Hij heeft zich er dan ook 4 jaar op kunnen voorbereiden, je zou verwachten dat er over elk woord dagen is nagedacht en gewikt en gewogen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:16 schreef raptorix het volgende:
Marco is zo te horen goed geinstructureerd wat hij moet toegeven, vooral de worden strelen en aanraken gebruiken, waarschijnlijk zal de verdediging straks zeggen dat er geen seksuele intentie was, en dat de dingen in het dagboek anders opgeschreven kunnen zijn als in werkelijkheid gebeurt is.
Borsato vond haar te oud denk ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:16 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Draai het eens om, als Leontien hem wat vaker genaaid had dan was er een hoop ellende voorkomen.
Wat een rare moederquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:25 schreef roos94 het volgende:
Ik volg het niet helemaal volledig maar ik las dit
Borsato zegt dat de moeder geluidsopnames maakte van haar dochter die seks had. Die opnames stuurde ze naar de zanger. Borsato zegt dat hij heeft aangegeven dat hij daar niet van gediend was.
Is die moeder niet zwaar strafbaar? Wordt die moeder ook veroordeeld nu?
Vandaag is rood.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
afscheid nemen bestaat niet
Doe maar even geen extra jeugdzorg. We hebben in Nederland steeds minder jeugd, maar steeds meer kinderen komen terecht in de Jeugdzorg. Eén op zeven, hoorde ik gisteren op de radio,.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Dus die moeder heeft op Instagram een fanpage over haar dochter waar ze allemaal geile foto's op zet en die nu nog steeds openbaar is. Zaak seponeren en jeugdzorg inschakelen. Ze zijn allemaal even gek.
Dan moet die dochter aangifte doen, anders gaat het OM hier niks mee doen. En ik denk niet dat die dochter daar nog op zit te wachten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:25 schreef roos94 het volgende:
Borsato zegt dat de moeder geluidsopnames maakte van haar dochter die seks had. Die opnames stuurde ze naar de zanger. Borsato zegt dat hij heeft aangegeven dat hij daar niet van gediend was.
Het is vooral vreemdquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:25 schreef roos94 het volgende:
Zo werkt het gelukkig niet in het strafrecht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Als Marco een straf krijgt dan die moeder ook.
Tja, is het waar? Heeft hij die opnames bewaard?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:25 schreef roos94 het volgende:
Geen als-dan inderdaad, maar die moeder heeft zo te horen ook dingen gedaan die niet helemaal kies zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zo werkt het gelukkig niet in het strafrecht.
Straf of vrijspraak. Die kans is aanwezig inderdaad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar hoe dan ook zal de straf heel laag zijn, meer dan een verkeerde aanraking en een slecht gevoel geven kan hem op de letter van de wet niet worden verweten.
Dat icm dat zijn carrière die veel geld opleverde is kwijtgeraakt kan niet anders dan een hele magere straf opleveren of vrijspraak.
Heeft hij nu een inkomen eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar hoe dan ook zal de straf heel laag zijn, meer dan een verkeerde aanraking en een slecht gevoel geven kan hem op de letter van de wet niet worden verweten.
Dat icm dat zijn carrière die veel geld opleverde is kwijtgeraakt kan niet anders dan een hele magere straf opleveren of vrijspraak.
Maakt eigenlijk ook niet uit, zijn carrière als zanger is hij kwijt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Die moeder zouden ze in een aparte rechtszaak nader moeten berechten wat mij betreft, dat mens is zo gek als een bos uien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:20 schreef Mommychilgrad het volgende:
Die moeder spoort in ieder geval ook niet. Niet dat Marco hier ineens onschuldig door is, maar het is wel een shitshow
Nederland is een smakeloos land dus er zullen alsnog genoeg streams op spotify zijn van die 'muziek'quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heeft hij nu een inkomen eigenlijk?
Klinkt alsof de moeder en dochter borderliners zijn. Daar moet je altikd flink afstand van houden.quote:
misschien heeft marco wel een handje geholpenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:32 schreef Watmoetjenou het volgende:
Je mag het je eigenlijk niet afvragen, maar de suïcide van vader... Was dat wel enkel depressie
Nee, het is vooral strafbaarquote:
En met Buma Stemra krijgen grote artiesten als Marco verhoudingsgewijs veel geldquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land dus er zullen alsnog genoeg streams op spotify zijn van die 'muziek'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |