Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Als het koningshuis zo'n 4 miljard zou opleveren. Waarom zouden we dan niet 10 koningshuizen opstarten hé? Of 100, lekker cashen. Denk daar maar eens over na. @kree je hebt weer gelijk maat, je hoeft jezelf niet te verdedigen naar mijn idee..![]()
wie leest dat wel dat document? te lange tekst man.
wat wil je eruit uitlichten dan lees ik dat wel? of had je zelf ook niet gelezen?Do what you love, love what you do!![]()
Dan weet je het nuquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik mis het stukje dat ik Mazi mee neem.
Daar weet ik niets van?
Ik meen dat je zo iets gezegd had maar zit nu mob, ga morgen even terugzoeken
Teruglezen was voor mezelf, beste vermaak is leedvermaakTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Snap dr hummel nixxx vanquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
waar denk. maar weet jij meer als ik en zeg maar meeste NL dus?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
maak de rekensom kreequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:04 schreef kree het volgende:
wat wil je eruit uitlichten dan lees ik dat wel? of had je zelf ook niet gelezen?![]()
Maar dat ik iemand mee zou nemen (misschien!!!) klopte wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan weet je het nu
Ik meen dat je zo iets gezegd had maar zit nu mob, ga morgen even terugzoeken
Teruglezen was voor mezelf, beste vermaak is leedvermaak
Alleen bedoelde niet Mazi !![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nou het is mij wel duidelijk. ff wat gegoogled of AI met lange tekst.quote:
Zelf geen reet heb je ervan gelezen dus, geef maar toe. maar oke als je er op die tekst in wil gaan ik lees het wel?Do what you love, love what you do!![]()
Heb je zo ook je diploma gehaald? Door constant tegen je leraar te zeggen "meneer, dit lesmateriaal is me te veel leeswerk. Wil je het even uitlichten?"quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:04 schreef kree het volgende:
wat wil je eruit uitlichten dan lees ik dat wel? of had je zelf ook niet gelezen?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Een gloednieuwe user ging je meenemen, toch?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dat ik iemand mee zou nemen (misschien!!!) klopte wel.
Lack of common cents![]()
ik heb het ook niet gelezen kree, maar ik zag wel de rekensomquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
nou het is mij wel duidelijk. ff wat gegoogled of AI met lange tekst.
Zelf geen reet heb je ervan gelezen dus, geef maar toe. maar oke als je er op die tekst in wil gaan ik lees het wel?![]()
Ligt aan welke opleidingsniveau toch, bij praktijkonderwijs lijkt me dat niet aan de ordequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je zo ook je diploma gehaald? Door constant tegen je leraar te zeggen "meneer, dit lesmateriaal is me te veel leeswerk. Wil je het even uitlichten?"Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
naja niet alles gelezen dus, maargoed degene die dit poste weet hier alles van? of niet?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb het ook niet gelezen kree, maar ik zag wel de rekensom
leg ff uit wat we moeten lezen?Do what you love, love what you do!![]()
Wie verwijt wie nu dat er niet gelezen wordt/ is?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
nou het is mij wel duidelijk. ff wat gegoogled of AI met lange tekst.
Zelf geen reet heb je ervan gelezen dus, geef maar toe. maar oke als je er op die tekst in wil gaan ik lees het wel?
Zelf lees je ook niks. Geef maar toe.
Je zoekt zelfs geen dingen op, of kijkt dingen na
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
de rekensom kreequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
naja niet alles gelezen dus, maargoed degene die dit poste weet hier alles van? of niet?
leg ff uit wat we moeten lezen?![]()
Letterlijk de 1e paragraaf, wat de conclusie is:quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:04 schreef kree het volgende:
wat wil je eruit uitlichten dan lees ik dat wel? of had je zelf ook niet gelezen?quote:De Nederlandse monarchie kost ¤ 100 miljoen op jaarbasis. Tegenover die
ogenschijnlijk hoge kosten staan echter substantiële baten waarvan een economie, die
onder een constitutionele monarchie functioneert, profiteert. Deze monarchiebonus
komt neer op bijna een procentpunt extra groei per jaar. Voor Nederland betekent dit
een jaarlijks profijt van 4 à 5 miljard euro. De kracht van de Nederlandse koning(in)
schuilt in het vermogen om de rol van ‘onpartijdige beschouwer’ (de zogenaamde
‘impartial spectator’ van Adam Smith) binnen de regering en de samenleving te
spelen en te zijn.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik haat he als jullie dingen posten die je dan doet alsof het je mening is, maar zelf niet eens gelezen hebben,Do what you love, love what you do!![]()
Dus eigenlijk precies wat AI doet?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je zo ook je diploma gehaald? Door constant tegen je leraar te zeggen "meneer, dit lesmateriaal is me te veel leeswerk. Wil je het even uitlichten?"Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
niet eens en sommen kloppen. niet. koninklijk huis afschaffen scheelt.Do what you love, love what you do!![]()
Jaja, hey @kree, de bijeenkomst laatst in Den Haag kostte 183 miljoen euro. Maar het totale koningshuis kost zogenaamd 110 miljoen euro per jaar.. jaja, wij kunnen ook wel rekensommetjes gewoon neerzetten/verzinnen![]()
Is het weer we gaan met zijn alle tegen Kree tijd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Praktijk onderwijs is wel qua theorie meer op de praktijk gericht dan op algemene ontwikkeling.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ligt aan welke opleidingsniveau toch, bij praktijkonderwijs lijkt me dat niet aan de ordeOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
koninklijk huis is overhead kosten nl. en we hebben een premier hier al. dus de vergelijking met Usa gaat niet opDo what you love, love what you do!![]()
Heb al wel een ideequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dat ik iemand mee zou nemen (misschien!!!) klopte wel.
![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En wat had de NAVO-top precies met het koningshuis te maken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:10 schreef Masberum het volgende:
Jaja, hey @:kree, de bijeenkomst laatst in Den Haag kostte 183 miljoen euro. Maar het totale koningshuis kost zogenaamd 110 miljoen euro per jaar.. jaja, wij kunnen ook wel rekensommetjes gewoon neerzetten/verzinnenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oké ik ben weer klaar met de grote kree show. Ik ga weer wat zinnigs doen![]()
Nee, ik nooit. FOK! gaat trouwens wat traag of ligt dat aan mijn pc/internet? Internet speedtest lijkt prima te gaan..quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:11 schreef Dotteke het volgende:
Is het weer we gaan met zijn alle tegen Kree tijd?![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:11 schreef kree het volgende:
koninklijk huis is overhead kosten nl. en we hebben een premier hier al. dus de vergelijking met Usa gaat niet opquote:De Nederlandse monarchie kost ¤ 100 miljoen op jaarbasis. Tegenover die
ogenschijnlijk hoge kosten staan echter substantiële baten waarvan een economie, die
onder een constitutionele monarchie functioneert, profiteert. Deze monarchiebonus
komt neer op bijna een procentpunt extra groei per jaar. Voor Nederland betekent dit
een jaarlijks profijt van 4 à 5 miljard euro. De kracht van de Nederlandse koning(in)
spelen en te zijn.quote:De Nederlandse monarchie kost ¤ 100 miljoen op jaarbasis. Tegenover die
spelen en te zijn.quote:De Nederlandse monarchie kost ¤ 100 miljoen op jaarbasis. Tegenover die
spelen en te zijn.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zo laf weer Is dat wel en het op mij gooien? zeg dan wat jee zelf denkt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee, ik nooit. FOK! gaat trouwens wat traag of ligt dat aan mijn pc/internet? Internet speedtest lijkt prima te gaan..Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
Oké ik ben weer klaar met de grote kree show. Ik ga weer wat zinnigs doen![]()
![]()
![]()
Precies andersom.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:11 schreef Dotteke het volgende:
Is het weer we gaan met zijn alle tegen Kree tijd?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is belangrijk om iedereen met respect te behandelen. Je kan het niet eens zijn met iemand, maar dat geeft niet het recht om met zijn allen 1 persoon aan te vallen..![]()
Heb ook niet veel met monarchie
* hemarookworst duikt wegUw ADH vitamine Worst
aanvallen? Er is gewoon een discussie gaande.
kree wordt nog altijd met respect behandeld.Lack of common cents![]()
ik vind en zeg niet dat ik er keihard op stem/
maar EU grenzen veel harder handhaven, en ok vluchtelingen mogen maar met strengere voorwaarden. in buitenland bekeken dus voor ze binnen zijn en we jaren met ellende opgescheept zitten
Eigen jeugd eerst met woningbouw die moeten wachten 10 jaar omdat vluchtelingen voor moeten gaan.
gezondheidzorg beter. en meer om psych dingen aan te pakken voor problemen wordt.
dat alles dus.Do what you love, love what you do!![]()
+echt hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wegduiken is niet nodig, dat is gewoon je mening.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:19 schreef hemarookworst het volgende:
Heb ook niet veel met monarchie
* hemarookworst duikt weg
NeeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
willen we meer of minder hemarookworst?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
Stem op mij
Dan is iedereen blij![]()
Allemaal stemmen op worstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd meerquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
willen we meer of minder hemarookworst?Uw ADH vitamine Worst
Iteejer rijd morgen naar de servers. Heeft nu een biertje op en rijd niet meer. En zo zegt hij. Hij mag van @yvonne niet liftenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-10-2025 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Lekker laten vallenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah, het is al bekend. Helemaal mooi. Ja, het blijft vrijwilligerswerk. En Yvonne heeft gelijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iteejer rijd morgen naar de servers. Heeft nu een biertje op en rijd niet meer. En zo zegt hij. Hij mag van @:Yvonne niet liften
Partij voor de Rookworstquote:
Partij punt 1: Meer rookworst voor de honger!
Partij punt 2: Meer bier voor de dorst!
Partij punt 3: Lees punt 1 en 2 opnieuw![]()
![]()
Ja geef hem ook groot gelijk. Dan maar een avondje minder op FOK!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, het is al bekend. Helemaal mooi. Ja, het blijft vrijwilligerswerk. En Yvonne heeft gelijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is immers weekend, tijd voor de hoognodige rustquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja geef hem ook groot gelijk. Dan maar een avondje minder op FOK!
Ik heb genoeg te doen, het is niet zo dat ik verveeld uit het zolderrraam ga staren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja geef hem ook groot gelijk. Dan maar een avondje minder op FOK!
Te druk met fappen en bolken zekerquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb genoeg te doen, het is niet zo dat ik verveeld uit het zolderrraam ga staren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zeker weten. Die man heeft ook weekendquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is immers weekend, tijd voor de hoognodige rustWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet hoor genoeg andere dingen te doen. Zometeen lekker naar bed en dan zien we morgen wel verderquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb genoeg te doen, het is niet zo dat ik verveeld uit het zolderrraam ga staren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Te druk met fappen en bolken zeker
Nee, programmeren, huishoudelijke karweitjes, sporten, morgen is het koopzondag, lekker de stad in, etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lack of common cents![]()
Het was ook maar een goedkoop grapjequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, programmeren, huishoudelijke karweitjes, sporten, morgen is het koopzondag, lekker de stad in, etc.![]()
Ik zit nu ook in mijn laatste drukke stint van het jaar qua werk. Over anderhalve maand kan ik weer huisman gaan spelen
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was ook maar een goedkoop grapje![]()
Ik zit nu ook in mijn laatste drukke stint van het jaar qua werk. Over anderhalve maand kan ik weer hMuisman gaan spelen![]()
![]()
Ha Dotjequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor genoeg andere dingen te doen. Zometeen lekker naar bed en dan zien we morgen wel verderAlles goed?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Maar met bier, meer plezier!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
Zonder bier
Ben ik niet meer hier“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Jussie
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: