Te druk met fappen en bolken zekerquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb genoeg te doen, het is niet zo dat ik verveeld uit het zolderrraam ga staren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Zeker weten. Die man heeft ook weekendquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is immers weekend, tijd voor de hoognodige rust
Ik ook niet hoor genoeg andere dingen te doen. Zometeen lekker naar bed en dan zien we morgen wel verderquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb genoeg te doen, het is niet zo dat ik verveeld uit het zolderrraam ga staren.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Te druk met fappen en bolken zeker
Nee, programmeren, huishoudelijke karweitjes, sporten, morgen is het koopzondag, lekker de stad in, etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lack of common cents
Het was ook maar een goedkoop grapjequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, programmeren, huishoudelijke karweitjes, sporten, morgen is het koopzondag, lekker de stad in, etc.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was ook maar een goedkoop grapje![]()
Ik zit nu ook in mijn laatste drukke stint van het jaar qua werk. Over anderhalve maand kan ik weer hMuisman gaan spelen
Ha Dotjequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor genoeg andere dingen te doen. Zometeen lekker naar bed en dan zien we morgen wel verder
Maar met bier, meer plezier!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
Zonder bier
Ben ik niet meer hier
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |