Raar, ik niet.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:04 schreef Ansa het volgende:
Elke zoveel dagen lees ik berichten waarin het gaat over mannelijkheid, belediging van de mannelijkheid, emasculation, etc.

Ik hoor dit ook nooit hooguit vanuit een bepaalde religieuze hoek dat de mannelijkheid nogal fragiel lijkt te zijn, maar in die hoek bevind ik me doorgaans nooit.quote:

Ik zou haar wel/niet doenquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:31 schreef GerryDV het volgende:
Vrouwen worden elke dag afgekraakt voor hun lichaam voornamelijk door andere vrouwen. Ik hoor zelden een vrouw serieus/openbaar afgekraakt worden door een man.

Je eerste zin klopt, je 2e totaal nietquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:31 schreef GerryDV het volgende:
Vrouwen worden elke dag afgekraakt voor hun lichaam voornamelijk door andere vrouwen. Ik hoor zelden een vrouw serieus/openbaar afgekraakt worden door een man.

Dit. Genoeg vrouwen die geestelijk mishandeld worden door hun man.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Je eerste zin klopt, je 2e totaal niet

Op Fok is wel een wat groter incel/veroordelend sfeertje dan in het echte leven, maar dat kun je als vrouw in principe gewoon vermijden. Ik heb bovenstaande statements op de middelbare school wel gehoord ja. Iemand wel/niet doen is vaak mannenpraat onder elkaar maar niet direct specifiek eigenschappen van een vrouw afkraken. Lekkere tieten is een compliment.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou haar wel/niet doen
Ik zou mijn hond er nog aftrappen
Lekkere tieten
Dat heb je nooit gehoord of gelezen dat mannen over vrouwen zeiden? Bijzonder. Dan lees je ook niet veel op FOK! denk ik.

Dan bevind ik me blijkbaar in een goed en respectvol milieu.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Je eerste zin klopt, je 2e totaal niet

Het ging om vrouwen die elke dag afgekraakt worden door mannen om hun lichaam. Niet over een toxische relatie waarin een man dat stelselmatig bij zijn partner doet, dat zijn excessen en lijken me niet representatief. En ook san kun je bij zo’n waardeloze vent weggaan.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit. Genoeg vrouwen die geestelijk mishandeld worden door hun man.

Hou jezelf dat vooral voor. Zo blijft het probleem mooi in stand.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:45 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Op Fok is wel een wat groter incel/veroordelend sfeertje dan in het echte leven, maar dat kun je als vrouw in principe gewoon vermijden. Ik heb bovenstaande statements op de middelbare school wel gehoord ja. Iemand wel/niet doen is vaak mannenpraat onder elkaar maar niet direct specifiek eigenschappen van een vrouw afkraken. Lekkere tieten is een compliment.

Nouja, ik herken het gewoon niet dus kan alleen vanuit mijn eigen optiek een mening geven. Als er in andere regio’s/generaties/kringen dit wel schering en inslag is dan is dat zeker vervelend en moet er wellicht iets aan gedaan worden aldaar. Buiten dat vind ik wel dat tegenwoordig men wel erg snel beledigd is of zich overal wat van aantrekt. Zelfvertrouwen hoort gewoon in je te zitten en niet afhankelijk te zijn van externe factoren. Een dikke huid kweken zat vroeger volgens mij in de opvoeding. Je mag alles aan mij afkraken, daar slaap ik geen minuut minder om.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hou jezelf dat vooral voor. Zo blijft het probleem mooi in stand.

En jullie reppen nooit over the wall? Niemand trapt nog in de onschuldige act van mannen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:31 schreef GerryDV het volgende:

Genoeg ratten met een moraliserend vingertje in podcasts die multidaten en vrouwen afkraken.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:45 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Op Fok is wel een wat groter incel/veroordelend sfeertje dan in het echte leven, maar dat kun je als vrouw in principe gewoon vermijden. Ik heb bovenstaande statements op de middelbare school wel gehoord ja. Iemand wel/niet doen is vaak mannenpraat onder elkaar maar niet direct specifiek eigenschappen van een vrouw afkraken. Lekkere tieten is een compliment.

Weggaan in deze woningcrisis met te volle blijfvanmijnlijfhuizen?quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:47 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Het ging om vrouwen die elke dag afgekraakt worden door mannen om hun lichaam. Niet over een toxische relatie waarin een man dat stelselmatig bij zijn partner doet, dat zijn excessen en lijken me niet representatief. En ook san kun je bij zo’n waardeloze vent weggaan.

Dit is natuurlijk 100% waar.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou haar wel/niet doen
Ik zou mijn hond er nog aftrappen
Lekkere tieten
Dat heb je nooit gehoord of gelezen dat mannen over vrouwen zeiden? Bijzonder. Dan lees je ook niet veel op FOK! denk ik.

van wie?quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:53 schreef LordofLeaves het volgende:
Wat ik erger vind, is dat veel mannen geen man meer mogen zijn.

Leuk dat dat wat jouw betreft, man zijnde, volledig op het conto van andere vrouwen komt.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk 100% waar.
Echter als het gaat om het in stand houden van de onrealistische 'schoonheidsidealen' waar veel vrouwen mee worstelen, dit komt wat mij betreft wel volledig op het conto van vrouwen. Daar moeten vrouwen onderling echt samen uit zien te komen, want jullie maken elkaar helemaal gek.
Dat gedoe wat TS zegt over mannelijkheid enzo, dat herken ik niet, dat is echt iets wat op het internet leeft, maar in mijn milieu komt die niet voor.

Dat is een probleem. Daar gaan mannen vast de schuld van krijgenquote:Op zondag 26 oktober 2025 16:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Leuk dat dat wat jouw betreft, man zijnde, volledig op het conto van andere vrouwen komt.
Mijn ervaring is anders.

Tja, als dat de insteek is, dat iemand er de schuld van moet krijgen…wijs vooral naar een ander(e groep).quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:40 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat is een probleem. Daar gaan mannen vast de schuld van krijgen

Ook weer typisch zo'n vrouwending. Niet een luchtig grapje incasseren, meteen je punt willen maken, meteen miss crankypants... Wanneer gaan vrouwen nou eens die omslag kunnen maken?quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tja, als dat de insteek is, dat iemand er de schuld van moet krijgen…wijs vooral naar een ander(e groep).

Misschien moet je wat meer moeite doen om echt grappig te zijn .quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ook weer typisch zo'n vrouwending. Niet een luchtig grapje incasseren, meteen je punt willen maken, meteen miss crankypants... Wanneer gaan vrouwen nou eens die omslag kunnen maken?
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |