Oh, maar die heb je ook in het reguliere bedrijfsleven hoor.quote:
Niet.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:04 schreef Ansa het volgende:
Elke zoveel dagen lees ik berichten waarin het gaat over mannelijkheid, belediging van de mannelijkheid, emasculation, etc. Voor mij zijn dat zulke idiote termen, want wat is mannelijkheid? Eer hebben, dat is iets menselijks. Zowel mannen en vrouwen hebben *een gebrek aan) eer. Heb je het over leiderschap, dan kan een vrouw vaak nog betere leider zijn dan de meeste mannen, gezien de oorlogen in de wereld. Heb je het over respect voor elkaar als mens, dan heeft gender er wederom vrij weinig mee te maken. Want respect niet een basishouding te zijn, tegen alle mensen om je heen. Dus wat is nou een belediging van de mannelijkheid? Een man uitlachen omdat hij een kleine piemel heeft, niet netjes, maar heeft er vrij weinig mee te maken. Vrouwen worden elke dag afgekraakt op hun lichaam. Is dat dan een belediging voor vrouwelijkheid? Van mijn gevoel is een belediging van mannelijkheid eigenlijk codetaal voor "ik ben de baas, want ik ben de man en als jij erbij tegenspreekt, dan ga je te ver". Hoe zien jullie dat?
Als de sexbots dadelijk uit zijn met AI erin, dan gaan vrouwen ineens heel leuk wordenquote:Op zondag 26 oktober 2025 16:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ook weer typisch zo'n vrouwending. Niet een luchtig grapje incasseren, meteen je punt willen maken, meteen miss crankypants... Wanneer gaan vrouwen nou eens die omslag kunnen maken?
Denk je werkelijk dat wij gaan smeken om mannen die hem in een veredelde Roomba steken? Er is een reden dat jullie incel zijnquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als de sexbots dadelijk uit zijn met AI erin, dan gaan vrouwen ineens heel leuk worden
Vrouwen smeken om genegeerd te worden. In de nacht vooral,maar dat kan jij niet.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:08 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Trouwens, Om vrouwen te beledigen zijn woorden overbodig. De ergste en meest effectieve manier om ze te beledigen is om ze totaal te negeren. Daar zijn ze compleet niet op berekend, succes gegarandeerd. Geen uitzonderingen.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:37 schreef Ansa het volgende:
[..]
Vrouwen smeken om genegeerd te worden. In de nacht vooral,maar dat kan jij niet.
Over het algemeen zijn mannen die dat soort uitspraken doen doorgaans onvolwassen en vaak ook maagd. Daar hoef je als vrouw weinig boodschap aan te hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Tot je de posts leest over dikke zeugen, vette Ria op de bank, hangtieten, de hond er nog vanaf trappen, afgeschreven vanaf 25j,...
Ja het echte extreme schoonheidsideaal zal hoogstwaarschijnlijk meer door vrouwen gestuurd worden, we zijn onze eigen ergste vijand. Maar onderschat de mening en dus de invloed van de mannen niet.
Voor de rest klopt het wel dat dit allemaal meer online afspeelt, in het echte leven speelt dit bijna niet (ofwel veel meer verborgen/subtiel)
Haha jullie? Incel? Over wie heb je het in godsnaam wijfquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:52 schreef Ansa het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat wij gaan smeken om mannen die hem in een veredelde Roomba steken? Er is een reden dat jullie incel zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |