Wat is ‘een man zijn’ dan?quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:53 schreef LordofLeaves het volgende:
Wat ik erger vind, is dat veel mannen geen man meer mogen zijn.

Mannen die mannen dingen doen.quote:

Mannendingen?quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mannen die mannen dingen doen.

zoals?quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mannen die mannen dingen doen.

Lekker vaag als je niet eens concreet met voorbeelden kan komen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:
de meeste mannen weten wel wat mannendingen zijn, dat is een gevoel

nouja wat gaat jullie dat eigenlijk aan?quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Lekker vaag als je niet eens concreet met voorbeelden kan komen.

snap ook niet waarom ze alles weer willen weten zo nodigquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:07 schreef Marsenal het volgende:
Vrouwen die niet weten wat mannendingen zijn, dat lijkt te kloppen.

Voor bepaalde dingen is dit inderdaad het geval. Zo wordt het slankheidsideaal vooral door vrouwen zelf in stand gehouden. Mannen houden daar helemaal niet van, die hebben over het algemeen juist een voorkeur voor een vrouw waar wat vlees aan zit.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:42 schreef Marsenal het volgende:
Echter als het gaat om het in stand houden van de onrealistische 'schoonheidsidealen' waar veel vrouwen mee worstelen, dit komt wat mij betreft wel volledig op het conto van vrouwen. Daar moeten vrouwen onderling echt samen uit zien te komen, want jullie maken elkaar helemaal gek.

Dan niet klagen, dat je geen man meer mag zijn. Je kan niet eens uitleggen wat dat is.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nouja wat gaat jullie dat eigenlijk aan?

aah vandaar dat de plaatjes die hier dan worden gepost op FOK! en waar fapjes op worden gedaan echt van slanke vrouwen zijnquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Voor bepaalde dingen is dit inderdaad het geval. Zo wordt het slankheidsideaal vooral door vrouwen zelf in stand gehouden. Mannen houden daar helemaal niet van, die hebben over het algemeen juist een voorkeur voor een vrouw waar wat vlees aan zit.

wat een frustratie weer juffiequote:Op zondag 26 oktober 2025 19:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan niet klagen, dat je geen man meer mag zijn. Je kan niet eens uitleggen wat dat is.

vulgair!quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah vandaar dat de plaatjes die hier dan worden gepost op FOK! en waar fapjes op worden gedaan echt van slanke vrouwen zijn

juffie nog welquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat een frustratie weer juffie
neegens voor nodig

Ach, helemaal niet. Het is wel opmerkzaam. Ik trok een wenkbrauw op, meer niet.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat een frustratie weer juffie
neegens voor nodig

Vroeger was alles beter. Ik ben tenminste nog gewoon netjes opgevoed metquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:53 schreef LordofLeaves het volgende:
Wat ik erger vind, is dat veel mannen geen man meer mogen zijn.

absoluutquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach, helemaal niet. Het is wel opmerkzaam. Ik trok een wenkbrauw op, meer niet.
Je zal dat gevoel wel kennen.

Over lelijke vrouwen wel.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou haar wel/niet doen
Ik zou mijn hond er nog aftrappen
Lekkere tieten
Dat heb je nooit gehoord of gelezen dat mannen over vrouwen zeiden? Bijzonder. Dan lees je ook niet veel op FOK! denk ik.

Vorige reactie was niet serieus maar de meeste echte gelukkige stellen is de vrouw heel vrouwelijk en de man best mannelijk.quote:

Met je lul tegen de Taj Mahal slaan, dat is wel echt een mannending om te doen, dat kan je zelfs alleen doen als je een man bentquote:

Tot je de posts leest over dikke zeugen, vette Ria op de bank, hangtieten, de hond er nog vanaf trappen, afgeschreven vanaf 25j,...quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Voor bepaalde dingen is dit inderdaad het geval. Zo wordt het slankheidsideaal vooral door vrouwen zelf in stand gehouden. Mannen houden daar helemaal niet van, die hebben over het algemeen juist een voorkeur voor een vrouw waar wat vlees aan zit.

Bron? Is er wetenschappelijk bewijs voor die stelling?quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vorige reactie was niet serieus maar de meeste echte gelukkige stellen is de vrouw heel vrouwelijk en de man best mannelijk.
En gunnen ze elkaar dat gevoel.
Als de man bv als huishoudster en hulp behandelt wordt en de vrouw de tuin omspit, dat werkt niet.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |