abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219112955
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 19:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Tot je de posts leest over dikke zeugen, vette Ria op de bank, hangtieten, de hond er nog vanaf trappen, afgeschreven vanaf 25j,...

Ja het echte extreme schoonheidsideaal zal hoogstwaarschijnlijk meer door vrouwen gestuurd worden, we zijn onze eigen ergste vijand. Maar onderschat de mening en dus de invloed van de mannen niet.

Voor de rest klopt het wel dat dit allemaal meer online afspeelt, in het echte leven speelt dit bijna niet (ofwel veel meer verborgen/subtiel)
Ik vind het wel opvallend dat vrouwen enorm kritisch op elkaar zijn. Juist offline en meestal buiten de rug om.
Jammer is dat eigenlijk, vrouwen zouden elkaar moeten steunen, zeker zakelijk. Maar nog nooit zulke felle “gevechten” gezien dan tussen vrouwen onderling in een zakelijke omgeving.
Vakman pur sang
  zondag 26 oktober 2025 @ 19:39:15 #52
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219112970
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik vind het wel opvallend dat vrouwen enorm kritisch op elkaar zijn. Juist offline en meestal buiten de rug om.
Jammer is dat eigenlijk, vrouwen zouden elkaar moeten steunen, zeker zakelijk. Maar nog nooit zulke felle “gevechten” gezien dan tussen vrouwen onderling in een zakelijke omgeving.
Ik ervaar dat niet zo. Het kan ook aan je omgeving liggen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219112976
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 19:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Bron? Is er wetenschappelijk bewijs voor die stelling?
Denk dat de gelukkigste stellen het samen doen, als vrouw kun je ook prima in de tuin werken en de man kan ook stofzuigen.
Hadden mannen die meer doen in het huishouden ook niet vaker seks?
Nee geen wetenschappelijk bewijs zover ik weet.
Excuses maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik.
Vakman pur sang
pi_219112985
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 19:39 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik ervaar dat niet zo. Het kan ook aan je omgeving liggen.
Vraag maar aan elke vrouw in een onderneming waarbij er meerdere vrouwen in het management zitten.
Vakman pur sang
  zondag 26 oktober 2025 @ 19:40:56 #55
438527 MissButterflyy
pi_219112989
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee geen wetenschappelijk bewijs zover ik weet.
Excuses maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik.
Nee, ik snap niet wat je bedoelt.
Stellen die gelukkig zijn communiceren met elkaar, respecteren en steunen elkaar, gaan op een respectvolle manier met elkaar om. En dat komt niet doordat zij in de keuken staat.
  Moderator zondag 26 oktober 2025 @ 19:41:51 #56
441859 crew  Lenny77
pi_219113001
quote:

[..]
Waarschijnlijk zullen mannen onder elkaar even grof zijn, buiten de rug om van de vrouwen.

Dat 'wij' kritisch zijn, zei ik al :Y
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 26 oktober 2025 @ 19:42:29 #57
438527 MissButterflyy
pi_219113006
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Vraag maar aan elke vrouw in een onderneming waarbij er meerdere vrouwen in het management zitten.
Dat staat toch niet voor alle vrouwen?
Managers staan er bekend om vaak competitief te zijn, dat zijn toch vaak bepaalde types.
Dan heb je niet als kwaliteit dat je zorgzaam bent of een teamplayer.
pi_219113044
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 19:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nee, ik snap niet wat je bedoelt.
Stellen die gelukkig zijn communiceren met elkaar, respecteren en steunen elkaar, gaan op een respectvolle manier met elkaar om. En dat komt niet doordat zij in de keuken staat.
Dat is een verkeerd beeld van mannelijk en vrouwelijkheid. Veel geziene fout.

Dat de man meer man en de vrouw meer vrouw kan zijn in een relatie brengt beiden juist dichter bij elkaar en botheid speelt geen rol.
Vakman pur sang
pi_219113071
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 19:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Waarschijnlijk zullen mannen onder elkaar even grof zijn, buiten de rug om van de vrouwen.

Dat 'wij' kritisch zijn, zei ik al :Y
Mannen onder elkaar zijn veel minder kritisch. En dat niet alleen in mijn kennissenkring of verenigingen of zakelijke omgevingen.
Ik verbaas me er altijd over dat vrouwen zo snel zo kritisch zijn onderling. Achter de rug.
Vakman pur sang
pi_219113087
Daar staat tegenover dat als er wel wrijving is dat dat rechtstreeks in het gezicht wordt gezegd en het daarbij peilsnel kan exploderen.
Vakman pur sang
pi_219113089
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Mannen onder elkaar zijn veel minder kritisch. En dat niet alleen in mijn kennissenkring of verenigingen of zakelijke omgevingen.
Ik verbaas me er altijd over dat vrouwen zo snel zo kritisch zijn onderling. Achter de rug.
dat is echt BS
mannen zijn net zo erge roddeltantes als vrouwen
vaak nog erger
maar je moet het willen zien
of gewoon je kop in het zand steken
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  zondag 26 oktober 2025 @ 19:50:31 #62
438527 MissButterflyy
pi_219113090
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is een verkeerd beeld van mannelijk en vrouwelijkheid. Veel geziene fout.

Dat de man meer man en de vrouw meer vrouw kan zijn in een relatie brengt beiden juist dichter bij elkaar en botheid speelt geen rol.

Dit is je mening.
  Moderator zondag 26 oktober 2025 @ 19:51:02 #63
441859 crew  Lenny77
pi_219113095
quote:
99s.gif Op zondag 26 oktober 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat is echt BS
vaak nog erger
Dit is eigenlijk wel echt waar :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219113120
quote:
99s.gif Op zondag 26 oktober 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat is echt BS
vaak nog erger
Ik denk dat dit meer voorkomt bij mannen met vrouwelijke eigenschappen. Ik blijf bij dat soort types ver uit de buurt.
Vakman pur sang
pi_219113127
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik denk dat dit meer voorkomt bij mannen met vrouwelijke eigenschappen. Ik blijf bij dat soort types ver uit de buurt.
tuurlijk _O-
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator zondag 26 oktober 2025 @ 20:01:57 #66
5428 crew  miss_sly
pi_219113196
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik denk dat veel mannen niet eens doorhebben dat ze roddelen, maar er wordt echt gewoon heel veel over elkaar gepraat achter elkaars rug. Ik heb in diverse bedrijven gewerkt waar ik een van de weinige of zelfs de enige vrouw was, en ik heb toch behoorlijk wat geroddel over elkaar gehoord.

Overigens doen vrouwen dat inderdaad ook, hoor. Maar het is meer iets des mensen dan iets wat meer door vrouwen of meer door mannen gedaan wordt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_219113226
quote:
7s.gif Op zondag 26 oktober 2025 20:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat veel mannen niet eens doorhebben dat ze roddelen, maar er wordt echt gewoon heel veel over elkaar gepraat achter elkaars rug. Ik heb in diverse bedrijven gewerkt waar ik een van de weinige of zelfs de enige vrouw was, en ik heb toch behoorlijk wat geroddel over elkaar gehoord.

Overigens doen vrouwen dat inderdaad ook, hoor. Maar het is meer iets des mensen dan iets wat meer door vrouwen of meer door mannen gedaan wordt.
Oké dat ben ik met je eens.
Vond alleen dat vrouwen die al in de minderheid waren bij een bedrijf elkaar de tent uitvochten zo dom. Steun elkaar, dacht ik dan.
Vakman pur sang
  Moderator zondag 26 oktober 2025 @ 20:08:36 #68
5428 crew  miss_sly
pi_219113271
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Oké dat ben ik met je eens.
Vond alleen dat vrouwen die al in de minderheid waren bij een bedrijf elkaar de tent uitvochten zo dom. Steun elkaar, dacht ik dan.
Dat is toch voor mannen en vrouwen dom? Dat doen mannen net zo goed, want ambitieus en carrière willen maken. Dat gebeurt ook weer door mensen niet altijd even netjes, dat strijden voor hun eigen hachje.
pi_219113282
quote:
7s.gif Op zondag 26 oktober 2025 20:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat is toch voor mannen en vrouwen dom? Dat doen mannen net zo goed, want ambitieus en carrière willen maken. Dat gebeurt ook weer door mensen niet altijd even netjes, dat strijden voor hun eigen hachje.
Ja baas!
Vakman pur sang
  Moderator zondag 26 oktober 2025 @ 20:10:04 #70
5428 crew  miss_sly
pi_219113292
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja baas!
Aantrekkelijk. :{w
pi_219113368
Maar goed TS is een vrouwelijke incel is mijn conclusie
Vakman pur sang
pi_219113404
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar goed TS is een vrouwelijke incel is mijn conclusie
een vrouwelijke andrew tate
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219114045
quote:

[..]
Dit herken ik dan weer wel. Niks zo gemeen als vrouwen onder elkaar. De grootste vijand van een vrouw is een concurrente/andere vrouw.
  zondag 26 oktober 2025 @ 21:34:50 #74
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_219114710
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 21:01 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Dit herken ik dan weer wel. Niks zo gemeen als vrouwen onder elkaar. De grootste vijand van een vrouw is een concurrente/andere vrouw.
Ik werk met jongeren in de leeftijd van 12-18 jaar en ik kan je verzekeren dat als twee vrouwen elkaar niet mogen dat ze elkaar dan geestelijk helemaal ten gronde willen richten, irl en vooral ook online. Niet één dag, maar soms maanden duurt het en het venijn is werkelijk moordend. Jongens meppen elkaar even en dan is het klaar, zo is het echt.

En ook als die wijven ouder worden dan gaat het venijn er nog niet vanaf, maar dan worden ze nog meer berekenend in hun tactieken om de ander het leven zuur te maken.

Bitches will be bitches, zeg maar
Le Diable
  zondag 26 oktober 2025 @ 22:29:39 #75
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219115688
quote:
99s.gif Op zondag 26 oktober 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
een vrouwelijke andrew tate
is ze ook kaal ;(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')