leidt. Maar een normaal persoon zou die grens herkennen en op dat moment ingrijpen.

Ergens kan je ook wel iets van begrip voor Borsato opbrengen. Het is net als met Ali B., Matthijs van Nieuwkerk of Michael Jackson. Mensen als zij worden omringd door ja-knikkers waardoor ze langzaam in een soort eigen dimensie geduwd worden waar goed en slecht steeds minder duidelijk te onderscheiden zijn. Dat praat het absoluut niet goed, maar ik heb het dan over begrip hebben voor het feit dat de werkelijkheid voor dergelijke mensen wat naar de achtergrond verschuift en dat ze daar niet perse zelf iets aan kunnen doen.
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:33:44 #121
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219127169
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 12:33 schreef roos94 het volgende:

[..]
Heeft hij nu een inkomen eigenlijk?
Nederland is een smakeloos land dus er zullen alsnog genoeg streams op spotify zijn van die 'muziek'
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219127171
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 12:27 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wat een rare moeder
Klinkt alsof de moeder en dochter borderliners zijn. Daar moet je altikd flink afstand van houden.
Vakman pur sang
  Miss 200.000.000! dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:34:05 #123
367000 roos94
pi_219127174
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 12:32 schreef Watmoetjenou het volgende:
Je mag het je eigenlijk niet afvragen, maar de suïcide van vader... Was dat wel enkel depressie
misschien heeft marco wel een handje geholpen })
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 12:34:20 #124
319979 Fok-it
All is well
pi_219127175
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 12:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Het is vooral vreemd
Nee, het is vooral strafbaar
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219127177
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 12:33 schreef Caland het volgende:

[..]
Nederland is een smakeloos land dus er zullen alsnog genoeg streams op spotify zijn van die 'muziek'
En met Buma Stemra krijgen grote artiesten als Marco verhoudingsgewijs veel geld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')